Permalänk
Medlem

man behöver 76 i strength och 60 i agility så den gick inte
en vanlig dragon lance gör 17~28 medans en +4 gör 29~40 i skada

Permalänk
Medlem

okej, kan ha den om en 5-6 levels då

Men om du hittar nått bra svärd eller nått som jag kanske kan ha så får du gärna säga till.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Väldigt beroendeframkallande spel Är uppe på lvl 18 nu, men jag hittar ingen bra rustning.

Permalänk
Medlem

Da_Bear, var det dig jag såg för ett tag sedan springandes runt på beginnerdelen?

Jag har också problem med att skaffa en bra rustning, särskillt hjälm verkar det som.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Mycket möjligt, hehe

Det jag saknar är leather armor +4 och leather pants +4...sen har jag rätt bra rustning Så om nån vill sälja det till mig så viska till mig i spelet. Är oftast på maya4 lite då och då.

Permalänk
Medlem

jag säljer leatherset för 7 chaos

Visa signatur

Kräm

Permalänk
Medlem

blä.. deras server kan inte vara snabb. ligger i 193 bytes nu
jaja får lämna datorn igång över natten

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk
Medlem

assman får man undra vad det är för leatherset?

Permalänk
Medlem

Leatherset med +4 och opt 8-12%

Visa signatur

Kräm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rawis
Hmm, level 6 nu. Ska man fortsätta döda spindlar och sånna där små drakar? Tar ju så jävla lång tid att få level up ju.

haha.. jag har också börjat spela detta underbara spel i namnet AgeofRage, det som jag ville påpeka är att jag är lvl 8 darkknight och klarar mig i högra delen av kartan(men om jag inte har fel så är det vänstra, aja svåraste i alla fall) och om du fortfarande är lvl 6 där borta så köp lite mer grejer...(det hjälper rätt så mycket)

Permalänk
Medlem

Ett tips för alla som inte hängt med i spelet så länge bli ALDRIG PK hur roligt det än är, det tar ju som sakt 9 timmar speltid att inte bli PK igen och försöker du smyga dig utanför staden blir du dödad direkt och tappar items spelet förfaller så fort du blir pk tyvärr gick jag i den fällan och slutade spela spelet

Visa signatur

Blank

Permalänk

Någon som vill vara snäll och ge mig ett +1 strength item? (helst gratis, men jag kan ge er _lite_ zen också..)
Behöver bara en till i str för att använda mina nya yxor!
kontakta mig på msn: nizor2k@hotmail.com

.. och är det någon som vet någon guild man kan gå med i?

Permalänk
Medlem

Nizor: Du får träna upp en level.

Permalänk
Medlem

nu för tiden när man är pk är det bara att gå in på server 1 som är nonPvP server eller vad det heter

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lasseTM
Ett tips för alla som inte hängt med i spelet så länge bli ALDRIG PK hur roligt det än är, det tar ju som sakt 9 timmar speltid att inte bli PK igen och försöker du smyga dig utanför staden blir du dödad direkt och tappar items spelet förfaller så fort du blir pk tyvärr gick jag i den fällan och slutade spela spelet

sparas den tiden som har varit inloggad eller måste man vara inloggad flera timmar(orkar fan inte 9timmar) i sträck?? men jag vill gärna inte deleta min gubbe..:(

Permalänk
Medlem

hur orkar ni spela detta lågupplösta spel?

Visa signatur

värdelös signatur.

Permalänk
Medlem

Kalai lvl 22 Dark Sorcerer, Går runt i ett Bone Armor set, Handskar och Stövlar är +5 ;> .. Hänger på Non-pvp servrarna, mest i davias. Cya there

Visa signatur

"Andreas Hedlund har gått igenom alla tänkbara mjukvaruproblem. Nu har han kommit fram till hårdvaran.
Modermodemet, själva hjärtat i hårddisken, fungerar inte."
[i]- SAF-tidningen Stockholm, nr 4, 4 juni 1999[/i]

Permalänk

Lessen för att dra opp en lite gammal tråd men skulle nån kunna lägga upp en mirror ? går i 500 bytes/sec från www.muonline.com

Visa signatur

Bytt ut överklockning mot styrketräning ;)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bjoern
hur orkar ni spela detta lågupplösta spel?

Räknas 1280*1024 som lågupplöst? Där ser man. Någon som vet vilken server det laggar minnst på, Wigle eller Maya?

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk
Medlem

Ojdå, fick just jewel of chaos av en giant!
LOL
Tror jag ska sälja den till nån stackare för 650k sisådär, är bara uppe i level 20

Visa signatur

,( ,( ,( ,( ,( ,( ,( ,(
`-' `-' `-' `-' `-' `-' `-' `-'

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av budbrain
Ojdå, fick just jewel of chaos av en giant!
LOL
Tror jag ska sälja den till nån stackare för 650k sisådär, är bara uppe i level 20

Min polare fick en från en stone golem vid alvbyn.

Xzena lvl24 alv.

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk
Medlem

McNish, lvl 90 Wigle 2

Visa signatur

Kräm

Permalänk
Medlem

zchod, lvl95 maya, retired

har börjat spela på en privat server istället där jag är lvl 28x såå mycket roligare när man kan ha allt

Permalänk
Medlem

Kanske är ett spel man borde testa.... Synd bara att det går så långsamt att ladda ner. Ingen som kan sätta upp en egen länk som går över 100b/s?

Visa signatur

Amd 2500+ AQXEA 0330 @ 2200mhz 220x10 | 2x256mb-1x512mb PC3200 | Powercolor x800Pro ViVo @ XT PE
Celeron 800 @ 920mhz 115x8 | 512mb PC 133 | Geforce 2 200MX

Permalänk

Ni som har spelat PristonTale (Jag va ju faktiskt den som introducerade spelet först här på Swec ), tycker ni att Mu är roligare eller tvärtom ?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MilaN_HBG
Ni som har spelat PristonTale (Jag va ju faktiskt den som introducerade spelet först här på Swec ), tycker ni att Mu är roligare eller tvärtom ?

Då PristonTale laggade ännu mer än MU så spelade jag bara till lvl 2, fast egentligen så tycker jag båda spelen är rätt dåliga men spelar MU iaf

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk
Medlem

Rätt meningslöst men förbannat kul

Visa signatur

,( ,( ,( ,( ,( ,( ,( ,(
`-' `-' `-' `-' `-' `-' `-' `-'

Permalänk
Medlem

Jo det är kul, riktigt kul om man kommer i party med lite vettigt folk som inte bara ska ha o ha hela tiden.

budbrain: sälj inte Jewel of Chaos för 650k du kan lätt få över 800k för den

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bjoern
hur orkar ni spela detta lågupplösta spel?

det går ju att ändra upplösningen till 1280x1024, räcker för mig

Visa signatur

SMPC 2003: Duron 650 @ 1454mhz (1a)
SMPC 2004: Duron 650 @ 1604mhz (2a)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KL
Jo det är kul, riktigt kul om man kommer i party med lite vettigt folk som inte bara ska ha o ha hela tiden.

budbrain: sälj inte Jewel of Chaos för 650k du kan lätt få över 800k för den

roger that!

Visa signatur

,( ,( ,( ,( ,( ,( ,( ,(
`-' `-' `-' `-' `-' `-' `-' `-'