SkyShowtime 40%rabatt i 12 månader

Permalänk
Medlem

SkyShowtime 40%rabatt i 12 månader

Saxat från MovieZine

https://www.moviezine.se/nyheter/skyshowtime-sanker-priset-ra...

SkyShowtime lanserar nu sin senaste kampanj: ett exklusivt erbjudande om 40% rabatt i 12 månader. Det gäller både Standard- och Premium-abonnemang i Sverige. Såväl nya som befintliga kunder kan ta del av erbjudandet och de sänkta priserna:

Standard: betala 59 kronor i månaden (ord. pris 99 kronor)
Premium: betala 89 kronor i månaden (ord. pris 149 kronor)

Erbjudandet gäller nu och fram till 30 juni. Efter 12 månader förnyas abonnemanget automatiskt till fullpris om det inte sägs upp innan dess.

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 3900XT | Sapphire Pro Duo | Asus Prime X370-Pro | Asus BW-16D1HT | Corsair Vengeance LPX 3600MHz 2x8gb | Intel 600P 256GB | Intel 540 240GB | 2 x WD Blue SSD 500GB | EVGA Supernova G3 1000W | Noctua NH-DH14 | Dell Ultrasharp U3415w 34" | Corsair Obsidian 750D Airflow | Logitech Z-680 | Logitech G19 | Logitech MX518 | QPAD CT Medium Black | Win 10 Home |
*Det är synd om människorna* Strindberg

Permalänk
Medlem

Istället för att gå via den där sidan så är det väl enklare att klicka in på Sky Showtime sida direkt ifall man vill ha rabatten?
https://www.skyshowtime.com/se

Permalänk
Medlem

Trodde utbudet skulle vara bättre och större, nappade igår men hittade inget roligt alls.
Någon som kan rekommendera något?

Visa signatur

9800X3D - TUF Gaming OC 7900XTX - G.Skill Flare X5 64GB 6000MHz - Sennheiser HD560s - Sound Blaster AE-5 Plus

Permalänk
Medlem
Skrivet av TehSWEED:

Trodde utbudet skulle vara bättre och större, nappade igår men hittade inget roligt alls.

Håller med om att det är väldigt sparsamt med innehåll på tjänsten. Men gillar du Dexter så rekommenderar jag "prequel" serien Original Sin. Halo-serien är också rätt skoj att ha sett.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaw_B:

Håller med om att det är väldigt sparsamt med innehåll på tjänsten. Men gillar du Dexter så rekommenderar jag "prequel" serien Original Sin. Halo-serien är också rätt skoj att ha sett.

Hehe, exakt dom två jag har på min lista, hade tydligen börjar kolla på Halo när jag hade sky innan, dexter har jag sett originalet och gillar den skarpt.

Visa signatur

9800X3D - TUF Gaming OC 7900XTX - G.Skill Flare X5 64GB 6000MHz - Sennheiser HD560s - Sound Blaster AE-5 Plus

Permalänk
Medlem
Skrivet av TehSWEED:

Vet ej vad du gillar för serier men nått av dessa kanske!?

Gangs of London
Yellowstone
Mayor of Kingstown
Landman
Penny Dreadful
1923
Californication
Billions
Halo

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 3900XT | Sapphire Pro Duo | Asus Prime X370-Pro | Asus BW-16D1HT | Corsair Vengeance LPX 3600MHz 2x8gb | Intel 600P 256GB | Intel 540 240GB | 2 x WD Blue SSD 500GB | EVGA Supernova G3 1000W | Noctua NH-DH14 | Dell Ultrasharp U3415w 34" | Corsair Obsidian 750D Airflow | Logitech Z-680 | Logitech G19 | Logitech MX518 | QPAD CT Medium Black | Win 10 Home |
*Det är synd om människorna* Strindberg

Permalänk
Medlem

För att få erbjudandet när man redan är kund behöver man först logga in på sitt konto. Sen klicka på "Konto" uppe till höger. Sen på abonnemang så trycker man "avbryt abonnemang" och då får man upp flera alternativ på varför man vill avsluta. Väljer man där "Jag försöker spara pengar" så får man upp erbjudandet om 40% rabatt. Tänkte att det kanske hjälper nån om jag skriver detta.