Hej!
Jag har dragit mig för att skriva det här med tanke på allt mothugg jag kommer få, men jag undrar lite var Sweclockers är på väg?
Det är rätt så enahanda nyheter nu för tiden. I skrivande stund finns det 7 nyhetsartiklar rörande Nvidia på förstasidan och är du inte intresserad av grafikkort så finns det inte så mycket intressant. Åtminstone vad jag tycker är intressant.
Det finns massor av andra datorrleaterade saker man kan skriva om. Är det så att ni bara är bekväma skriva om grafikkort och då specifikt Nvidia, eller är det så att Nvidia sponsrar er med krav att ni hela tiden måste ha x antal artiklar om Nvidia på er förstasida?
Jag har varit med nästan sedan Swecklockers började (Fick registrera om mitt konto) och det har alltid varit en site jag gått till dagligen, men nu börjar jag tröttna. Nyheterna är inte speciellt intressanta längre. Det enda som håller mig kvar på Sweclockers är forumet. Hade inte forumet funnits hade jag inte gått hit mer.
Rent generellt upplever jag att entusiasmen är borta och att ni har blivit i huvudsak en marknadsföring och undersöknings site.
Vill poängtera att detta är min upplevelse och kanske inte stämmer med verkligheten. Det är ju även er site och ni bestämmer vad den ska innehålla och jag behöver ju inte gå hit om jag inte vill. Tycker bara att det är trist jag tappat intresset för er site så mycket