Permalänk
Medlem

Front till Meshify S2

Söker en svart frontpanel till chassit Fractal Design Meshify S2.

Är det någon som har en stående och kan tänka sig att sälja den?
Kan vara möjligt att hämta den på plats då jag reser ganska mycket inom sverige med jobbet.

Den måste vara i perfekt skick

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Intel 13700K | Asus GeForce RTX 4070 Dual OC | Asus ROG Strix Z790-F GAMING | Corsair DDR5 5600mhz | Arctic Liquid Freezer II 360 | Samsung 980 Pro M.2 | Asus VG27AQ 165hz | Logitech G910, G502 X, G533 | Phanteks NV5 | Corsair RM1000x

Permalänk
Medlem
Skrivet av Watts:

Söker en svart frontpanel till chassit Fractal Design Meshify S2.

Är det någon som har en stående och kan tänka sig att sälja den?
Kan vara möjligt att hämta den på plats då jag reser ganska mycket inom sverige med jobbet.

Den måste vara i perfekt skick

Läs hela annonsen här

Går det inte att köpa hos ÅF?

Släng ett mail till fractal design annars, de skickade ett sådant till mig good will en gång för meshify compact.

Visa signatur

MB: Asus Rog B550-F WiFi | CPU: Ryzen 5, 3600
GPU: RTX 4070TiS PNY Verto | Chassi: FD Meshify 2 compact
Ram: G.skill Trident Z, 14-14-14-34, 3200 Mhz, 2x 8gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av draanexle:

Går det inte att köpa hos ÅF?

Släng ett mail till fractal design annars, de skickade ett sådant till mig good will en gång för meshify compact.

Jag har gjort det men fick tyvärr detta svar:

"Tyvärr så går det inte att köpa en sådan frontpanel löst, då dessa inte säljs genom återförsäljare, utan endast finns hos oss som en reservdel.
Vi håller på att arbeta på en reservdels-sida, där vi kommer sälja diverse tillbehör för våra chassin, dock has Meshify S2 slutat producerats så jag kan inte garantera att frontpanelen kommer att säljas där igenom.

Det kan säkerligen vara värt att kolla andrahandsmarknader samt teknikforums för att se om någon vill göra ett byte av frontarna, alternativt om någon säljer av sin S2'a till ett billigt pris."

Visa signatur

Intel 13700K | Asus GeForce RTX 4070 Dual OC | Asus ROG Strix Z790-F GAMING | Corsair DDR5 5600mhz | Arctic Liquid Freezer II 360 | Samsung 980 Pro M.2 | Asus VG27AQ 165hz | Logitech G910, G502 X, G533 | Phanteks NV5 | Corsair RM1000x

Permalänk
Medlem
Skrivet av Watts:

Jag har gjort det men fick tyvärr detta svar:

"Tyvärr så går det inte att köpa en sådan frontpanel löst, då dessa inte säljs genom återförsäljare, utan endast finns hos oss som en reservdel.
Vi håller på att arbeta på en reservdels-sida, där vi kommer sälja diverse tillbehör för våra chassin, dock has Meshify S2 slutat producerats så jag kan inte garantera att frontpanelen kommer att säljas där igenom.

Det kan säkerligen vara värt att kolla andrahandsmarknader samt teknikforums för att se om någon vill göra ett byte av frontarna, alternativt om någon säljer av sin S2'a till ett billigt pris."

Ahh, rip. Hade väl bara ren tur i mitt fall då att de hade en liggandes.
Lycka till.

Visa signatur

MB: Asus Rog B550-F WiFi | CPU: Ryzen 5, 3600
GPU: RTX 4070TiS PNY Verto | Chassi: FD Meshify 2 compact
Ram: G.skill Trident Z, 14-14-14-34, 3200 Mhz, 2x 8gb