Permalänk
Medlem

lite konstruktiv kritik, tack

lite konstruktiv kritik skulle nog sitta på sin plats;

http://primo.webb.se

..loggon ska jag förminska, så att den blir till allas välbehag

Visa signatur

krettan

Permalänk
Medlem

Som sagt, ändra logon.

Sen var menylänkarnas färger mindre bra valda; man ser knappt vad det står.
Bannersystemet till höger verkar inte heller fungera ordentligt, för laddar man om sidan så ändras varenda bild. Lite fult att ha 4 banners som är likadana.

Gillade inte riktigt färgvalet heller. De mörka rutorna smälter verkligen inte in.

Jäklar vad gnälligt det blev...

Visa signatur

We shall never cease from exploration And the end of all our exploring Will be to arrive where we started And know the place for the first time.
- T. S. Eliot

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Prodhe
Som sagt, ändra logon.

Sen var menylänkarnas färger mindre bra valda; man ser knappt vad det står.
Bannersystemet till höger verkar inte heller fungera ordentligt, för laddar man om sidan så ändras varenda bild. Lite fult att ha 4 banners som är likadana.

Gillade inte riktigt färgvalet heller. De mörka rutorna smälter verkligen inte in.

Jäklar vad gnälligt det blev...

Visa signatur

Att bli gammal är oundvikligt. Att växa upp är frivilligt.

Permalänk
Medlem

jaha, vilken färg tycker du det ska vara på dem(rutorna och texten)? och det här med banner'na är för att det är ett java script som slumpar olika banners. http://www.joakimweb.se ...

Visa signatur

krettan

Permalänk
Medlem

skaffa en bättre css, alltså mindre text osv

Visa signatur

Keep it real

Permalänk
Medlem

Du har missat ett "/" på en av dina <frame> i koden, och i övrigt håller jag med de andra, annan textfärg(något ljusare, mörkblå mot svart är aldrig bra), och en ljusare färg på rutorna/mörkare färg på bakgrunden vore inte fel heller. Som sagt, de passar inte in.

Texten tycker jag inte du behöver förminska, den är lagom stor. Behöver inte vara mindre.

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.