Permalänk
Medlem

GTA:VC stuntfilm

Tjo, alla som gillar GTA:VC kan tanka ner en film som jag och några polare har gjort. Encodad med xvid och lame mp3, är på ca 100MB och 10 minuter lång. Den har några månader på nacken (vi gjorde den i somras) men det är nog många som inte har sett den. Så hoppas ni gillar den och skriv sen gärna vad ni tyckte ._.

http://www.fader.nu/filarkivet/filmer/diverse/GTA_done_more_p...

Visa signatur

"As we know, there are known knowns. There are things we know we know. We also know there are known unknowns. That is to say we know there are some things we do not know. But there are also unknown unknowns, the ones we don't know we don't know."

Permalänk

Gillar självfallet valet av musik. RAGE är under å dunder.

Gryma boardslides likaså...

Visa signatur

2003 : 3dmark 01 03| Burken
2004 : SuperPI 29s
06 - 07 : Miranda
www.porrverkad.se

Permalänk
Medlem

riktigt bra rulle

fler länkar till liknande filmer uppskattas

Permalänk
Medlem

Stabilt! men vad var det för neo-metal version av "Tears of the dragon" ni grävt upp ?

Permalänk
Medlem

Härligt!

Visa signatur

must!

Permalänk
Avstängd

yay! älska sånna här filmer...
seg anslutning på servern dock.. nåja.

synd att jag inte får mitt gta:VC att funka T_T

Visa signatur

P4 1,7 ghz - 512sdram - geforce 3 ti 500 - 17 tum - 60
*bort* Referallänkar ej tillåtna! /Najk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ran4
... seg anslutning på servern dock.. nåja. ..

Skulle inte jag påstå. Tankar ner i 1.10 Mbit/s
Så snabb skulle jag säga!

Edit: Härlig film!

Visa signatur

🖥️ Intel 12700K@5.3GHz ~ ASUS TUF Z690 PLUS WIFI D4 ~ 32GB Ballistix 4000MHz CL16 ~ PNY GeForce RTX 4080 Verto ~ Fractal Define 7 Compact ~ Seasonic FOCUS GX 750W ~ Noctua NH-D15 ~ WD SN850 NVMe 1TB ~ Kingston NV1 NVMe 2TB

Permalänk
Avstängd

20 kb/s här.
och internet går toksnabbt...
du som tar hela linan säkert... T_T

Visa signatur

P4 1,7 ghz - 512sdram - geforce 3 ti 500 - 17 tum - 60
*bort* Referallänkar ej tillåtna! /Najk

Permalänk
Medlem

Ojojoj, helt underbar film, klart den bästa av alla GTA-stuntfilmer jag sett! Tummen upp för er!

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!
...And justice for all!

Permalänk
Medlem

Nice! Bra jobb.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem

Bra som fan!

Måste klara ut spelet nu.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Oj oj, tack för all positiv kritik!

Visa signatur

"As we know, there are known knowns. There are things we know we know. We also know there are known unknowns. That is to say we know there are some things we do not know. But there are also unknown unknowns, the ones we don't know we don't know."

Permalänk
Avstängd

riktigt bra.
men jag börjar bli lite trött på att alla är så kåta på motorcykel snurrarunt-stunts...

dom där 7 minuter film borde bli nerkortade till kanske 4 , istället för att ha några riktigt bra och några tråkiga stunts.

kan ni inte försöka att göra en stuntfilm, som inte bara innehåller snurra runt med motorcyklarna? tur att ni hade lite bilar med... men det var alldeles för lite.

sen skulle det vara roligt med en riktig film, d.v.s inte bara en stuntfilm utan någon riktig handling. behöver inte vara någon superfilm precis... men varför inte göra en VC-version av nån känd film ?
(av nån film som innehåller mycket biljakter, m.m... alltså inte sagan om ringen i VC... hehe) .

uh.. fan vad jag vill köra GTA:VC!
står nått om fel på DirectX när jag ska installera. enligt Rockstars hemsida ska man bara ladda ner senaste directX.. har gjort det, men det funkar ändå inte T_T

Visa signatur

P4 1,7 ghz - 512sdram - geforce 3 ti 500 - 17 tum - 60
*bort* Referallänkar ej tillåtna! /Najk

Permalänk
Avstängd

Jag tyckte filmen var rå nice... Det enda jag har att påpeka på var att texten var lite för rosa och blurrig, hör inte riktigt hemma i en sån film, sen gillade jag ju inslaget när Tommy står och skjuter på tv:n... kul.

Visa signatur

Registrerad: 2002-11-26
Http://www.norrlandsguld.nu - Om du vill vara dig själv för en stund
Uppför man sig som en idiot så är risken stor att man är en...

Permalänk
Medlem

går det att göra i värkligheten asså på gta:VC?? ATT SKJUTA PÅ TV ASSÅ??
jag testade men det gick inte:(

Visa signatur

//JenS
|| Thermaltake Xaser II || Thermaltake Butterfly 480w Svart || 3200+ AMD Athlon 64 || Shuttle An50R || Powercolor 9800pro 128mb || Kingstone HyperX 2x256 433Mhz || Maxtron S-ATA 160gb ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomba
går det att göra i värkligheten asså på gta:VC?? ATT SKJUTA PÅ TV ASSÅ??
jag testade men det gick inte:(

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!
...And justice for all!

Permalänk
Medlem

Mycket snyggt jobbat

Visa signatur

jag har läs och skrivsvårigheter klaga in på min stavning
Chieftec Dragon MediumTower . AMD Athlon 64 3200+ 2.0 GHz . MSI K8T NEO-FIS2R Moderkort Socket 754 . Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB . TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB m/Winbond 2 st . NEC DVD-brännare IDE ND-2500A . Creative Soundblaster Audigy 2

Permalänk
Medlem

ojojoj villken fart 300 kb/sec

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ran4
riktigt bra.
men jag börjar bli lite trött på att alla är så kåta på motorcykel snurrarunt-stunts...

dom där 7 minuter film borde bli nerkortade till kanske 4 , istället för att ha några riktigt bra och några tråkiga stunts.

kan ni inte försöka att göra en stuntfilm, som inte bara innehåller snurra runt med motorcyklarna? tur att ni hade lite bilar med... men det var alldeles för lite.

Jo jag vet, det blev lite långtråkigt med så mycket motorcyklar. Grejen var att egentligen så hade vi slutat spela GTA:VC när idén om att göra en ny film dök upp, så vi orkade inte göra nya stunts utan tog dom som vi redan hade. Vi hade också som mål att vi skulle göra en 10 minuter lång film innan vi la av så därför blev det som det blev

Visa signatur

"As we know, there are known knowns. There are things we know we know. We also know there are known unknowns. That is to say we know there are some things we do not know. But there are also unknown unknowns, the ones we don't know we don't know."

Permalänk

NAAJS Tankar i 440kb/s med min telia gruppanslutnings lina som ska vara på 0,5mbit

Permalänk
Medlem

Najs film
Satt med truten vid gavel hela tiden nästan

Permalänk

Skön film, men musiken är totalt skit.

Permalänk

väldigt snyggt.. nu blev jag ju lite nyfiken på att testa.

Visa signatur

Main: Intel i7-9700K | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair Vengance 16GB 3200mhz | ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING | Asus GeForce GTX 1080 Ti ROG Strix Gaming OC | Asus ROG Swift PG329Q 32"

Permalänk

mycket bra film! har skickat den till några kompisar...

snygga texter, vilket program har ni redigerat den med?

Permalänk

Haha, fan va hett att bauer har letat sig hit! Synd bara att ni lägger upp den nu. Ni har ju haft den ett tag. Aja, bättre sent än aldrig.

aja mycket bra film iaf. men vissa landningar undrar jag faktist hur i h-vete ni lyckats med.

Visa signatur

Får jag lov eller skall vi dansa först? http://www.rpgsource.net/gallery/chinko_eng.swf kekekek

Permalänk

Tankade denna i somras på ett lan.
Jag försökte göra några av stuntsen på pc sen, helt j**** omöjligt (ursäkta språket). Fattar verkligen inte hur ni gjort de där stuntsen

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Myyyycket vacker och underhållande film

Permalänk
Medlem

Riktigt bra musik och riktigt cool film. Mycket tack vare klippandet En liten story var det ju tom. i den gjorde ju inte saken sämre

En av de bättre spelfilmer jag sett ! Bra jobbat

Visa signatur

Fd. "Redbull" här på forumet.

Permalänk
Avstängd

360 över bron var snygg... och grinden med motorcykeln.. rästan har man gjort själv... det ä bara att trimma den i cfg-filen och hoppa

Visa signatur

Abit NF7-S 2.0 |AMD Athlon 2500+ | TwinMos PC3200 2x256mb Dual Channel | Maxtor 120gb + IBM 20 gb sys.disk | GeForce 2 MX 32 mb <-- haha

[color="green"]MSN: Per_87@hotmail.com[/color]

Permalänk

rätt bra film.. bra musik också! techno o sånt passar inte in på sånna filmer... Keep be bad to the bone

Visa signatur

Serru...