Permalänk
Medlem

Börja Med C# (boken)

Någon som har den? Är den bra? Såg den nere på stan idag för bara 150:- så jag funderar starkt på att köpa den, även om jag inte hade tänkt mig att köpa den annars
För om den är bra sticker jag nog ner och köper den direkt.

Permalänk

är det den här boken? (fast på svenska?)
Jag har läst en del i Börja med Java 2 från samma förlag, tyckte den var riktigt bra. (Om det nu är den röda boken från Wrox och ingen annan)
Speciellt för 150kr... då skulle jag också vilja ha ett ex.!

Visa signatur

Nikon D90, Nikon D7000, SB-600, 2xYN-460, Nikkor 18-105mm/3.5-5.6 VR, Nikkor 35mm/1.8, Nikkor 50mm/1.8D, Tamron 70-200/2.8, Tokina 11-16/2.8, Nikon 85/3.5 Macro
Flickr

Permalänk

Börja med C# av Karli Watson är bra. Lite väl mkt BS ibland, men han är ju amerikan så vad kan man förvänta sig. Läste den när jag gick min C# kurs. Egentligen hade vi Inside C#, men det var tråkig så jag körde på Beginning C# istället.

Visa signatur

Jag dricker glögg med balkongdörren öppen inatt, jag är så trött på alla mail och koder.

Permalänk
Medlem

Jo, det är den fast på svenska. Köpte den efter lite tvekande. Får väl se om det är nåt att ha. Men när den kostar 150:- gör det ju inte allt för mycket om den inte är så bra

Permalänk
Medlem

Vad använder man C# till? jag är fruktansvärd nybörjare men är intresserad =D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maxxii
Vad använder man C# till? jag är fruktansvärd nybörjare men är intresserad =D

Hmm, programmering, precis som Visual Basic, C++, Java eller något annat programmeringsspråk.