27" IPS 1440p 144/170Hz säljes!

Permalänk

27" IPS 1440p 144/170Hz säljes!

Köpte en Acer Nitro VG272UV på Elgiganten den 4 Oktober 2022 som jag nu säljer. Jag har endast använt den ett par veckor, bytte sedan tillbaks till min gamla 24"-skärm då jag helt enkelt tycker 27" är för stort. Den är i nyskick och alla tillbehör, kartong, kvitto, garanti osv finns kvar. Skärmen har endast en pixel som är fast (ej död) i mörkblå färg, syns ej om man inte kollar efter den på en helfärgad bakgrund, borde gå att laga?

Skärmen är en 1440p IPS med Freesync Premium som är certifierad för 144hz, kan överklockas till 170hz. Det stod på produktsidan att den även är G-sync compatible men är tveksam till att så verkligen skulle vara fallet för hittar inget om det i manualen. Den stödjer HDR (400?) och har inbyggda högtalare. Mer info:
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5577006

Finns att hämta på Södermalm i Stockholm eller kan skickas mot fraktkostnad. Säljes för 2200kr eller högsta budgivare!

Läs hela annonsen här

Permalänk

kan du inte lämna tillbaka den pga den mörkblå pixeln?

Visa signatur

Asus rog strix z690-a gaming, i7 12700K, 32gb RAM, PNY RTX 3080, RM1000i, 4x NVME SSD

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 800 kr Hej.1800kr och hämtning antingen i morgon eller på fredag.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av filipandre:

kan du inte lämna tillbaka den pga den mörkblå pixeln?

Nja du tänker på garantin? Tror inte det är tillräcklig anledning, jag kan inte använda ångerrätten såhär två månader senare direkt.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk