Permalänk
Medlem

Tribal

Har tänkt ha denna bild nånstans på burken, vej dock var. Hade tänkt mig på toppen av lådan men är inte säker. Men vad tror ni, kan det bli nått fint eller?

Liten jädrans bild, men ni ser nog vad det är iaf, hoppas jag.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Jag antar att det är de mörkare fälten som faktiskt är tribalen..

Rätt mesig tribal om du frågar mig, jag skulle googlat fram nån fetare..

Men om det är den du ska använda så är i toppen eller fronten mest lämpliga för den formen tycker jag.. den är ju symmetrisk.. eller nåt.. orkar inte skriva nån riktigt bra bra formulering...:)

Såga upp den i fronten o sätt frostad plexi o rött ccfl bakom.. kan nog se rätt fett ut..

Permalänk
Medlem

Ärligt talat så såg den ut som skit.

Men om du ändå ska envisas om att ha den så ta den i toppen.

Permalänk
Medlem

om jag skulle haft ett sånt "tribal-hjärta", (vilket jag inte skulle för jag tykte inte den var snygg så skulle det nog sitta bäst nere i fronten.
Men asså, du måste ju kunna hitta något mycket fetare än det där...

Permalänk
Medlem

Den ser lite mesig ut på bilden, men jag ritade upp den och klippte ut den, ser mycket bättre ut nu (tycker jag). Tror att det kommer bli fint till slut
Nån som har tips på en snygg "fågel" tribal? Vill gärna ha det på sidan, men har ej hittat nått på nätet, inget snyggt iaf.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk

http://www.google.com +tribal +bird