Permalänk
Medlem

ny, simpel design

Ny design.. mycket simpel.
men många verkar gilla den.
http://dunken.sidan.nu
vad tycker du?

Visa signatur

Jag hatar att vara förkyld!

Permalänk
Hedersmedlem

Tja, tyckte inte särskilt mycket om den för att vara ärlig. Känns som att det bara är något du har slängt ihop hastigt och lustigt...

1. Bakgrunden, usch fick ont i huvudet att kolla på den.
2. Varför är sidan längst upp i högra hörnet?
3. "Logo" gör att den "sticker ut" för mycket. De andra färgerna är mer "mjuka" än den.
4. mouseover-färgen passar inte in.
5. Texten vid Copyright är för stor enligt mig. Annan färg med kanske. Även den är drar till sig blicken...
6. Skulle nog föredra en annan font till texten än arial (är det det?).

Detta är bara vad lilla jag tycker, sidor kan vara bättre/sämre för andra människor. Lycka till

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk
Medlem

Jo, du har så rätt. Själv så var jag inte så förtjust i den från början.
Och ja, jag har slängt ihop den snabbt o hastigt.
Men, som sagt, många gilla den. Men, jag ska kolla på det du sa, tack för dina synpunkter.

Visa signatur

Jag hatar att vara förkyld!

Permalänk
Hedersmedlem

Nemas Problemas

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk
Medlem

Sidan nere nu eller?

Permalänk
Medlem

Re: ny, simpel design

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Moor
Ny design.. mycket simpel.
men många verkar gilla den.
http://dunken.sidan.nu
vad tycker du?

Designen var prima, men du kanske borde lägga nåt under länkarna?

Visa signatur

Ät billy's, drick jolt, lev gott...

Permalänk
Medlem

Du behöver större marginal mellan loggan/menyn och brödtexten (åt alla andra håll också för den delen).

Visa signatur

Je suis Napoleon!
Heh-heh-heh. No, seriously, I'm not.

Permalänk
Medlem

gillar inte den...

även om loggan ska se ut som den gör (paintstyle) tycker jag den är förskräcklig. times new roman fungerar inte på din sida, byt! sidan känns för övrigt väldigt trist i helhet, försök piffa upp den!

Permalänk
Medlem

Bara jag som blir trött av alla dessa inlägg om "ny design" ?
30% av alla trådar är ju nästan av denna typ.

Permalänk

Säger inte att den var ful.. men många små/större saker du kan ändra på!

1. Ändra font!!!! Thimes new roman fungerar kanske på aftonbladet men inte på din sida! Verdana fungerar däremot toppen!

2. Använd photoshop för att göra banner! genom några musklick har du en snyggare än den du har nu!

3. Tycker inte om att sidan blir mindre när man går in på de andra länkarna!

4. Placeringen av sidan var ingen hitt (uppe i vänstra hörnet) dra ner den i mitten!

5. Äcklig mouseover färg på länkarna då man knappt kunde hålla blicken kvar mot skärmen!

Men annars var det väll bra! Satsa på att åtgärda kanske några av de saker jag nämde iaf! Lycka till med sidan!

Visa signatur

[2500+ barton - Aopen AK79D-400VN - Radeon 9200se - 512mb DDR - Maxtor 80gb - Compucase 6A21]
[Laptopen IBM R40] [Mobil Samsung D600 och SE T630][email: particle@gavle.to] [ICQ: 67844045]
[SWECLOCKERS.COM - datornördarnas egen himmel]

Permalänk
Medlem

Intetsägande. Det finns inget som gör att jag stannar mer än tre sekunder.

Som mitt vanligaste råd. Kolla på www.linkdup.com för insperation.

Visa signatur

2x2Ghz PowerMac G5, 8GB Ram, 500 GB HD. Apple X-RAID 1,75 TB HP XW5000 P4 3.0 4GB Ram, 200 GB HD, PowerBook G4 17" 1,33 Ghz 2 GB Ram 80 GB HD, HP NW8000 PM 1.7 2 GB Ram 80 GB HD. HP IPAQ H5550 128MB BT POCKET PC 2003 Apple iPod 40GB Sony Ericsson Z600 Silver Night Apple iSight Webcam SONY Cybershot DSC-F828 Canon XM-2 videokamera mm