Ljud, routers och BT-tangentbord

Permalänk
Medlem

Ljud, routers och BT-tangentbord

Jag rensar ut gömmorna och följande har blivit över efter olika uppgraderingar.
Kör budgivning tills jag känner mig nöjd. Allt finns i Strängnäs men kan även skickas mot fraktkostnad. Har inte orginallådor till något kvar om det inte är med på bilden, men kan lösa bra emballage för allt.

1. Samsung Galaxy Buds Live
I färgen mystic bronze. Ca 2 år gamla. Fungerar felfritt, i använt skick men bra omhändertagna. Rengjorda med sprit. Två storlekar på öronkuddarna ingår.
Produktlänk

2. Stereohögtalare Audio Pro Addon T14.
Högtalare med flera olika ingångar och bluetooth. Ingår sladdar och fjärrkontroll. Sladden mellan högtalarna är kortad till ca 2m för att passa på ett skrivbord. Är längden där viktig så borde jag ha resterande sladd liggandes någonstans, är vanlig högtalarsladd så går även att köpa ny valfri längd.
Produktlänk

3. HyperX Cloud Flight S Trådlös Gaming Headset
Fungerar felfritt och är i bra skick. Trådlöst via en USB-dongle. Kan laddad med trådlös QI eller micro-usb.
Produktlänk

4. Vikbart bluetooth tangentbord Deltaco TB-135
Bra skick och felfri funktion. Fodralet finns kvar. Fodralet går även att använda som ställ för en surfplatta.
Produktlänk

5. Router RT-AC66U
Inte så mycket att säga. Funkar som den ska.
Produktlänk

6 Router Asus RT-N12E
Även denna fungerar såklart som den ska.
Produktlänk

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Börjar väl med 800;- för audio pro t14!

Permalänk
Medlem

850:- + frakt för audio pro T14

Permalänk
Medlem

Vikbart bluetooth tangentbord Deltaco TB-135

Startbudar med 100 sek plus frakt.

Permalänk
Medlem

Bud är noterade.

Budet på Audio pro T14 är jag nöjd med. Jag stänger budgivningen på dem imorgon Torsdag kl 20:00 då jag ändå inte kan skicka dem innan fredag.

Permalänk
Medlem

950+frakt för audio pro

Permalänk
Medlem

Audio pro sålda till oflytbara. Kontaktad via PM.

Permalänk
Skrivet av Mcuz:

Jag rensar ut gömmorna och följande har blivit över efter olika uppgraderingar.
Kör budgivning tills jag känner mig nöjd. Allt finns i Strängnäs men kan även skickas mot fraktkostnad. Har inte orginallådor till något kvar om det inte är med på bilden, men kan lösa bra emballage för allt.

1. Samsung Galaxy Buds Live
I färgen mystic bronze. Ca 2 år gamla. Fungerar felfritt, i använt skick men bra omhändertagna. Rengjorda med sprit. Två storlekar på öronkuddarna ingår.
Produktlänk

2. Stereohögtalare Audio Pro Addon T14.
Högtalare med flera olika ingångar och bluetooth. Ingår sladdar och fjärrkontroll. Sladden mellan högtalarna är kortad till ca 2m för att passa på ett skrivbord. Är längden där viktig så borde jag ha resterande sladd liggandes någonstans, är vanlig högtalarsladd så går även att köpa ny valfri längd.
Produktlänk

3. HyperX Cloud Flight S Trådlös Gaming Headset
Fungerar felfritt och är i bra skick. Trådlöst via en USB-dongle. Kan laddad med trådlös QI eller micro-usb.
Produktlänk

4. Vikbart bluetooth tangentbord Deltaco TB-135
Bra skick och felfri funktion. Fodralet finns kvar. Fodralet går även att använda som ställ för en surfplatta.
Produktlänk

5. Router RT-AC66U
Inte så mycket att säga. Funkar som den ska.
Produktlänk

6 Router Asus RT-N12E
Även denna fungerar såklart som den ska.
Produktlänk

Läs hela annonsen här

Om Router RT-AC66U finns kvar så bjuder jag 200kr +frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av LasseBasse56:

Om Router RT-AC66U finns kvar så bjuder jag 200kr +frakt

Den är din
Skickar PM.