Gubben går mitt i vägen, damen till vänster. Jag plingar i god tid för att uppmärksamma på att en cyklist kommer, han går då över till höger och jag behöver då bromsa hårdare för han går ju åt fel håll. Vad fan vill du jag ska göra? Allt jag gör är ju fel enl. dig men dom gående gör inget fel?
Det klart jag förväntar mig ju att personen ska gå till vänster eftersom man SKA GÅ TILL VÄNSTER.
Vill du nu att jag inte ska plinga och cykla försiktigt förbi till höger eller vänster, det om något är väl att klämma sig mellan person och vägkant.
Kommentaren om att gå till vänster var också riktat till personen som tog steg till höger, inte till dom med hunden. Jag yttrar mig endast vid dessa typer av större fel.
Du vet att det som syns i en video inte är ett facit på allt som händer va.
Jag är också åretruntcyklist som cyklar cirka 500 mil per år och du ska bara veta hur ofta jag få anpassa mig och hur ofta jag inte påtalar problem i trafiken men denna tråden var väl till att få gnälla på just det.
Ska jag behöva gnälla på dig också för att du tycker jag gnäller för mycket?
Får ju i och för sig så jävla mycket energi av alla korkade kommentarer så jobbet går väldigt lätt nu när det är sommarlugnt.
Det är också kul att du vet hur jag är som person utanför dessa inlägg på en gnälltråd. Alltid lika fascinerande hur personer som du tror sig veta sånt utifrån inlägg på forum eller annat socialt media.