Dator, skärm, switchar, fläktar bl.a

Permalänk
Medlem

Dator, skärm, switchar, fläktar bl.a

Tjena

Säljer lite grejer som bara är liggandes. Allt fungerar, men förtydligar att dom ändå säljes i befintligt skick. Alla saker börjar på 1 krona. Jag kan skicka allt utom dator och skärm, förutsatt att köpare betalar frakt. Jag passerar lite olika ställen i jobbet, ofta passerar jag Uppsala längst E4:an, så vi skulle kunna mötas upp vid någon avfart där t.ex. Nu åker jag t.ex genom Sigtuna i några dagar till.

Chassit på datorn är väldigt moddat som ni ser på bilderna, så det är väl mest för komponenterna som ni köper den för isf, om datorn ens har nåt värde.

Bild 1: WD Green m.2 2280 120 GB SSD, oanvänd
2 HDMI-kablar, oanvända
2 Corsair 120 mm fläktar med dammskydd
Asus RT-N56u
Netgear GS105E

Bild 2: Ett gäng fläktar, mestadels Noctua. Ett gäng tillbehör, som förlängare, Y-kablar och hastighetsdämpare. Samt dammskydd.

Bild 3: Numeriskt USB-tangentbord
Usb Touchpad
Aktiv USB-förlängare 5M.
Skruvsats till pc
Netgear GS108
Intel stock-kylare till 7600t, med fläkt

Bild 4: Benq GW2480-T

Bild 5: Dator, får tyvärr inte plats med fler bilder, men chassit är ganska hårt moddat som ni ser. Specsen är som följer:
AMD A10-7800
CPU-kylare är någon low profile Noctua-variant
8 GB Dual-Channel DDR3 798 Mhz
Gigabyte F2A88XN-WIFI (wifi-antenn medföljer)
OS Windows 10.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Officiell jultomte

Kör igång budgivningen såhär då:
WD Green - 50kr
2 Corsair 120 mm fläktar med dammskydd - 20kr
2 större Noctua fläktarna (120 eller 140mm?) - 50kr

Visa signatur

PC1: i5-13600kf, 32gb DDR5@6000MHz, GTX 1080, Prime Z690-A, Windows 11
PC2: Ryzen 5 5600X, 16GB DDR4, GTX 1070Ti, ROG STRIX B550-F, Windows 10
SRV1: i5 10500T, 16GB DDR4, Debian
Home Assistant-tråden | Stryktipset

Permalänk
Medlem
Skrivet av Moseby:

Kör igång budgivningen såhär då:
WD Green - 50kr
2 Corsair 120 mm fläktar med dammskydd - 20kr
2 större Noctua fläktarna (120 eller 140mm?) - 50kr

Toppen, tack! Noctua-fläktarna heter NF-F12 PWM

Permalänk
Medlem

Netgear GS105E - 30kr plus frakt

Permalänk
Medlem

bild 2 300 kr + frakt

Permalänk
Medlem

2 Corsair 120 mm fläktar med dammskydd 50 kr

Permalänk

Netgear GS108 50 kr plus frakt

Permalänk
Medlem

Halloj!
Fungerar datorn, dvs är det bara att koppla in den och använda eller saknas något? Typ hårddisk, nätaggregat etc?

Om OK, så bjuder jag 100 kr. Upphämtning i Uppsala vid E4:an.

Mvh
/John

Visa signatur

Lenovo Thinkpad X230: I5 3320M, 8 GB, 120 GB SSD, Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av zalamfly:

Halloj!
Fungerar datorn, dvs är det bara att koppla in den och använda eller saknas något? Typ hårddisk, nätaggregat etc?

Om OK, så bjuder jag 100 kr. Upphämtning i Uppsala vid E4:an.

Mvh
/John

Tjena.

Glömde skriva vad nätagget hette. Det hette nåt i stil med bequite sfx 300w. Datorn fungerar annars i övrigt. Följer med en kingston ssd på 120 GB.

Jag kommer till Uppsala strax efter 12. Med betoning på ungefär. Har lite smågrejer att göra i gränby, har du möjlighet att möta upp mig där i krokarna då? Annars får vi försöka igen nästa vecka då jag är ledig imorgon.

Permalänk
Medlem

Kul att det var lite aktivitet här. Jag tänker att imorgon bitti vid 10 så avslutar vi det hela. Då sätter jag mig och tar fram fraktalternativ och skickar "vinnarmeddelanden"

Permalänk
Medlem
Skrivet av wranzzon:

Tjena.

Glömde skriva vad nätagget hette. Det hette nåt i stil med bequite sfx 300w. Datorn fungerar annars i övrigt. Följer med en kingston ssd på 120 GB.

Jag kommer till Uppsala strax efter 12. Med betoning på ungefär. Har lite smågrejer att göra i gränby, har du möjlighet att möta upp mig där i krokarna då? Annars får vi försöka igen nästa vecka då jag är ledig imorgon.

Rättelse: strax efter 13 passerar jag Uppsala

Permalänk
Medlem
Skrivet av wranzzon:

Rättelse: strax efter 13 passerar jag Uppsala

Hej,
Kan möta upp dig idag! Skickar PM med mitt telnr.

Mvh
/John

Visa signatur

Lenovo Thinkpad X230: I5 3320M, 8 GB, 120 GB SSD, Windows 10

Permalänk
Medlem

Datorn är såld

Permalänk
Medlem

Om skärmen finns kvar tar jag den gärna för 300

Visa signatur

|MSI Mpower z77| i5 3570k @ 4,2 Ghz | Hyper 212 evo | 8 GB Corsair Vengeance LP | Sapphire Radeon HD 7870 Ghz OC edition och Asus Radeon HD 7870 Ghz 2 GB | Corsair Neutron 120 GB SSD | Seagate barracuda 1 tb | Silverpower 650 W modular | CM Storm Scout 2

Permalänk
Medlem

Vad är det för storlek på de mindre Noctua fläktarna? Om dom fortfarande finns kvar

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad