Blåst igen!
Jaha, så blev man än en gång utsatt för en falsk typ!
Blev kontaktad av en kille på ICQ som tyckte att jag skulle bygga en likadan tank som jag har i mitt LianLi-projekt till honom..
Njaa. tänkte jag, har fått säkert 10 likadana förfrågningar tidigare, men jag sade till rätt pris så går allt att ordna
Han nämnde att han arbetade i en datorbutik och kunde ordna datorprylar till bra priser .. kanon tänkte jag som precis var i TFT-köpartagen.
Frågade om han kunde fixa en TFT-skärm av ett visst märke till ett bra pris, och det kunde han. (bör nämna att han lät väldigt seriös)
Sagt och gjort jag satte igång med tanken.. han höll precis på att bygga ihop sitt projekt så han behövde den ganska snabbt.
Vi snackade mycket över ICQ, jag blev klar med tanken och skickade den till hnm.
Och DÅ var det slut på det roliga .. sedan dagen han fick tanken (ca. en månad sedan) har jag fått tag på honom en gång på ICQ, ett fåtal gånger via PM, och nu lite senare ett par gånger på Mail.
Det senaste jag hört från honom nu är ett mail den 17/2
Han nämnde hela tiden att skärmen är på väg, att han skulle fixa kollinummer etc. etc. men som vanligt .. inget svar.
Blir så jävla trött på dessa oärliga typer som finns där ute .. hur kan han med gott samvete modda vidare sin dator med tanken som JAG handbyggt åt honom för att sedan skita i att göra mig en gentjänst?!
Killen är en hyfsat aktiv SweC.are, men han har inte varit online på ca. en vecka, så jag misstänker att han bytt nick..