MMORPG som inte kostar/månad?

Permalänk

MMORPG som inte kostar/månad?

Som topic. Finns det några MMORPG som inte har månadskostnad?

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk
Medlem

Re: MMORPG som inte kostar/månad?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av davidrone
Som topic. Finns det några MMORPG som inte har månadskostnad?

Biosfear
www.google.com

Visa signatur

Asus B650E-F | Ryzen 7950X3D | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000C30 | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI GeForce RTX 4080 16GB GAMING X TRIO | LG C2 42" OLED | Samsung 990 Pro 1TB | Fractal Design Meshify 2 TG | Seasonic Prime GX 1300W

Permalänk
Medlem

Pristontale
Projekt entropia

Visa signatur

who need windows and gates in a world without walls and fences.

Permalänk
Avstängd

http://rob-rob.hp.infoseek.co.jp/mmo/

började spela förut idag. hur kul som helst när man väl lärt sej stridssystem, menyer osv.

Visa signatur

p4 3.0 ghz 800 mhz fsb | 2048 mb dual 400 mhz ddr | ati radeon 9800 pro 128 mb | 21" trinitron | wd 200 gb | creative audigy 2

Permalänk
Hedersmedlem

finns annars ett antal beta som man kan signa upp sig för som inte kostar nått...fast när det inte är beta längre så blire inte lika roligt
det är bara att googla lite så hittar man några...

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk
Medlem

En del nissar som förrut jobbade på blizzard har hoppat av och startat ett nytt företag som ska göra ett MMORPG, som ska kosta per månad i USA, Canada och ska gå att köpa "en gång" i Europa.

Spelet heter Guildwars(www.guildwars.com) och ska bli ett MMORPG i "Diablo stuk".

Jag kommer defenitivt följa detta spels utveckling!!!:)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 3riko
En del nissar som förrut jobbade på blizzard har hoppat av och startat ett nytt företag som ska göra ett MMORPG, som ska kosta per månad i USA, Canada och ska gå att köpa "en gång" i Europa.

Spelet heter Guildwars(www.guildwars.com) och ska bli ett MMORPG i "Diablo stuk".

Jag kommer defenitivt följa detta spels utveckling!!!:)

Will there be a monthly fee for Guild Wars?

No, there will not be a monthly subscription fee of any kind, anywhere.

FÖRLÅT mig om jag har fel, men det står så i deras FAQ.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nizor
Will there be a monthly fee for Guild Wars?

No, there will not be a monthly subscription fee of any kind, anywhere.

FÖRLÅT mig om jag har fel, men det står så i deras FAQ.

Ursprungligen inskrivet av 3riko
En del nissar som förrut jobbade på blizzard har hoppat av och startat ett nytt företag som ska göra ett MMORPG, som ska kosta per månad i USA, Canada och ska gå att köpa "en gång" i Europa.

Det är ju det jag har skrivit förut. vill minnas så stog det att det skulle kosta per månad i USa/canda men i europa så skulle det gå att köpa "en gång".

Och du bor väl i Europa, och det gör nog dom flesta som besöker detta forum.

Vet inte ifall jag har läst fel på USA/Canada tjaffset men jag har läst det någonstans.... Skitsamma. Man köper det EN GÅNG precis som vanliga spel, här i sverige.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Militant VIM-användare.

Permalänk
Medlem

Utopia, fantasi strategi spel, beroende framkallande,

Permalänk
Medlem

ragnarrok online var gratis i alla fall.
world of warcraft kommer klart att bli värt att betala för, och det där guild wars ska jag kolla lite mera på ser fett ut !

Visa signatur

Asus P&T se l I7 930 @ 4ghz l Corsair h70 2x silent typhon 1850 l 6 Gb Corsair XMS3 l G500 l Anatec sonta II l Sparkle 250 gts 512 l Corsair 750w l

Permalänk
Medlem

Tibia. free acc (gratis)
prem acc (inte gratis)

Visa signatur

Signatur raderad, max 2 färger (svart är en färg!). Se reglerna för mer information.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 3riko
En del nissar som förrut jobbade på blizzard har hoppat av och startat ett nytt företag som ska göra ett MMORPG, som ska kosta per månad i USA, Canada och ska gå att köpa "en gång" i Europa.

Spelet heter Guildwars(www.guildwars.com) och ska bli ett MMORPG i "Diablo stuk".

Jag kommer defenitivt följa detta spels utveckling!!!:)

Guild Wars ser asbra ut men vilka från Blizzard är det som gör det??

Permalänk
Medlem

Tibia är kul.. har en 48 elite knight (Betalkonto) Sjävlklart kör jag på Antica

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ozzit
Guild Wars ser asbra ut men vilka från Blizzard är det som gör det??

Ett gäng riktigt skillada grabbar:
http://www.arena.net/about/team.html

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 3riko
Ett gäng riktigt skillada grabbar:
http://www.arena.net/about/team.html

De mer skillade från Blizzard håller på med något här http://www.flagshipstudios.com