Permalänk

Ny mod på G (bilder)

Nu har jag joxat med en ny moddning ett tag och börjar komma en bit, är dock långt från klar, och ja jag vet att det är fegt med färdiggjort windowkit, men det ska bytas.

Sidan i mörkret

Sidan i ljus

Insidan i mörkret

Insidan i ljus

Snett framifrån

Håller just nu på att fixa ett windowkit i toppen och kapa sönder fronten för att hitta på nå skoj med den, sen ska hela utsidan lackas om.

Visa signatur

:: AMD ATHLON64 3200+ S.754 :: MSI K8N NEO PLATINUM :: 1024MB DDR400 :: LEADTEK FX5600 :: 1.0 TB HDD :: ASETEK WATERCHILL :: LIAN LI PC6070 :: HERCULES 19" TFT :: COSSONIC 5.1 HS :: XENIX BLACK TBORD ::

Permalänk
Medlem

nice!

Visa signatur

Dator1: AMD 64 x2 4400+, GeForce 7800GTX, 2Gb ram, 1.2TB HD
Dator2: P4 2,4MHz @ 3,2, MSI PT880 NEO LSR, PC2300 512MB, NVIDIA 6600GT 256MB 500GB HD
Dator3: AMD 64 x2 4800+, X1950XT 256MB, 2Gb ram, 250gb HD

Permalänk

Danke, finns några till bilder på min hemsida.

Visa signatur

:: AMD ATHLON64 3200+ S.754 :: MSI K8N NEO PLATINUM :: 1024MB DDR400 :: LEADTEK FX5600 :: 1.0 TB HDD :: ASETEK WATERCHILL :: LIAN LI PC6070 :: HERCULES 19" TFT :: COSSONIC 5.1 HS :: XENIX BLACK TBORD ::

Permalänk
Medlem

Ser fint ut...btw [X]BartoN din signatur är alldeles för lång läs reglerna....

Visa signatur

"People who invent random theories which only defend the vendor must have
been beaten as children. Beaten with sticks."
- Theo de Raadt

Permalänk
Medlem

Snyggt jobb! Men korta ner din sign en bit, den får vara max 3 rader, läst reglerna kanske?
Regler

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk

Kalas fint det där ju! Har själv ett likadant chassie och har tänkt på att göra om det. Får se vad du hittar på så kanske man får lite insperation

Visa signatur

Set My Path

Permalänk
Medlem

det ser hemtrevligt ut när man tittar in i plexit =P
*krypa in*
*zzzzzzz*

Visa signatur

:: xp 3000+, Asus a7n8x Deluxe, 2*256mb Samsung pc-3200, Hercules Radeon 9500 pro, IBM 180gxp totalt 300gb ::

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sypher
det ser hemtrevligt ut när man tittar in i plexit =P
*krypa in*
*zzzzzzz*

Ha Ha Ha ja det är mindre hemtrevligt när ccd röret blinkar som en idiot när man spelar musik, blir värsta epelepsi effekten.

Visa signatur

:: AMD ATHLON64 3200+ S.754 :: MSI K8N NEO PLATINUM :: 1024MB DDR400 :: LEADTEK FX5600 :: 1.0 TB HDD :: ASETEK WATERCHILL :: LIAN LI PC6070 :: HERCULES 19" TFT :: COSSONIC 5.1 HS :: XENIX BLACK TBORD ::

Permalänk
Medlem

snyggt faktiskt!

Permalänk
Medlem

mitt blinkar också. föga irriterande

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najs
mitt blinkar också. föga irriterande

Går ju att ställa om till blinka, ljusstyrning, lysa eller vara släkt hehehe =0)

Visa signatur

:: AMD ATHLON64 3200+ S.754 :: MSI K8N NEO PLATINUM :: 1024MB DDR400 :: LEADTEK FX5600 :: 1.0 TB HDD :: ASETEK WATERCHILL :: LIAN LI PC6070 :: HERCULES 19" TFT :: COSSONIC 5.1 HS :: XENIX BLACK TBORD ::

Permalänk
Medlem

SSSsssSSSsweeEEEeeeeEEEeeeXXXxx chassi

Permalänk
Medlem

sweeeeeeeeeeeex suger balle;)

Visa signatur

AMD 64 3800+

Permalänk

Nice.

Visa signatur

Bal-Sagoth | Ensiferum | Windir | Finntroll | Wintersun | Amon Amarth | Moonsorrow | Nazgûl

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dyrre
sweeeeeeeeeeeex suger balle;)

Sweeeeeeeeeeeeex rockar

Visa signatur

Karlsson

Permalänk
Medlem

Euhm, är det flouriserande (stavning?) färg du använt?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av polo
Euhm, är det flouriserande (stavning?) färg du använt?

Nope det är vanlig SIGNAL GUL sprejfärg (3 lager) fast det ger en rätt schysst effekt för att vara EL CHEAPO färg =0)

Visa signatur

:: AMD ATHLON64 3200+ S.754 :: MSI K8N NEO PLATINUM :: 1024MB DDR400 :: LEADTEK FX5600 :: 1.0 TB HDD :: ASETEK WATERCHILL :: LIAN LI PC6070 :: HERCULES 19" TFT :: COSSONIC 5.1 HS :: XENIX BLACK TBORD ::

Permalänk
Medlem

Jag vet inte riktigt hur lådan ser ut från början och vad som gjorts, men det var ju snyggt i alla fall. Jag tycker om den gula färgen som du kanske själv har målat/sprayat..!?

Visa signatur

Athlon XP 2100+ AIUHB 0302 | Epox 8RDA+ | 2x256MB Twinmos CL2 | Radeon 9500 @ 9700 Vcore & Vram mod | RIP

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JoBu
Jag vet inte riktigt hur lådan ser ut från början och vad som gjorts, men det var ju snyggt i alla fall. Jag tycker om den gula färgen som du kanske själv har målat/sprayat..!?

Så här ser den ut ORGINAL http://www.sweexeurope.com/product.asp?pId=196

Och insidan har jag sprejat själv med signalgul sprejfärg, chassit är dock inte klart, har bara börjat, men har för lite tid över nu för att hinna göra nå radikala moddningar.

Visa signatur

:: AMD ATHLON64 3200+ S.754 :: MSI K8N NEO PLATINUM :: 1024MB DDR400 :: LEADTEK FX5600 :: 1.0 TB HDD :: ASETEK WATERCHILL :: LIAN LI PC6070 :: HERCULES 19" TFT :: COSSONIC 5.1 HS :: XENIX BLACK TBORD ::

Permalänk
Medlem

smooth

Visa signatur

XP2500+@2400mhz|EPOX8RDA+|512MB CORSAIR TWINX PC3200|TI4200 128MB| LIFE IS STUDY :)

Permalänk

Nu har jag laggt upp 2st TEST mod bilder =0) inte så snyggt med tejp å sånt, men det är bra för att test hur det ser ut å sånt

http://mod-it.sytes.net/pics/test%20installation.jpg

http://mod-it.sytes.net/pics/ny%20dark.jpg
Kommer bätre bilder sen om å när jag bestämmer mig för om jag ska modda det klart eller göra nån annan modding, så kommentarer är mer än välkommna.

Visa signatur

:: AMD ATHLON64 3200+ S.754 :: MSI K8N NEO PLATINUM :: 1024MB DDR400 :: LEADTEK FX5600 :: 1.0 TB HDD :: ASETEK WATERCHILL :: LIAN LI PC6070 :: HERCULES 19" TFT :: COSSONIC 5.1 HS :: XENIX BLACK TBORD ::

Permalänk
Medlem

skulle vart snyggare om du hade gjort top-windowet likadant som de på sidan... INGEN BULLE LIST!

Visa signatur

Medlem i signaturgruppen Appleanvändare för ett fritt SweClockers.
Erik Petterssons blogg om webbutveckling

Permalänk

Snyggt med den gula färgen!

Permalänk
Medlem

jävlar i mig! jag har ett sweex, det enda jag gjort om på det är att jag tagit bort de bakre fläkt gallren, de var för täta...nu fick jag inspiration! Förresten, mycket tjusigt blev det med gult!

Permalänk

WOW, riktigt nice.
Men ska du inte måla cd/dvd-läsarens front svart eller byta ut fronten mot en svart? Det går inte ihop med lådan som det är nu, och det är synd eftersom lådan ser så trevlig ut nu.

Permalänk
Medlem

vafan är det för bilder, väntat i 10 minuter på mitt ADSL nu, tryckt refresh flera gånger, det blir bara enorma jävla hål där bilderna ska vara, men de laddar inte ens!

urk, men det är säkert fint

Visa signatur

Star Citizen #75162

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m_soderlund
WOW, riktigt nice.
Men ska du inte måla cd/dvd-läsarens front svart eller byta ut fronten mot en svart? Det går inte ihop med lådan som det är nu, och det är synd eftersom lådan ser så trevlig ut nu.

Har en dubbel cdfront modell svart som jag ska sätta dig, väntar bara på min dvdbrännare

Visa signatur

:: AMD ATHLON64 3200+ S.754 :: MSI K8N NEO PLATINUM :: 1024MB DDR400 :: LEADTEK FX5600 :: 1.0 TB HDD :: ASETEK WATERCHILL :: LIAN LI PC6070 :: HERCULES 19" TFT :: COSSONIC 5.1 HS :: XENIX BLACK TBORD ::