Permalänk

nån här som vill lvl:a lite tillsammans med mig, jag är lvl3 precis börjat.

Visa signatur

Arsenal FC

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av van Basten
nån här som vill lvl:a lite tillsammans med mig, jag är lvl3 precis börjat.

Visst, började precis själv, har kommit upp i lvl5, icq finns i min profil, annars är det enklast att nå mi på IRC, Raz^ i #Swec@dh på quakenet.

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Medlem

Hmm, all text i spelet är väldigt liten och ihoptryckt för mig. Skitsvårt att läsa. Nån som vet vad man kan göra åt det?

Sen känns grafiken väldigt "suddig" på nåt sett.

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Medlem

Maya4 verkar ha problem just nu, blir disconnectad hela tiden

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rawis
Hmm, all text i spelet är väldigt liten och ihoptryckt för mig. Skitsvårt att läsa. Nån som vet vad man kan göra åt det?

Sen känns grafiken väldigt "suddig" på nåt sett.

höj upplösningen i början av spelet så blir det normalt.

först när jag lira, på typ 800x600 blev jag chockerad över den fina grafiken men nu höjde jag till 1280x1024 och ja kan inte fatta att detta är ett gratis spel, det är ju snyggare än många betalspel och det är riktigt kul.

ja bli också disconnectad från maya4 stup i kvarten nu.

Visa signatur

Arsenal FC

Permalänk
Medlem

Vad heter ni i spelet?
razghul here min enda karaktär.

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Medlem

Tibia...skäng dig i väggen.

Ska man vara Magic gladiator?

Visa signatur

Kräm

Permalänk
Medlem

Elipsion

Raz >> Hur vill herrn ha sina pannkakor? Grädde? Sylt?

Visa signatur

Militant VIM-användare.

Permalänk

min gubbe heter NeoGeo (:D)

verkar finnas fler charaktärer än de tre man kan välja i början. prova smyga över broarna till andra öar, fan va rädd ja blev när det kom saker flygande och sköt eldbollar mot mig.

Visa signatur

Arsenal FC

Permalänk
Avstängd

har luskat ut vart man skaffa healthpotions, för er som inte vet så är det precis när man kommer över bron som går mot syd-ost("lättaste ön"). är ju en lägereld där till höger, står en vagn där. Gubben som sitter lutad mot vagnen, snacka med han så får ni se på grejer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av van Basten
min gubbe heter NeoGeo (:D)

verkar finnas fler charaktärer än de tre man kan välja i början. prova smyga över broarna till andra öar, fan va rädd ja blev när det kom saker flygande och sköt eldbollar mot mig.

Har kommit fram till att det är lite olika svårighetsgrad på monstrena beroende på var man går ut ur staden.
Nedåt är lättaste, sen är det till vänster, sen uppåt, sen svårast till höger, råkade ut för en lich (de som skjuter eldbollar) när jag var lvl3, gjorde 1 i skada varje attack och förlorade 75% liv av varje attack från lichen

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elipsion
Elipsion

Raz >> Hur vill herrn ha sina pannkakor? Grädde? Sylt?

Med både grädde och sylt.
Skynd på nu, slav!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av kebabflott
har luskat ut vart man skaffa healthpotions, för er som inte vet så är det precis när man kommer över bron som går mot syd-ost("lättaste ön"). är ju en lägereld där till höger, står en vagn där. Gubben som sitter lutad mot vagnen, snacka med han så får ni se på grejer

Finns även en tjej som säljer äpplen m.m på vänstra bron, där bullfighters finns

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Medlem

*Gräddar illa kvickt pannkakor*

Asså, vad sitter de här kossorna på för server? DL-hastigheten hoppar ju groda...

Visa signatur

Militant VIM-användare.

Permalänk
Medlem

Testat det en liten stund nu. VÄLDIGT linjärt spel, ett sätt att bygga sin gubbe på m.m. Hoppar nog över det här spelet, får bli WoW när det kommer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Halicon
Testat det en liten stund nu. VÄLDIGT linjärt spel, ett sätt att bygga sin gubbe på m.m. Hoppar nog över det här spelet, får bli WoW när det kommer.

RPG-elementet i spelet saknas fullständigt, men det är ändå ganska trevligt

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Medlem

Min klient hängde sig.

EDIT:Nej. Jag är inte advokat.

Visa signatur

Militant VIM-användare.

Permalänk
Medlem

När man kommer upp i lite högre levlar, kan man åka till tex Noria eller Davias (finns portar i Lorencia). Läs lite på hemsidan, står allt! ;>)

Visa signatur

[size="2"]There's no place like 127.0.0.1![/size]

Permalänk

har allt under kontrol nu(nästan ) efter att ha läst på sidan.

snart lvl10, har typ suttit några timmar nu.
så jäkla grymt med skills,finns på yxor och sånt man kan köpa.

ja skulle kunna tänka mig att diablo3 skulle kunna se ut så här fast det skulle nog ha en handling(mer rpg) fast det skulle nog se ut så här.

Visa signatur

Arsenal FC

Permalänk
Medlem

håller med dig van Basten, men det känns så innehållslöst, som att utvecklarna bara drog ihop en liten grej för att få en community.

Permalänk
Medlem

känns som alla har valt den där knighten som karaktär, är dom andra sämre eller?

Visa signatur

värdelös signatur.

Permalänk
Medlem

Hmm, level 6 nu. Ska man fortsätta döda spindlar och sånna där små drakar? Tar ju så jävla lång tid att få level up ju.

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rawis
Hmm, level 6 nu. Ska man fortsätta döda spindlar och sånna där små drakar? Tar ju så jävla lång tid att få level up ju.

snart borde du ta bull knights, om du vill så kan vi lira alltså vi går party så kan jag döda och du lecha typ slå lite grann. jag är lvl 10.

Halicon: japp det känns rätt innehålslöst fast jag är endå beroende.

jag har nu också hittat portalen till elf ön, fyfan va mesigt allt va där

Visa signatur

Arsenal FC

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av van Basten
snart borde du ta bull knights, om du vill så kan vi lira alltså vi går party så kan jag döda och du lecha typ slå lite grann. jag är lvl 10.

Nice, jag kan skriva till dig på ICQ senare ikväll?

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk

lirat ett tag nu och ska nog fortsätta så... tycker vi borde bestämma sweclockers hang out server

btw

beerbaron
dark knight lvl10

Visa signatur

foo shizzle'

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rawis
Nice, jag kan skriva till dig på ICQ senare ikväll?

använder inte icq längre, alla mina kompisar har msn så det är det ja kör med nu.
men vi kan nog komma över nått.

jo vi borde vara några swecare så går vi i party och kör över lite fiender.

Visa signatur

Arsenal FC

Permalänk
Medlem

lvl 11 nu, faktiskt ganska kul att springa runt o härja, fasst lite seegt är det.

btw
van basten: var hittade du teleporten?

Visa signatur

värdelös signatur.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bjoern
lvl 11 nu, faktiskt ganska kul att springa runt o härja, fasst lite seegt är det.

btw
van basten: var hittade du teleporten?

om du går på lätta delen så går du bara längst ner.

lvl 12 nu, nån som säljer leather armor +3 eller bra sköld.

EDIT: det är ingen teleport utan bara svart vägg typ som amn går på så vips ut på andra sidan. lite svårare där fast mer exp.

Visa signatur

Arsenal FC

Permalänk
Medlem

Någon som har lust att ta ett screenshot och lägga upp ?

Visa signatur

'Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålmodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.' -Nalle Puh.

Permalänk
Permalänk
Medlem

jag förstår inte riktigt det här med 2 vapen, ett i avrdera hand. Skadar man mer egentligen?

van B: bra sköld? kvalar en buckler +2 eller en round shield +3?... njaee

Visa signatur

värdelös signatur.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bjoern
jag förstår inte riktigt det här med 2 vapen, ett i avrdera hand. Skadar man mer egentligen?

van B: bra sköld? kvalar en buckler +2 eller en round shield +3?... njaee

med 2 vapen ger man lite mer damage och slår fler gånger fast ja kör inte med det, bättre med en sköld då tar man mycket mindre skada.

ja lirar men en buckler+1(dålig), letar ny försöker köpa ny av någon.

EDIT: med bra sköld hade jag tänkt mig en buckler +3 kanske eller kite shield.

Visa signatur

Arsenal FC