Permalänk
Medlem

Nya JOS !

EDIT:
Länkar borttagna.............

Permalänk
Medlem

Ja? De tar ju en spelare från asien och sätter sitt märke på den, problem?

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

Håller mig till Iriver

Visa signatur

Walla?

Permalänk
Medlem

JoS sätter sitt märke på mp3-spelare ifårn I-bead. Inte något nextway.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av armis
JoS sätter sitt märke på mp3-spelare ifårn I-bead. Inte något nextway.

rätt

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.

Permalänk
Medlem

JoS presenterar en ny spelare den här eller nästa vecka (någonting-300). Den ser ut som den på bilden ovanifrån och kommer troligtvis från Nextway. De "gamla" 100 och 110 kommmer från I-bead.

Skillnaden från länken ovan är troligtvis att den nya JoS:en kommer stödja USB2 och inte har någon radiosändare. Möjligtvis med 1 GB minne också men det är bara en grov gissning.

/J

Permalänk
Medlem

Problem ?.
Nej har jag påstått det.

Om du jämför med bilderna som JOS teamet släppt, så så visar dom första länkarna att det är samma spelare.
JOS 300 nånting

Den sista länken vet jag inte om det föreställer JOS nya HD-spelare men man kan ju gissa att det är den.

JOS 300HD eller vad den nu ska heta

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JensOfSweden
(och vi antar att personen som heter apbot - som registrerat sig idag - även är från iRiver )

Huh? "Registrerad: Nov 2002"

Och om han "tillhör iRiver", varför skulle han då ge publicitet åt JOS genom att starta den här tråden?

Permalänk
Medlem

De specifikationer jag fått stämmer inte in med de som hittas på ovanstående länkade sidor. Ha inte förutfattade meningar alltså.

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem

Får man skriva andras IP-adresser i forumet?

Permalänk
Medlem

Äh, skit i MP-300 och plocka fram hd-spelaren snabbt som attans

(Hur kan man se IP om man inte är moderator?)

Permalänk
Avstängd

MP-300HD pressrelasen kommer i månadsskiftet mars/april och vi skulle gärna berätta mer men inte ännu.

Mvh

Jens Of Sweden

Permalänk
Medlem

Vem jag är ?. e detta nån slags hetsjakt eller ?.
Jag är ingen überSkilled ljuga snacka skit hitta på människa.

För det första så rippade jag dom länkarna från jensofswedens officella forum.

Likheterna med de bilder som ni själva släppte på eran nya flashspelare är identisk med de bilder som finns att se om man går in på de sidorna som postades, förrutom att det inte står Jens of sweden på de.

Jag har inte sagt ett ont ord om JOS, ända anledningen till att jag skrev "blir nog en IPOD MINI" för mig är att om den andra spelaren som finns att se är eran nya hd-spelare så uppfyller den inte mina krav på minst 2 gb.

Förövrigt var den Jävligt snygg om det nu är eran nya spelare.

No hard feeligs !

EDIT: Nej jag är ej från irver eller dylikt.
Vad menar du med att vi har samma ip ?.
Då kan du ju ta och posta det ip-numret jag hade när jag skrev inlägget.

När jag skrev första inlägget satt jag i skolan
Detta skriver jag nu och är hemma.

om jag var från iriver varför skulle jag då säga att jag nog tänker köpa nya IPOD ?.

Permalänk
Medlem

Det ger verkligen inte ett seriöst intryck att ge ut IP adresser så där.

Och på tal om "registrerad idag" så är det ganska intresant att Johank82, tre minuter efter JensOfSwedens inlägg postar ett hyffsat långt textstycke, och stämmer in med densammes anklagelser.

Starkt jobbat att läsa inlägget, gå in på ripe.net och skriva ett eget inlägg på den korta tiden...

EDIT: "Senast redigerad av Johank82, 2004-01-22 klockan 15:35"

Permalänk
Medlem

Härligt. då väntar jag ett tag till då innan jag övervägar att köpa IPOD MINI.
Om du ändå är tveksam på att jag inte är en irever spion så kan du fråga nån admin om dom kan ge dig det ipet jag postade ifrån.

Du har min tillåtelse att göra det.

puss på dig jens

Permalänk
Avstängd

Puss på dig oxå...

Permalänk
Medlem

Ja, visst var det jäkligt starkt av mig. Vill du veta hemligheten?

Här kommer den: Jag kollade upp IP-numret innan jag blev medlem.

Därav mitt snabba svar. Nöjd? Bra. Att hinna svara så snabbt efter registrering var därför inga problem.

Mvh Johan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Johank82
Ja, visst var det jäkligt starkt av mig. Vill du veta hemligheten?

Här kommer den: Jag kollade upp IP-numret innan jag blev medlem.

Därav mitt snabba svar. Nöjd? Bra. Att hinna svara så snabbt efter registrering var därför inga problem.

Mvh Johan

Du kollade upp 1 ip-nummer ja. det som JensOfSweden postade!.
Och sen påstod du att det var samma som mitt !.
Och hur du lcykades med det har jag ingen aning om.
vad jag vet så kan medlemmar ej se andra medlemmars ip,
Och om du nu lyckades få tag på mitt ip på nått sätt så borde du ju sett att det inte var samma.

du jämförde altså det ipet som jensofsweden postade och jämförde med samma ip och drog slutsatsen att det var samma ip ! . grattis ! HAHA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apbot
Du kollade upp 1 ip-nummer ja. det som JensOfSweden postade!.
Och sen påstod du att det var samma som mitt !.
Och hur du lcykades med det har jag ingen aning om.
vad jag vet så kan medlemmar ej se andra medlemmars ip,
Och om du nu lyckades få tag på mitt ip på nått sätt så borde du ju sett att det inte var samma.

du jämförde altså det ipet som jensofsweden postade och jämförde med samma ip och drog slutsatsen att det var samma ip ! . grattis ! HAHA

Jag utgick från vad som JOS sa och när de antydde att det tillhörde ditt så antog jag att de hade frågat Sweclockers om detta.

Tack för grattisönskan förresten, min namnsdag råkar av en slump vara just idag!

Permalänk
Hedersmedlem

Jag tycker att vissa (inga namn nämnda) ska ta och tagga ner på anklagelserna. Det ger inte ett seriöst intryck om man är en privatperson och sannerligen inte om man är ett företag. Om jag vore i era kläder så skulle jag sköta det hela på ett snyggt sätt, ja det vill säga utanför ett publikt forum alltså.
Visst, det här ger ju också en bild av verksamheten men frågan är om det är den bild ni verkligen vill ge?

Ja det är upp till er...

Permalänk
Hedersmedlem

apbots begäran postar jag de ip-adresser som han använde då han skrev ovanstående inlägg.

194.16.186.7
213.114.218.82

Permalänk
Medlem

har kommit fler bilder av 300:an på jos forum nu
bilder

ska tydligen släppas i morgon