Hur bränner jag .avi ?

Permalänk

Hur bränner jag .avi ?

Tjabba, jag har försökt med Nero 6.3 (ifall den nyaste). Men den klarar inte av att bränna .avi (är det filformatet hopplöst?) Det borde ju gå.. Någon som vet något program som är kompatibelt med .avi ?? Uppskattar svar..!

Visa signatur

08:14 <haffe_> Jag kan inte göra kullerbytor, eller stå på händer. Dock kan jag få upp hälen i pannan. Jag undrar hur det har gått till.
08:15 <OSkar000> testa att slicka på utsidan av armbågen.. det är svårt

Permalänk
Medlem

Det funkar hur bra som helst i nero 6.3 för mig.

Skapa dataskiva---> välj din .avi-fil och bränn.

Annars så måste du ha någon inställning som är knas.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av banan
Det funkar hur bra som helst i nero 6.3 för mig.

Skapa dataskiva---> välj din .avi-fil och bränn.

Annars så måste du ha någon inställning som är knas.

Data skiva ? Jag har tagit DVD-Skiva .. det är det som är knas ?

EDIT: Jag testar det nu :).. återkommer med resultatet

EDIT2: Misslyckat.. det stog "Check Disk" när jag spelade den i dvd spelaren.. (förklara mer specifikt hur man gör)

Visa signatur

08:14 <haffe_> Jag kan inte göra kullerbytor, eller stå på händer. Dock kan jag få upp hälen i pannan. Jag undrar hur det har gått till.
08:15 <OSkar000> testa att slicka på utsidan av armbågen.. det är svårt

Permalänk
Medlem

Hade samma problem, men det funkade utmärkt om jag först gjorde en mapp åt filmen och brände hela mappen.

Visa signatur

Ryzen 7 7700
Gigabyte B650 Eagle ax
2x16 GB RAM
Sapphire Radeon RX 7800 XT PULSE

Permalänk

Choppel, du kan inte spela .avi i en dvd-spelare om den inte är specifikt gjord för det ändamålet. (sitter det en divx-logo på dvd-spelaren?)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheWretch
Choppel, du kan inte spela .avi i en dvd-spelare om den inte är specifikt gjord för det ändamålet. (sitter det en divx-logo på dvd-spelaren?)

Skulle inte tro det, men jag gjorde om .avi till .mpg, det funkade inte heller.. vad ska jag göra

Visa signatur

08:14 <haffe_> Jag kan inte göra kullerbytor, eller stå på händer. Dock kan jag få upp hälen i pannan. Jag undrar hur det har gått till.
08:15 <OSkar000> testa att slicka på utsidan av armbågen.. det är svårt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Choppel
Skulle inte tro det, men jag gjorde om .avi till .mpg, det funkade inte heller.. vad ska jag göra

Som MPG måste du bränna som Video-CD för att din DVD-spelare ska ha en chans att spela upp den.

Visa signatur

"A good discussion is like a miniskirt; Short enough to pertain interest and long enough to cover the subject"
何回やっても何回やってもエロゲが終わらない

Permalänk
Medlem

Eller bränn som DVD-Video på DVD-skiva. Många DVD-spelare kan spela DVD-Video på DVD-R eller DVD+R. Avi kan du göra om till mpeg-2 med TMPGEnc Plus. Gör sedan om mpg till dvd-format med programmet TMPGEnc DVDAuthor (finns som 30 dagars demo).