NJ80 trådlös mekanisk tangentbord ANSI

Permalänk
Medlem

NJ80 trådlös mekanisk tangentbord ANSI

Tjena!

Tänkte att jag lägger upp mitt tangentbord igen då jag verkligen har ingen nytta av tangentbordet (har för många)

Mer info om brädan finns här: https://drop.com/buy/keydous-nj80-barebones-bluetooth-rgb-hot...

Ligger blandade keycaps på den från ett gammalt cherry tangentbord (det var ISO layout och det var olika storlekar på keycaps, så det är blandade OEM/Cherry keycaps med PBT och ABS kvalité)

En switch verkar fattas men jag tror att jag har en extra hemma liggandes som jag kan koppla in så att den är nästan komplett

Switches: Gateron Silent Ink Black

Finns även vitt case som ni kan få med (Bytte ut till det transparanta som är kopplad just nu)
Pris: 500 :- Fast pris, ingen budgivning

Med Vänlig Hälsning,

Arya

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

bjuder pa 250kr, kan komma och hamta den idag runt kl 16.

Visa signatur

~Some wise words and yada yada yada~

Permalänk
Medlem
Skrivet av RaynizM:

bjuder pa 250kr, kan komma och hamta den idag runt kl 16.

Tjena!

Det är fast pris som gäller och inte budgivning. Har uppdaterat de i annonsen efter inlägget.

// Arya

Permalänk
Medlem

Endast avhämtning?

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus B450i Strix | Trident Z Neo 3600mhz cl16 | EVGA 3080 | Lian Li TU150 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pumpkill:

Endast avhämtning?

Tjena,

Har fått PM via mail för priset som det är inlagd för och kommer gå vidare med den personen. Jag har annonsen igång tills allting är skickat till personen. Skulle det bli ändrade planer så går det att lösa frakt.

// Arya

Permalänk
Medlem

Såld!

// Arya

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad