Vart finns billigaste DVD-fodralen?

Permalänk
Medlem

Vart finns billigaste DVD-fodralen?

Som topicen lyder, vart på nätet hittar jag dom billigaste DVD-fodralen, vanliga standard svarta?

Tänkte beställa hundra eller så...

Är det www.nae.se som är billigast, eller finns det billigare?

Visa signatur

"Det var bättre förr, men inte länge till.."

Permalänk
Medlem

www.wesellcd.com kostar 100 st 300:- +150:- i frakt.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Permalänk
Medlem

http://www.digitalpromo.co.uk
100 vanliga för £12.95
100 dubbelsidiga £13,95

Permalänk

Köp på ÖoB, 4kr/st. Duger utmärkt.

Visa signatur

[ Corsair Obsidian 650D ][ Corsair AX850 ][ Intel Core i7 2600k ][ Noctua NH-U12P-SE2 ][ Asus P8Z68V-Pro ]
[
16Gb G-Skill RipJaws Gaming ][ Crucial M4 128gb SSD ][ Seagate Barracuda Green 2TB HDD ]
[
KFA2 Geforce GTX570 1280MB ][ Samsung S24A350 Monitor ][ Win7 SP1 Enterprise 64-bit ]

Permalänk
Permalänk
Medlem
Visa signatur

[D E C T]

Permalänk
Medlem

Discatonce.se - 1475:- för 500st.

Visa signatur

Det är inte lätt när det är svårt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matte_swe

Gör som matte_swe säger....lulla ner till öb!
jag drog ner dagen efter annonsbilagan droppa ner i brevlådan och tjackade mig ett 50-tal fodral..
Hur smidigt som helst! Skriver du ut lite fina covers så ser det fin-fint ut i bokhyllan om du sätter upp dem:)
Lånar tråden lite..
Nån som vet något bra program som skriver ut dvd-covers i rätt storlek på A4? Ungefär som cdr-label(har inte fattat hur man gör med dvd-covers i det programmet än) fast med dvd:)

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem
Citat:

ja om man vill ha fodral som är störe än standard så ;/

Visa signatur

"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaRcotize
Nån som vet något bra program som skriver ut dvd-covers i rätt storlek på A4? Ungefär som cdr-label(har inte fattat hur man gör med dvd-covers i det programmet än) fast med dvd:)

www.coverxp.com tycker jag fungerar utmärkt, synd att mina covers ser tråkiga ut iaf då skrivaren suger rejält =(

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matte_swe

Jag var ner på ÖB samma dag som reklambladet kom ut och det var redan slut i lager......

Visa signatur

"Det var bättre förr, men inte länge till.."

Permalänk
Medlem

För att skriva vanliga DVD fodral så använder du helt enkelt Nero Cover Design, som med följer Nero. Det programet är super för så väl musik fodral som DVD fodral!

Köpte 100 fodral på ÖB och denna gång höll dem riktig bra kvalitet! Har vart lite si och så med kvaliten när jag köpt från dem förut, men nu var dem riktigt bra som sagt!

Permalänk
Medlem

finns det på alla ÖB? har inte fått nån reklam.....

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaRcotize

Jag använder Nero 6. det finns ett som heter covereditor, fungerar hur bra som helst!

Permalänk

CoverXP är riktigt bra och väldigt enkelt att använda, speciellt när man är på jobbet och ska låna "laserskrivaren" för lite fina covers...ooups

sOFFe: Lita på att det kommer en leverans snart igen, det gjorde det här iaf

Visa signatur

[ Corsair Obsidian 650D ][ Corsair AX850 ][ Intel Core i7 2600k ][ Noctua NH-U12P-SE2 ][ Asus P8Z68V-Pro ]
[
16Gb G-Skill RipJaws Gaming ][ Crucial M4 128gb SSD ][ Seagate Barracuda Green 2TB HDD ]
[
KFA2 Geforce GTX570 1280MB ][ Samsung S24A350 Monitor ][ Win7 SP1 Enterprise 64-bit ]