MSI Pro Z690-A WIFI DDR4 + 4x8 DDR4

Permalänk
Medlem

MSI Pro Z690-A WIFI DDR4 + 4x8 DDR4

Hej!

Tänkte sälja detta moderkort (MSI Pro Z690-A WIFI DDR4). Kortet är ursprungligen inköpt i November 2022 på Inet (2490). Sedan dess har det gått i retur pga. produktionsfel och blivit utbytt. Köpte annat moderkort under processen då jag inte kunde vara utan så det nya kortet är så pass nytt och orört att det fortfarande är oöppnat i postpaketet från Inet.

Skickade även med den ram som satt i (Corsair Vengeance LPX Black 16GB (4x8GB) vid supportärende, ramen är från 2019 men funkar felfritt enligt mig och även nu Inet haha. Kommer prioritera att sälja båda tillsammans för enkelhetens skull (då denna som sagt ligger nedpackad med moderkortet) men separat funkar också. Även upphämtning prioriteras men ligger som sagt i postpaketet fortfarande så skicka bör vara smidigt det med.

Tror det var allt!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 500 kr +frakt. Klargör gärna om det är 16 eller 32gb RAM dock? Står 16gb 4x8, 4x8 är 32. (Baserar mitt bud på att din länk visar att man kan köpa mobo på Inet för 1800kr i fyndhörnan)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Avstängd
Nytt bud: 1 600 kr +f
Permalänk
Medlem
Skrivet av Rupenbritz:

1 500 kr +frakt. Klargör gärna om det är 16 eller 32gb RAM dock? Står 16gb 4x8, 4x8 är 32. (Baserar mitt bud på att din länk visar att man kan köpa mobo på Inet för 1800kr i fyndhörnan)

Hej! Det är 32 gb. Länkade till den för att det är två sådana set jag köpte men det är totalt 32.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 700 kr + frakt