Counter för citat, följda trådar och meddelanden i menyn

Permalänk
Medlem

Counter för citat, följda trådar och meddelanden i menyn

Särskilt citat är lätt att missa om man har flera på rad.

En counter hade varit gött.

Permalänk
Keeper of the Bamse

Men jösses, hur har jag inte ens tänkt på detta? Nog för att man får reda på det bara genom att klicka, men ibland vill man ha den där countern.

Har dock skapat en del ångest på t.ex. reddit när man skriver en kommentar, och kommer tillbaka till "52 new comment replies", då undrar man vad fan man har gjort nu

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook M3 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av izzie:

Särskilt citat är lätt att missa om man har flera på rad.

En counter hade varit gött.

https://i.imgur.com/6ZiQ8tW.png

Hear hear! Har mer än en gång missat att flera personer citerat en när man klickat på den knappen. Det låter rätt självklart nu när du nämner det!

Visa signatur

Intel i7 10700KF (Noctua NH-D15) | Asus RADEON RX 7900 XTX TUF | 32 GB DDR4 HyperX Fury | Corsair RM1000X | Zalman Z9 Iceberg MS | Arch Linux, Win11

Permalänk
Medlem
Skrivet av Printscreen:

Har dock skapat en del ångest på t.ex. reddit när man skriver en kommentar, och kommer tillbaka till "52 new comment replies", då undrar man vad fan man har gjort nu

Det kan du knappast skylla på Reddits UI dock.

Permalänk
Geeks
Jobbar med data

Har också missat ett par citat då jag inte förväntar mig fler än ett. Inte så ofta jag får just det heller. Har gått och klurat lite om man inte ska göra om hela notifikation-systmet för att baka ihop följa trådar, citat/ping och bevakningar i marknaden. Meddelanden får vara kvar som separat app.

Att tydliggöra "Citat"-sidan går ju att göra separat med att t.ex. ha dem ihopfällda och de nya lyser som följda trådar gör idag.

Är lite brist på utrymmet på mobilen idag så behöver frigöra lite utrymme där för andra funktioner i framtiden. Hänglåset kan med fördel bakas in i avatar/profil-knappen som en dropdown.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jreklund:

Att tydliggöra "Citat"-sidan går ju att göra separat med att t.ex. ha dem ihopfällda och de nya lyser som följda trådar gör idag.

Det där skulle verkligen vara en riktigt bra sak!
Och när du ändå gör den koden kan du göra det när man vill se sina egna inlägg också genom sin profil, och säkert flera andra ställen på siten också.

Visa signatur

Custom SweC - Optimerar utseendet på Sweclockers. 21 Aug : v0.6.0 Nu kan du dimra bilder på SweC!
Installera Custom SweC UserCSS
Glöm inte att Geeks har en egen Discord-server: discord.geeks.se