Permalänk
Medlem

ska köpa 3 g imorgon!

Ska köpa mig en 3 g imorgon. Antingen en z1010 eller en nec. jag gillar z1010an bäst, gillar formen + färgen. Men vilken telefon är bäst? har hört massor av folk klaga på batteritiderna m.m.
Vilken hade ni valt?

edit: z1010 = telia Nec = tre

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tycker nog du ska köpa dig en Fin fin nokia 3210 och spara pengarna och ge det som blev över till mig. I am tha mastha

Visa signatur

Min rigg: XFX 8800GTX, 2gig OCZ PC8500 SLi-rdy edition, Core 2 Duo E6600, Asus Extreme Striker. Systemdisk: 150gig Raptor X. Nätagg: Antec TruePower 850W quattro.

Permalänk
Medlem

Re: ska köpa 3 g imorgon!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av watteee
Ska köpa mig en 3 g imorgon. Antingen en z1010 eller en nec. jag gillar z1010an bäst, gillar formen + färgen. Men vilken telefon är bäst? har hört massor av folk klaga på batteritiderna m.m.
Vilken hade ni valt?

edit: z1010 = telia Nec = tre

Ska du skaffa 3g hos Tre?
Isf. läs min tråd, ett tips bara

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=28801...

Visa signatur

Lian-Li PCV2100 :: X2 4800+ :: ASUS M2N32-SLI DELUXE :: Corsair XMS2-6400 4GB :: 2* XFX 7800GT SLI @ 522/1188 :: SilverStone STRIDER 600W :: Dell 2404FPW 24" Widescreen

Permalänk
Medlem

Har sett din tråd
Telefonförsäljaren gav mig tipset att köpa telias, då deras nät var mer utbyggt, och stabilare. Plus att telias telefon (z1010) skulle vara aningen bättre. Men jag tänkte höra med er swecare först, då man nästan alldrig kan lita på försäljare

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Visst är z1010 en bättre telefon än de som 3 just nu erbjuder. Dock är tex nec e616 gratis vid tecknande av abonnemang, de flesta som tecknar ett 3g abbonemang just nu gör det hos 3, de har faktiskt riktigt förmånliga erbjudanden med gratis videosamtal i 2 år osv. Det är ju trots allt videosamtalen som är 3g, resterande är ju gamla nyheter ^^
Vad har dina kompisar för abbonemnag/tänker skaffa? Skall de skaffa 3 borde du göra samma sak.

Visa signatur

Rehab is for quitters

Permalänk
Medlem

känner två som har tre, båda har telia...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

e616 helt klart. Gratis och 200 kronor i månaden. i 12 månader.

Z1010 kostar 3400 kronor och 200 kronor i månaden i 12 månader.

Det är ingen större skillnad på telefonerna, telia har dessutom dyrare priser även efter fasta abonemmangskostnaden.

Go figure.

Visa signatur

hmm

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RaDDie
Tycker nog du ska köpa dig en Fin fin nokia 3210 och spara pengarna och ge det som blev över till mig. I am tha mastha

Vet inte om vi kanske har olika sorts humor men sluta spamma nu. Skriv nåt seriöst istället för att bara dryga dig.

/ilstallione

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem

lätt e616v med 3fri150. gratis erbjudandet gäller bara till fredag. eller vänta på nya LGn som kommer nästa vecka. frågan är dock om den blir gratis eller inte.

Visa signatur

Apple iBook 12" - 1,33 GHz - 512mb RAM - 60gb HD, iPod shuffle 512mb och en SonyEricsson F500i

Permalänk
Medlem

det är kampajn på z1010 nu, kostar 995kr.
Priset spelar inte så stor roll, det jag är ute efter är vilken telefon som är bäst, och vilket abonnemang som är bäst, har bäst täckning, fungerar bäst m.m

Visa signatur
Permalänk
Medlem

6995 kr totalt över 2 år. men spelar priset ingen roll, så kör på då. Som du kanske förstått så har jag 3, och är nöjd. har alltid 3g-teckning (bor iofs mitt i sthlm), och e616an funkar helt ok. Batteriet suger, men jag överlever.

Visa signatur

Apple iBook 12" - 1,33 GHz - 512mb RAM - 60gb HD, iPod shuffle 512mb och en SonyEricsson F500i

Permalänk
Medlem

Batteriet suger på z1010 med, bara att det står inte det i manualen.

Köp e616, snyggare, mindre, bättre kamera!

Permalänk

e616 är en schysst telefon...köp....gratis är gott...

hur har ni fått reda på när kampanjen går ut?

Visa signatur

Abit NF7-S | xp1700+@2212MHz | 512MB DDR333+DDR266@369MHz i DualDDR | Ati Radeon 9800SE AIW |
4G iPod 20GB | Nec e616 & Motorola A925 & Motorola E1000 | Nintendo DS

Permalänk
Medlem

enl säljare i 3 butik. men man vet ju aldrig med 3 iofs...

Visa signatur

Apple iBook 12" - 1,33 GHz - 512mb RAM - 60gb HD, iPod shuffle 512mb och en SonyEricsson F500i

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av watteee
känner två som har tre, båda har telia...

Bara jag som inte förstod det där?

Visa signatur

B650M GAMING X AX • Ryzen 5 7600X • Radeon RX 6950 XT • 32GB 6000MHz DDR5 • AP201 • Custom Loop

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ×™
Bara jag som inte förstod det där?

han känner 2 personer med 3g, och båda har abbonemang hos telia får jag det till

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
han känner 2 personer med 3g, och båda har abbonemang hos telia får jag det till

men det lät rätt kul

Visa signatur

Abit NF7-S | xp1700+@2212MHz | 512MB DDR333+DDR266@369MHz i DualDDR | Ati Radeon 9800SE AIW |
4G iPod 20GB | Nec e616 & Motorola A925 & Motorola E1000 | Nintendo DS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chocolate
men det lät rätt kul

japp det var lustigt formulerat... fick själv läsa den ett par gånger innan jag hajja.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av landen
Batteriet suger på z1010 med, bara att det står inte det i manualen.

Köp e616, snyggare, mindre, bättre kamera!

Var har du fått de uppgifterna ifrån ?

Jag kan ha på min Z1010 i nästan en vecka på en laddning och det är ungefär samma som min gammla T68 så batteritiden är det verkligen inget fel på.. !!!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av watteee
känner två som har tre, båda har telia...

tre är ett företag, telia är ett annat företag

3G är det nya telefonnätet, som på sikt(?) ska ersätta 2G-nätet.

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem

Funderar också på en 3g-telefon. Vet ni vad 3g's kontantkort kostar?

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av klibbe
Funderar också på en 3g-telefon. Vet ni vad 3g's kontantkort kostar?

1495:- om du köper startpaketet med en nec e313...annars vet jag inte

Visa signatur

Abit NF7-S | xp1700+@2212MHz | 512MB DDR333+DDR266@369MHz i DualDDR | Ati Radeon 9800SE AIW |
4G iPod 20GB | Nec e616 & Motorola A925 & Motorola E1000 | Nintendo DS

Permalänk
Medlem

oj formulerade mig lite fel där menade givetvis att jag känner Två som har 3g, båda med abonnemang hos telia.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

jag köpte e616V med 3fri60, det funkar hur bra som helst. Inte haft några som helst problem. Bor i malmö

Permalänk
Medlem

har köpt z1010. Ruggigt nöjd men nu har jag ett problem, mitt 3g simkort funkar inte! kan andvänta mitt gammla kort, men inte det nya. Måste telia aktivera det eller dylikt?

Visa signatur