Hell Is Us "investigation trailer"

Permalänk
Medlem

Hell Is Us "investigation trailer"

Första riktiga ganeplay genomgången (iaf som jag hittat)

Har varit hälsosamt skeptiskt hittills. Men nu börjar de byggas upp reella förväntningar! Verkar som att de finns intressant gameplay att backa upp de visuella! Känns som en västerländsk take på ett Hideo Kojima spel? Har personligen alltid haft lite svårt för de lite absurdistiska teman som ofta finns i japanska spel. Nu är bara frågan om de kommer bli ännu ett exempel på hur illa ue5 hanterar öppna världar...

Permalänk
Medlem

Ja, det återstår att se om det här kan vara nåt för mig, jag är inte helt säker än, men det ser ganska lovande ut. Här är själva trailern utifall nån vill kolla in den.

Såg en del i kommentarerna till videon som snackade om både Souls och Death Stranding, men jag ser personligen inget av det i den här videon. Får verkligen hoppas att striderna inte är som Souls spelen, för det är verkligen inte min kopp te.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Libra-75:

Ja, det återstår att se om det här kan vara nåt för mig, jag är inte helt säker än, men det ser ganska lovande ut. Här är själva trailern utifall nån vill kolla in den.
https://www.youtube.com/watch?v=xQuollx2iCY

Såg en del i kommentarerna till videon som snackade om både Souls och Death Stranding, men jag ser personligen inget av det i den här videon. Får verkligen hoppas att striderna inte är som Souls spelen, för det är verkligen inte min kopp te.

Är helt med dig ang souls! Känns som de bara blivit ett jävla ord publishers blivit besatta av! Nej go fighting med diverse kul gadgets (känns ju spontant som om drönaren kommer bli kul!) Men just "detektiv" biten tycker ja känns super spännande! Hoppas på en intressant värld där man kan få glömma bort tiden lite!