Permalänk
Medlem

Sökes i7 7700K

Hej,

Söker efter 7700K

Har du någon liggande och vill sälja? Släng iväg ett PM, är intresserad!

//Ynnek

Läs hela annonsen här

Permalänk

Jag hakar skamlöst på denna tråden då jag själv också är på jakt efter en i7-7700K eller likvärdig processor, gärna med tillhörande moderkort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subdubwise:

Jag hakar skamlöst på denna tråden då jag själv också är på jakt efter en i7-7700K eller likvärdig processor, gärna med tillhörande moderkort.

Det går trögt iaf:)

Permalänk
Skrivet av Ynnek:

Det går trögt iaf:)

Lite oflyt besitter vi definitivt, ja!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subdubwise:

Lite oflyt besitter vi definitivt, ja!

Jag har fått fatt i en nu:)

Fick ett pm, vet inte om du också fick det. Jag tackar iaf nej då jag funnit min

Permalänk
Medlem

Vad orättvist!
Jag har en sökes-annons uppe här sedan en månad tillbaka och har fortfarande inte hittat en 7700k.

PM:a mig!

Permalänk
Medlem

Har ni fått tag på någon processor? Är själv ute efter en 7700K alt. 6700K men verkar vara mycket svårt att hitta

Permalänk

Jag har en 7700k med modekort och 16gb ram som jag gärna säljer som ett paket om någon är intresserad.

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad:) vilket pris har du tänkt dig?

Permalänk
Medlem

Är lite lätt tankarna på att uppgradera mitt setup halvt då bytt till en RTX 3090 och känner att cpu kan få ut lite till. Har en i7 8700k (+hyper 212 med thermalright fläkt)& asus z370 med 16gb ddr4 just nu. Kan följa med nån äldre m2 ssd på 250/500gb & en 600w Fractal PSU med då jag i så fall byter ut dom med

Visa signatur

i5 13600KF, 32GB DDR5, Z790, RTX3090

Permalänk
Medlem
Skrivet av Archain:

Är lite lätt tankarna på att uppgradera mitt setup halvt då bytt till en RTX 3090 och känner att cpu kan få ut lite till. Har en i7 8700k (+hyper 212 med thermalright fläkt)& asus z370 med 16gb ddr4 just nu. Kan följa med nån äldre m2 ssd på 250/500gb & en 600w Fractal PSU med då jag i så fall byter ut dom med

Det är också av intresse faktiskt för mig.
Vad hade du tänkt dig i pris? PM?

Permalänk

Hej! har tre ecx i7 770k och en i5 7400. Fint skick, ena i7:an har en skavank men presterar på topp. Fina prövade överklockningar. Ett stycke 1151 itx-mobo finns även.

Mvh