Vinn nätagg från Seasonic

Roborock öppnar butik i Stockholm

Permalänk
Melding Plague

Roborock öppnar butik i Stockholm

SweClockers var på plats och bjöd in ett 30-tal medlemmar.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Swecloclers egna städexperter

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

Läste slarvigt, trodde först det var Eva Hamilton som skrivit rubriken.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Hedersmedlem

Fixa hit dockan med vattenkopplingar så kommer jag springades!

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Patrik356b:

Som om Mediamarkt från tyskland var bättre?

Whataboutism främjar ingen bra debatt. För övrigt är Mediamarkt en återförsäljare och ingen tillverkare, dessutom sånär på som inhemsk då det är inom unionen.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem
Skrivet av rwkk:

Säljer de verkligen så mycket för att befoga egen butik när många andra blandade butiker har svårt med hyror? Wow måste jag säga.

Det är ju en pop-up butik. Kommer stängas så småningom.
Bra reklam och iof ganska dyrt, men de syns och man kan se produkterna in action.
De kommer säkert tjäna på detta.

För övrigt, min "love" är nog det bästa köpet jag gjort på länge, roborock q8 max.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av rwkk:

Säljer de verkligen så mycket för att befoga egen butik när många andra blandade butiker har svårt med hyror? Wow måste jag säga.

Popup-Butiker som dessa funkar mest som reklampelare, det är inte meningen att de ska gå med vinst direkt, utan indirekt genom mer försäljning på nätet o.s.v.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av rwkk:

Även om det inte skyltas i rubriken så står det i artikeln att den är där till 18 Juni..

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Geeks
SweClockers

Denna tråd handlar inte om Kina, Tyskland, EU eller någonting annat politiskt laddat ämne.

*Tråd rensad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Medlem
Skrivet av NodCommander:

Whataboutism främjar ingen bra debatt. För övrigt är Mediamarkt en återförsäljare och ingen tillverkare, dessutom sånär på som inhemsk då det är inom unionen.

Nu hade du ju sakligt/objektivt fel i det du påstod.

Det har ingenting med tillverkarens ursprungligsland att göra.
Vilket väl också var anledningen till att ditt inlägg togs bort.

Skrivet av dlq84:

Popup-Butiker som dessa funkar mest som reklampelare, det är inte meningen att de ska gå med vinst direkt, utan indirekt genom mer försäljning på nätet o.s.v.

Och det gäller ju inte bara pop-up butiker, det gäller väldigt många av flaggskepps-butikerna i MOS, Gallerian, Nordstan, Frölunda Torg osv. också.

Sen är ju pop-up butiker en särskild styggelse med tanke på att dom underhåller en fastighetsbubbla som måste spricka.

Permalänk
Medlem

Overklockade dammsugare, det blir grejhojta det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dlq84:

I mina ögon är det enda indirekta sättet att sälja genom att ha bra recensioner, inget annat får mig att köpa en produkt.

Visa signatur

WINDOWS 11 X64 | MSI CARBON X870E | AMD 9800X3D | RX 7900 XTX | DOMINATOR 6000MHZ 64GB | CRUCIAL T705 2TB | NZXT KRAKEN X73 | RAZER ORNATA CHROMA | EVGA SUPERNOVA T2 850W | LOGITECH G604 MUS | PHANTEKS NV7 | ALIENWARE 34 | LG OLED77G1 |

Permalänk
Medlem

Vågar inte .. har två hemma och dom er nr två på listan, efter diskmaskinen .. hur levde vi innan ??

Permalänk
Medlem

Får man prova skruva isär en också för att kolla hur lätt/svårt man själv kan byta batteri eller göra rent runt bandet som driver den roterande lidarsensorn?

Jag fick plocka isär min i molekyler för att komma åt moderkortet, väl där fick jag lossa två sladdar innan jag kom åt inuti lådan som driver lidarsensorns rotation gick att demontera för rengöring invändigt.
Fick 2 skruvar över av de cirka 70 stycken jag skruvade bort, men roboten hittar fram i hemmet nu igen. 😅

Det känns som att de har en bit kvar innan de uppnår rätten att reparera själv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Även om det inte skyltas i rubriken så står det i artikeln att den är där till 18 Juni..

Undra om produktgarantin också gäller till 18 Juni ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Djinn:

I mina ögon är det enda indirekta sättet att sälja genom att ha bra recensioner, inget annat får mig att köpa en produkt.

Folk är inte alltid rationella. Fundera på hur många du känner som köper vissa märken för att de är coolare än andra märken. Förmodligen majoriteten av alla du känner.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dlq84:

Folk är inte alltid rationella. Fundera på hur många du känner som köper vissa märken för att de är coolare än andra märken. Förmodligen majoriteten av alla du känner.

Som tur de flesta jag känner frågar mig om råd.

Visa signatur

WINDOWS 11 X64 | MSI CARBON X870E | AMD 9800X3D | RX 7900 XTX | DOMINATOR 6000MHZ 64GB | CRUCIAL T705 2TB | NZXT KRAKEN X73 | RAZER ORNATA CHROMA | EVGA SUPERNOVA T2 850W | LOGITECH G604 MUS | PHANTEKS NV7 | ALIENWARE 34 | LG OLED77G1 |