Äger du en Pixel 7a? Då kan du vara berättigad till 456 dollar

Permalänk
Skrivet av Nima2001:

Helt sjukt dåligt hanterat av google..
Hade 3st pixel 7a i familjen.

Ena skulle få fulla 456USD - fick bara 200. Utan förklaring om varför det blev så och där tar det stopp.

Andra - inga pengar alls. Enda svaret jag får gång på gång är en länk för att göra om application - men den redirectar bara vidare till en error sida i stort sätt som hävdar att jag redan submittat en application. Google svarar inte mer annat än repetition en gång i veckan typ.

Tredje fick 100$ istället för 200. De vet inte varför och i flera veckor får jag bara svaret att den jävla AIn har skickat det vidare till högre uppsatta kollegor..

Alla tre fallen har tagit 4veckor+ och resulterar bara i svar från AI fram och tillbaka.. riktig skitupplevelse faktiskt.

Beror på hur gamla lurarna är från inköpsdatum. Är det inom garantin brukar man få strax över $400. Är det utanför garantiperioden, så blir det en lägre summa som föreslås.

Permalänk
Medlem
Skrivet av snurrespratt23:

Beror på hur gamla lurarna är från inköpsdatum. Är det inom garantin brukar man få strax över $400. Är det utanför garantiperioden, så blir det en lägre summa som föreslås.

Det va inom garantiperiod

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Fick tillbaka ~4300 kr som jag spenderade på en Pixel 9a.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grabben_83a:

Vad jag förstod så var det antingen batteribyte eller pengar man kunde ta.
Min 6a är hos Elgiganten för byte av batteri har dock inte sökt ersättningen via Google.
Men går det igenom för er är mycket möjligt jag även söker ersättningen sen.

Vad vi läste oss till i meddelandet från Google var att erbjudandet är utöver vad man har rätt till i det landet man är i. Vet att frugan tog en skärmdump på det då det stod så tydligt.

Visa signatur

In Win A1 Plus || AMD Ryzen 5600X || Be Quiet! Dark Rock Slim || Asus ROG Strix B550I || Zotac RTX 3060Ti || Corsair Vengeance LPX 3200Mhz 16Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jizo:

Fick tillbaka ~4300 kr som jag spenderade på en Pixel 9a.

Hur lång tid behövde du vänta?