Obs! Datorn är väl omhändertagen då den har rengjorts 1 gång i månaden från damm. Datorn är i väldigt bra skick. Jag har bara använt den till surf, film och spela cs:go.
Datorn finns i Skövde. Går bra att skicka mot förskottsbetalning, köpare står för fraktkostnaden.
Pris: vid snabb och smidig affär 3500kr + frakt om den ska fraktas.
Stämmer det att det finns 4 st platser för hårddiskar?
Min dotter som önskar sig en stationär dator. Vill kunna spela Roblox, Minecraft och Fortnite.
Visst funkar denna kanon för detta?
Stämmer det att det finns 4 st platser för hårddiskar?
Min dotter som önskar sig en stationär dator. Vill kunna spela Roblox, Minecraft och Fortnite.
Visst funkar denna kanon för detta?
Hej, enligt Inet.se där jag köpt datorn står det att det ska finnas plats för 2 st 2.5" och 3 platser för 3.5". Det medföljer windows 10 licens som sitter på sidan av chassit. Det är ett OEM licens som jag köpte av inet. Jag spelade endast cs:go men det ska gå bra att spela de spelen du nämnde. Kanske man behöver ändra inställningarna för fortnite bara.
Hej igen. Är intresserad av att köpa din dator. Känner mig dock lite osäker då jag ej har möjlighet att titta på den innan köp. Ca 100 mil en väg. 😅 Har du möjlighet att PM:a mig så kanske jag kan svara. Har inte varit medlem tillräckligt länge för att PM:a dig. ☺️
Hej igen. Är intresserad av att köpa din dator. Känner mig dock lite osäker då jag ej har möjlighet att titta på den innan köp. Ca 100 mil en väg. 😅 Har du möjlighet att PM:a mig så kanske jag kan svara. Har inte varit medlem tillräckligt länge för att PM:a dig. ☺️