Permalänk
Medlem

T610 > T620 > T630?

hejsan, jag är jätte sugen på en 610'a men nu är ju vad jag vet 630 på G me tft skärma o så.. låter inte helt fel.. men läste nått här på forumet om t620?

vad är förbättringarna mellan 610an > 620an och 610 > 630?

Permalänk

T620 har jag inte sett något om, T610 och T630 finns däremot på SE's hemsida, den största skillnaden verkar vara designen samt bättre skärm.

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Hedersmedlem

T630 kallades väl för T620 innan den släpptes officiellt. Samma telefon som T630 mao.
Skillnaden mellan T610 och T630 är som sagt bättre skärm, lite lättare, och att den klarar handkontrollsadaptern (vad det nu ska vara bra för). Sedan står det även "ability to display images in landscape mode ".

Permalänk
Hedersmedlem

Men de skillnader i mjukvaran som finns, det kommer väl ändå som ny firmware till T610an?

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem

T620 var ett rykte, elelr det var igentligen bilkder på T630 som nån fått tag på visade på nätet. därmed växte ett rykte om en möjlig T620 o att den skulle vara mindre. men det visade sig senare att det igentligen var T630 som bilderna föreställde o att den inte alls var mindre.

angående system, ja jag tror att man borde kunna uppdatera mjukvaran i T610 till samma som T630, om inte (kan vara annan styrning på displayen) så komemr de säkert släppa en liknande version för T610.

har till o med hört rykten om att T630 skalet ska passa på T610, kanke även displayen. men är dock inte säker på det där med displayen. skalet borde gå att byta.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Den är visste mindre, 2 mm smalare, om jag inte minns fel. Så då passar nog inte skalen hellre

Visa signatur

Asus P4C800 - P4 2,4 C - 2x512 Twinmos - HIS Excalibur 9700pro - 2 x Seagate 120gb 8mb cache - LiteOn RW - Antec Sonata
http://service.futuremark.com/compare?2k1=6779665