Permalänk

Äldre chassi köpes

Hej!

Bygger några (för mig) retro system á 2006-2010. Socket 775 med allt vad det innebär.

Söker nu ett (eller flera) chassin från eran 2006-2010 helst i bra skick men förstår att mycket slits med åren. Allt är av intresse, kan köra en liten bit för att hämta eller mötas upp, lokaliserad i Örebro men reser frekvent i jobbet. Annars funkar ju PostNord/schenker/DHL.

De mesta är som sagt av intresse, något som står och skräpar som förtjänar nytt liv? Hit me up!

Mvh Emil

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Kan ett Aopen G325 med fungerande dator inuti vara av intresse?
Ligger just nu en fräsch installation av Windows xp på ssdn i den också.

Permalänk
Medlem

Har något väldigt sällsynt, ett Chieftec Dragon Server, silver med fönstersida. På det hela taget i rätt bra skick.

Har sparat det till ett projekt som kommer dröja pga tillökning, så har hittills inte moddat det något. Det är ett extremt imponerande chassi (i min mening), men kanske är det lite för retro. Jag bara säger det om det kan vara intressant, har sett dem gå för 3k på Ebay (finns väldigt få kvar), men kan tänka mig att släppa mitt för 1500.

Permalänk
Medlem

Jag har en gammal socket 775-dator i ett snyggt plexiglas-chassi komplett med neonrör, dubbla grafikkort, m.m. Om det låter intressant går det bra att skicka ett meddelande för bilder osv.

Permalänk
Medlem

Har ett Cooler Master Elite 332 oöppnat i orginalkartong...

Permalänk
Medlem

Har ett Lian Li PC-8N i aluminium från ca 2009 men blir nog frakt på den.

Permalänk
Medlem

Arctic Cooling Silentium T2! Tystare chassi finns ej (sarkasm).
Ganska bra skick faktist.

Har också en lite nyare vitguldig Deepcool GamerStorm med genomskinlig sidopladtpanel, dock saknar dens klips för att sätta fast panelen samt är har chassit repor.

Permalänk

Har världens coolaste chassi, militär-style ett Antec GX700, hör av dig om det är av intresse.

Permalänk

Annonsen är avslutad

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya