Vilket FPS rekommenderar ni?

Permalänk
Medlem

Vilket FPS rekommenderar ni?

Spelade väldigt mycket förr, sedan kom ungar imellan. Nu börjar jag återigen bli sugen på att lira lite FPS spel men då är frågan, vad rekommenderas?

Jag gillade BF3 Close quarters och Gun master samt BFBC2. Testade runt den tiden även CoD men gillade inte känslan i det, kändes som man rörde sig i sirap. Även BF4 kändes som det var segt.

Här är lista över saker jag gillar eller inte.
+ Tajta banor
+ Verkliga vapen
+ Snabba rundor
- Vapen anpassningar (sikte ok, sen räcker det).
- Fordon

Rubrik förtydligad enl. §3.1 // MOD
Visa signatur

/dev/null

Permalänk
Medlem

Counter Strike 2

Rainbow Six Siege (värkar kanske komma en nyare rainbow six siege x, men typ bara bekreftat. )

Det senaste Battlefield 2042? Tycker inte riktigt skälv om det just för att det håller för högt tempo och det är typ svårt att få tag i fordon. Kommer på rea för typ 45kr lite då och då så kanske det är värt att tästa bara för det, finns några tajta banor med.
Men det arbetas ju på nästa titel och den är kanske bara något år typ bort.

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem

Ja, BF2042. Där finns close quarters-spelläge och även så kallad "portal" där det titt som tätt dyker upp möjlighet att spela BF3 och BFBC2 (och även 1942) banor och vapen. Inte så många banor och vapen "från förr" som man vill kanske, men det duger för mig

Permalänk
Medlem

Hell let loose
Valorant
Body cam
The finals