Permalänk
Medlem

Antec SLK3700AMB

Har precis beställt ett!
Nån som har nån erfarenhet eller kommentar?

Visa signatur

HP Spectre x360 15"
i7-9750H, 16 GB DDR4-2666, GTX 1650 4 GB, 1 TB SSD.

Permalänk
Medlem

Är väldigt lik chassit som jag har i sign o som blivit recenserat här på sweclockers

Väldigt bra chassi med plats för 120mm fläkt fram o bak samt hdd dämpning med O-ringar.

Tror du blir väldigt nöjd me chassit

Visa signatur

Signatur raderad. Var vänlig läs http://forum.sweclockers.com/regler.html#6 (6 rader i singaturen är ej tillåtet)

Permalänk

sweclockers har ju recenserat antec lanboy. väldigt lika chassin, skillnaden är väl att det följer med "bärsele" och att det är i aluminium + lite smågrejor.

http://www.sweclockers.com/html/recension/rec_030331_antec_la...

Edit: url

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KaffeSlyna
sweclockers har ju recenserat antec lanboy. väldigt lika chassin, skillnaden är väl att det följer med "bärsele" och att det är i aluminium + lite smågrejor.

http://www.sweclockers.com/html/recension/rec_030331_antec_la...

Edit: url

Några viktiga (tycker jag) skillnader: 120mm fläktplatser och gummiupphängningar i hdd bryggan, tack ändå för länken!

Kan detta bli nåt bra tro?
http://www.datorbutiken.com/se/page3.php?caller=cart&data=car...

Visa signatur

HP Spectre x360 15"
i7-9750H, 16 GB DDR4-2666, GTX 1650 4 GB, 1 TB SSD.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blabar
Är väldigt lik chassit som jag har i sign o som blivit recenserat här på sweclockers

Väldigt bra chassi med plats för 120mm fläkt fram o bak samt hdd dämpning med O-ringar.

Tror du blir väldigt nöjd me chassit

Du har för lång sign max 3rader var snäll och läs reglerna.

Visa signatur

: AMD Ryzen 2600X : 32GB Corsair : Nvidia RTX 2070 :

Permalänk
Medlem

Har haft mitt SLK3700AMB nu i ett tag. Jag är nöjd med det mesta, men saknar verkligen utdragbar moderkortsbricka. Tog bort orginalfläkten och kör 120mm Enermax i båda hållarna, orginalet låter mycket. Gallret på insuget är lite litet, har man högre luftflöde så blir det blåsljud. HD-hållaren är jättebra, går ut lätt. Railsen till 5,25"-enheter är ok, jag hade lite problem med dålig passform. Det är ingen superlåda, men väldigt bra med tanke på vad det kostar.

Visa signatur

You're a nut, you're crazy in the coconut!
Tredje året på ITEK, MDH Västerås!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av noCode
Har haft mitt SLK3700AMB nu i ett tag. Jag är nöjd med det mesta, men saknar verkligen utdragbar moderkortsbricka. Tog bort orginalfläkten och kör 120mm Enermax i båda hållarna, orginalet låter mycket. Gallret på insuget är lite litet, har man högre luftflöde så blir det blåsljud. HD-hållaren är jättebra, går ut lätt. Railsen till 5,25"-enheter är ok, jag hade lite problem med dålig passform. Det är ingen superlåda, men väldigt bra med tanke på vad det kostar.

Bara att klippa bort gallret fasen! när kommer bilder på ditt chassi? (kollade in sidan) är också sugen på ett SLK3700AMB eller ett lanboy..

Visa signatur

ASUS A7N8X Deluxe rev1.04, T-bred 2200+, 2x256MB DDR333, Sapphire 9500pro
uNFiRC

Permalänk
Medlem

Jag köpte precis ny dator till morsan med det chassit hoppas det är bra.

Visa signatur

: AMD Ryzen 2600X : 32GB Corsair : Nvidia RTX 2070 :

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av noCode
Det är ingen superlåda, men väldigt bra med tanke på vad det kostar.

Men jag vill ha denna låda, fast supermodellen. Finns den? Länk? Pris?

Visa signatur

[And there the devil stood, and felt how awful goodness is]

Permalänk

har kollat på d chassit ett tagnu, det enda jag inte har npn aning om e agget (förutom att d e 350 watt)

Permalänk

Finns liknande aluminiumchassi som är knäpptyst kan nu ju hojta till.

Visa signatur

[And there the devil stood, and felt how awful goodness is]

Permalänk

har ett sånt sedan 1 år tror jag det är väldigt prisvärt!
ska modda det ganska mycket nu med bla vattenkylning har även digital kamera så det kanske kommer bilder =D

Visa signatur

CPU: Athlon XP 2200+ @1892MHzRAM: 512 DDR3200 HDD: 1xWDC 200gb 2xWDC80gb AUDIO: SB Audigy 2 MB: MSI KT4 ULTRA(MS-6590)

Permalänk

Coolt. det vill jag se

Visa signatur

[And there the devil stood, and felt how awful goodness is]