Permalänk

1080 TI rog strix

Tjena,

Trotjänaren har fått kliva av när storebror har fått ta hans plats.
Kortet har blivit öppnat för att byta kylpasta i sina tidiga dagar(3-4 år sen). Kommer inte ihåg om det är vanlig pasta eller flytande metal.

Utöver det har kortet suttit i en och samma dator kört diverse spel. Aldrig något speciellt tungt arbete.

Som många av dessa kort så går det varmt, det har aldrig kraschat eller liknande. Men kan vara värt att veta. (Därav byte av kylpasta)

Det levereras med färskt dam då jag endast har en tillgång till en stark kompressor just nu och vill inte förstöra fläktarna. Rekommenderar något lättare som tryckluft på burk.

Upphämtning prioriteras över allt annat då original emballage har försvunnit för länge sen, kortet finns ute på Lidingö.

För den intresserade så finns digitalt kvitto. Jag har två stycken då jag inte vilket kvitto går till vilket kort.

Bud börjar från 1500kr så ni slipper buda upp till det.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 500 kr +farkt (en vanlig kartong går bra)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 600 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

| R9 7950x | 64GB | 3080ti |

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 800 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av Whin3:

1 800 kr Hämtar

Skulle du kunna hämta idag? Om ja vilken tid? Tänker så jag kan sätta någon sluttid på budgivningen.

Permalänk
Medlem

1900+frakt

Permalänk
Medlem

1080 Ti

Skrivet av McAwesomeville:

Skulle du kunna hämta idag? Om ja vilken tid? Tänker så jag kan sätta någon sluttid på budgivningen.

Hej! Jag skulle kunna hämta lite senare ikväll! Tänker isåfall åka efter köerna.
Har kortet någon coilwhine?

Permalänk
Skrivet av Whin3:

Hej! Jag skulle kunna hämta lite senare ikväll! Tänker isåfall åka efter köerna.
Har kortet någon coilwhine?

Inte vad jag har hört, men jag har också haft det väldigt länge. Så kan mycket väl ha vant mig vid ljudet. Men kan höra coilwhines i andra datorer. Skickar PM till dig med nr och adress så kan vi ta resten via PM.

Budgivning avslutad.

Permalänk

Annonsen är avslutad