Fredagspanelen tar jullov!

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef

Fredagspanelen tar jullov!

Som utlovat i tidigare Fredagspanel är det dags för serien att ta sommarlov. Under sommaren kommer förstås inte videoproduktionen pausas och vi kommer fortsätta jobba med att ta fram nya roliga och underhållande koncept där du får följa med på en ordentlig resa i hårdvaruvärlden. Specifikt hur detta kommer se ut återstår dock att se.

Ta detta tillfälle i akt och kom med feedback! Vad gillar du att se? Vad ogillar du att se? Vilka Youtube-profiler gillar du att titta på? Ska Jonas fixa hockeyfrilla och handlebar-mustasch? Ska Calle tatuera SweC-loggan på nacken? Dela med dig av dina tankar och känslor om allt som har med video att göra!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Enviro:

Ska Jonas fixa hockeyfrilla och handlebar-mustasch? Ska Calle tatuera SweC-loggan på nacken? Dela med dig av dina tankar och känslor om allt som har med video att göra!

Här är ett önskemål som kommer ta Sweclockers till nya höjder. Alla män på redaktion skall spara ut riktiga helskägg. Tack!

P.S. Noelia kan också få försöka..?

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av Überklass:

Här är ett önskemål som kommer ta Sweclockers till nya höjder. Alla män på redaktion skall spara ut riktiga helskägg. Tack!

P.S. Noelia kan också få försöka..?

Kan spara ut benhåret kanske, men i ansiktet är det tyvärr väldigt glest än så länge. Men skam den som ger sig?

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av Überklass:

Här är ett önskemål som kommer ta Sweclockers till nya höjder. Alla män på redaktion skall spara ut riktiga helskägg. Tack!

P.S. Noelia kan också få försöka..?

Haha herregud. Sist jag sparade ut såg jag ut som en luffare. Det var iofs 10 år sen, så skäggväxten kanske blivit bättre. Är det dags att testa igen?

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av Enviro:

Haha herregud. Sist jag sparade ut såg jag ut som en luffare. Det var iofs 10 år sen, så skäggväxten kanske blivit bättre. Är det dags att testa igen?

Jag har sett bilderna, det är garanterat inte dags.

Eller är det?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Enviro:

Haha herregud. Sist jag sparade ut såg jag ut som en luffare. Det var iofs 10 år sen, så skäggväxten kanske blivit bättre. Är det dags att testa igen?

Skrivet av landmarks:

Jag har sett bilderna, det är garanterat inte dags.

Eller är det?

Luffare är det nya svarta har jag hört. It is time.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Nu när den äntligen var tillbaka på banan

Nej men vi förstår såklart, hade varit kul med en sammanfattning från taiwan dock

Permalänk

Lite feedback vi vill ha tillbaka den gamla Sweclockersväggen både den mörka och den orangea, vita och gula med hexagoner även om jag föredrar den första

Glas Sommar! Även om det känns mer som April.

Permalänk
Snusfri

Måste erkänna att jag inte kollat på Fredagspanelen på säkert 1år+.

Panelen måste ändras för att vinna iaf mig tillbaka, att ta WAN Show som inspiration vore kanske inte så dumt.
Lite mer fram och tillbaka mellan de som för dagen gör den, kanske faktiskt köra live med chat osv.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Return of the Manbuns?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

För de med för mycket abstinens

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinkefing:

Lite feedback vi vill ha tillbaka den gamla Sweclockersväggen både den mörka och den orangea, vita och gula med hexagoner även om jag föredrar den första

Glas Sommar! Även om det känns mer som April.

När du ändå håller på; tillbaka med stenväggen!

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

Blev detta som fredagsmys istället ;

Visa signatur

🖥️:Phanteks Evolv X | Ryzen 7 5800X3D | Noctua nh-d15 chromax.black | 8x Noctua NF-P14s Redux 1500 | Gigabyte x470 Aorus Gaming 7 Wifi | Kingston Renegade 32Gb 3600Mhz | Samsung 990 Pro | ASUS TUF 3080 12Gb | Cougar CM 700W | Acer XB27HU | Mionix Naos QG | CM Storm QuickFire TK MX Blue |

"Bättre bli motbevisad - än förklarad skyldig"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

Som utlovat i tidigare Fredagspanel är det dags för serien att ta sommarlov. Under sommaren kommer förstås inte videoproduktionen pausas och vi kommer fortsätta jobba med att ta fram nya roliga och underhållande koncept där du får följa med på en ordentlig resa i hårdvaruvärlden. Specifikt hur detta kommer se ut återstår dock att se.

Ta detta tillfälle i akt och kom med feedback! Vad gillar du att se? Vad ogillar du att se? Vilka Youtube-profiler gillar du att titta på? Ska Jonas fixa hockeyfrilla och handlebar-mustasch? Ska Calle tatuera SweC-loggan på nacken? Dela med dig av dina tankar och känslor om allt som har med video att göra!

Revue av en elbil som kör genom sommar Sverige, med laddångest och allt som tillhör..

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem

Tack för alla fina videos på senaste, det är så kul att se Jonas i bild igen.
Kram och ha en riktigt go sommar

Permalänk
Medlem

@jonasT SILVERSTONE ALTA F2 denna var mycket nytt, kommer det en?

Visa signatur

I've somehow been WASDing my whole life

13th Intel 8P@6GHz E-cores off Kraken X73 360mm DDR5 m.2@7000MB/sek Gigabyte Z690
Alltid över AMD 3D med överklocking i fakefikans (swefaker) grafer med intel :)

Permalänk
Medlem

Har nog inte sett på fredagspanelen på 2-3 år, det är/var ett alldeles för långt och flummigt intro och ett segdraget fade out.

Hint, hint 😉

Visa signatur

Ett flertal datorer (typ 5-6).
Himla nöjd med min BeadaPanel med Aida64.
Om det alltid var bättre förr så kommer det aldrig att bli lika bra igen som det är just nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snabbt_o_Hårt:

Liten kommentar i början på denna video:

Permalänk
Medlem

Gärna mer tester, byggprojekt och genomgångar av custom loop system!!

Visa signatur

ASUS Rampage V Extreme, Intel Core i7-6900K, Corsair Vengeance 4x8GB 3200C17, Corsair 1000HX, ASUS RTX3080Ti STRIX OC, WD SN850 2TB SSD, Intel 730 256GB SSD x2 RAID-0

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Skrivet av Snabbt_o_Hårt:

Vi brukar försöka fokusera på produkter som lanseras på Computex. Alta F2 lanserades redan i april.

Permalänk
Medlem

Jag kan tycka att konceptet för fredagspanelen som testats senaste veckorna har varit lite snålt på content.
Jag gillade nog den gamla stilen bättre

Visa signatur

*
*
*
*
*

Permalänk
Medlem
Skrivet av F1NGGY:

Jag kan tycka att konceptet för fredagspanelen som testats senaste veckorna har varit lite snålt på content.
Jag gillade nog den gamla stilen bättre

Gillar du inte kejsarens nya fredagspanel? Det är ju den bästa versionen hittills, man kan se den överallt och ingenstans

Permalänk
Medlem

Sommaren är kort, fast inte på swec?

Permalänk
Medlem

Saknar fredagspanelen

Visa signatur

Questions are the beginnings of wisdom

Permalänk
Medlem

@Enviro

När ska ni dra igång Fredagspanelen igen? Eller är den begraven?

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem

Gief Fredagspanel!

Visa signatur

<(.__.<)

Permalänk
Medlem

När drar ni igång det här igen?

Visa signatur

Min blogg: https://tokar86a.top - Mest fokuserad på Pokémon Sleep & Pokémon Go l Hårdvara/server`s information: https://tokar86a.top/hardware-information/

Permalänk
Medlem

Saknar att kunna luta mig tillbaka och titta på fredagspanelen.
Jag är mer för videos men är väldigt lite av det just nu.

Vad händer?

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Medlem

@Enviro @landmarks
Ni kan väl komma med en kommentar om Fredagspanelen kommer tillbaka eller inte?
Jag saknar det otroligt mkt!

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"