Apple TV 4K 32GB + Dymo LabelWriter, Corsair K63, Razer Deathadder v2, 16gb ddr4 3000mhz, GT 210

Permalänk
Medlem

Apple TV 4K 32GB + Dymo LabelWriter, Corsair K63, Razer Deathadder v2, 16gb ddr4 3000mhz, GT 210

Apple A1842 TV 4K 32GB (gen1) - Hittar inte kartong. Fint skick, säljs med fjärrkontroll, original lightning to usb-A kabel samt original strömkabel & en hdmi 1.4b kabel. Klarar av 4k, men inte HDR10/atmos vad jag förstått. Använts mest som hubb hemma för att styra belysning.
Säljes då jag köpte gen2 för att titta på just HDR10 Atmos titlar.
Tänkte mig 900kr eller bud

Dymo LabelWriter 450 Turbo - oöppnad, inkl. 2st rullar med original dymo adress-etiketter på totalt 520st.
Hittar inte kvittot men är köpt för ett tag sedan, blev aldrig använd helt enkelt då jag fokuserat på att börja studera istället och har redan en vanlig 450.
Tänker mig 1000kr för inkl etiketter, vilket är väldigt rimligt, bara etiketterna kostar närmre 300kr och en förvisso nyare modell 550 kostar drygt 1200kr utan etiketter och är inte speciellt annorlunda, den skriver ut etiketter precis som denna modellen. Har som sagt själv en vanlig 450 att använda för att sortera saker i hemmet med, och den fungerar utmärkt med CUPS i en docker, med nätverksåtkomst osv.

Corsair K63 Red switches samt rött led ljus. TKL. Fint skick, har rengjort tangentbordet så det är som nytt, använts i knappt 6 månader om ens det innan jag la det i kartongen igen.
600kr eller bud!

Razer Deathadder v2 jag också vill sälja men ingen verkar vilja köpa begagnade möss, även denna använd i knappt 6 månader.
300kr eller bud!

Har till sist ett par dual-channel (2x8) 16gb corsair vengeance lowrise kit, ddr4 på 3000mhz.
De var inte kompatibla med minnena jag köpte från hyperx så de har bara legat skyddade i förpackning sedan dess.
Pris: ge mig ett rimligt bud, är inte orimlig.

Har ett GT 710 grafikkort (fanless), säljs med manual och kartong.
Fungerat perfekt för de servrar jag kört som krävt ett grafikkort för att startas och t ex kontrollera esxi med förr.
Pris: Ge mig ett bud så kan vi säkert komma överrens.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Först ut och budar 600:- för Apple TV

Visa signatur

[ "The things you own end up owning you." -Tyler Durden, Fight Club ]
[ "This job would be great if it wasn't for the fucking customers." -Randal, Clerks. ]

Permalänk
Medlem

dual-channel (2x8) 16gb corsair vengeance lowrise kit

150kr + ev frakt.

Permalänk
Medlem

I can do 700kr for the Apple TV

Permalänk

Apple TV 800:-

Visa signatur

[ "The things you own end up owning you." -Tyler Durden, Fight Club ]
[ "This job would be great if it wasn't for the fucking customers." -Randal, Clerks. ]

Permalänk
Medlem

Bud noterade.

Angående ATV'n så kan jag skicka den tidigast tisdag-onsdag beroende på när jag får min nya från en familjemedlem, men om ingen lägger ett bud över dig @Paradiddle inom ett dygn (senast måndag fram till midnatt), så är den tingad till dig tänker jag!

Permalänk
Medlem

Dymo LabelWriter 450 Turbon + etiketterna är tingade genom PM, uppdaterar här i kommentarerna när den är såld.

Permalänk
Medlem

Is the remote control for the Apple TV original also?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ALNG:

Is the remote control for the Apple TV original also?

Yes, it's the one in the picture - it's original and I'll include an USB-A to Lightning charging cable for it.

Permalänk
Medlem

Razer Deathadder v2 - SÅLD
Corsair vengeance 2x8gb (16gb) - SÅLD

Permalänk
Medlem

850kr shipped for the Apple TV

Permalänk

Apple TV 900:- ink frakt

Visa signatur

[ "The things you own end up owning you." -Tyler Durden, Fight Club ]
[ "This job would be great if it wasn't for the fucking customers." -Randal, Clerks. ]

Permalänk
Medlem

900+frakt (66kr) är det jag skulle vilja få för Apple TVn, skulle någon buda över det, säg 1000kr inkl frakt så säljer jag den utan att vänta på något högre bud! Återställd & packad nu.

Dymo LabelWriter 450 Turbo + 520st 28x89mm etiketter (2 rullar, original) är forsatt till salu!
1000kr+frakt för den som är intresserad som sagt, bara att höra av sig här eller via PM.

Mvh Christoffer

Permalänk
Medlem

Apple TV'n är tingad för 1000kr via PM

Permalänk
Medlem

Apple TV 4k - SÅLD

Permalänk
Medlem

Corsair k63 - SÅLD
GT 710 - SÅLD

Dymo LabelWriter 450 Turbo + 520 original etiketter - oanvänd/ny finns fortfarande till salu!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad