Permalänk
Medlem

Ubiquitii Unifi prylar sökes

Hejsan
Då var det dags att byta till Ubiquitii så jag söker allt möjligt i närområdet. (Jönköping)
Primärt är det Poe+ switchar och access punkter.
Skriv vad/var/pris
Tack på förhand

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av mrpijey:

Tack, men den behöver jag inte

Permalänk
Medlem

Hej!

Har en något defekt AP av modellen U6-LR till salu. Knappt använd, men av någon anledning vägrar den köra stand-alone (därav "defekt"). Joinar man den till ett Unifi nätverk (som du tänkt göra) funkar den finfint däremot. Hade tänkt använda den i garaget på sikt, men är din för 1500kr om du är intresserad. I (öppnad) kartong med alla tillbehör. Kan skickas.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 9 5900X | RAM: 32gb Corsair Vengeance RGB 3600mhz CL18 | GPU: Gigabyte RTX 2080 Windforce | Mobo: Asus X570-E Strix | Lagring: 3TB NVMe SSD | PSU: Corsair HX 750i | Chassi: Fractal Design Meshify 2 | Kylning: Corsair HydroX custom loop CPU+GPU

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweZor:

Hej!

Har en något defekt AP av modellen U6-LR till salu. Knappt använd, men av någon anledning vägrar den köra stand-alone (därav "defekt"). Joinar man den till ett Unifi nätverk (som du tänkt göra) funkar den finfint däremot. Hade tänkt använda den i garaget på sikt, men är din för 1500kr om du är intresserad. I (öppnad) kartong med alla tillbehör. Kan skickas.

Hade väl tyck det va ganska ok pris för en icke defekt,
Så tack men jag hoppar

Permalänk
Medlem

Jag har en Ubiquiti UniFi U6+ samt en Ubiquiti UniFi Switch Lite 8 PoE. Båda är testade två dagar. Lev komplett i kartong med alla tillbehör.

Permalänk
Medlem

Ingen som har något runt Jönköping?