Känner att jag nu måste ta upp detta då det känns "olustigt".
Hur planerar och utför ni era tävlingar och vinsthantering? När en tävling skapas bör redan en plan finnas för hur tävlingen ska vara utformad och ÄVEN hur den avslutas.
2024-11-12
Grattis till vinst!
2024-11-12
Jag svarar och ger adress dit min vinst kan skickas.
2024-11-15
Då skickar jag ner musen i början på nästa vecka.
-Detta innebär att min vinst är planerad att skickas till mig senast 19 November.
2024-12-02
Nyfiken på om det hunnits postas ännu? Har iaf inte mottagit något.
-mitt första meddelande där jag undrar vad som sker med vinsten. Kanske i tidigaste laget att fråga men eftersom det var sagt skickat senast 19 November så.
2024-12-30
Snart 1.5 månad. Känner att nu bör det kunnas ge någon uppdatering. Har det skickats ännu? Vad är planen annars?
Skickar ett meddelande då det känns som att nu bör vinsten ha anlänt eller iaf något svar om vad som kan tänkas hända/hänt kan förmedlas. Har till dagens datum inte fått något svar eller uppföljning av vad som sker med min vinst. Under denna tid ser jag att flertalet tävlingar startas och löper på.
Vad händer här? Är det normalt med över 2 månader innan en vinst skickas? Hur länge ska man vänta 6,12 flera år? Hur planerar Swec sina tävlingar och avslut? Igen det bör ingå en plan för hur vinster hanteras och personligen kan jag tycka 3-4v efter kontakt om vinst bör vara mer än tillräcklig tid för att slutföra ett vinstutskick.
Vad händer nu? Känslan som finns är i stil med en Blocket blåsning. Polisanmälan eller är man tvungen att gå till rätten? Vad gäller lagligen vid vinster vid tävlingar?
Jag har full förståelse för att oväntade saker kan ske och att vi har haft många röda dagar MEN VARFÖR INGEN KOMMUNIKATION om vad som sker på 2 månader?