Ett Internt fel har uppstått

Permalänk
Medlem

Ett Internt fel har uppstått

Hejsan!

Har sökt igenom alla trådar och så men inte fått svar på min fråga, har även kollat denna länken:

http://www.nwlink.com/~zachd/pss/pss.html

Men den gav heller inget svar på min fråga.

Felet är då när jag klickar på Windows Media Player ikonen så kommer detta lilla fel medelande upp ("Ett internt programfel har uppstått.").
Har inaktiverat systemåterställaren så jag kan ej få tillbaka den gamla versionen på det viset ( har nu då en icke fungerande Media Player 10 beta version ). Har testat med att ladda ner installations filen till MP9, vilket heller inte funkar.

Så hur kan jag få bort media playern utan att behöva formatera och sen då kanske få lyckas med att installera om den på nytt.

Eller om ni har några andra tips om hur jag kan få det att funka?

Hoppas jag förklarat mig tillräckligt bra för att ni ska förstå osv.
Om ni undrar varför jag installerade MP10 så var det av en ren nyfikenhet, vilket jag nu ångrar.

Tack på förhand!

Visa signatur

"Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villain by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished. However, this valorous visitation of a by-gone vexation, stands vivified and has vowed to vanquish these venal and virulent vermin van-guarding vice and vouchsafing the violently vicious and voracious violation of volition."

Permalänk
Geeks
SweClockers

Det första man bör göra när program börjar bete sig konstigt, är att söka efter virus/spyware. När du försäkrat dig om att din dator är fri från dito kan du alltid prova XP Lite, (www.litepc.com). Med det programmet kan du avinstallera WMP.

Annars är ett tips att använda Media Player Classic. Inte lika bloatat och klart mindre resurskrävande. http://sourceforge.net/projects/guliverkli/

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Glömde skriva det också... jo jag har kollat allt sånt också ... har inga virus eller spyware. Ska kolla in XP lite nu och se hur det funkar... har Media Player Classic redan nerladdat också ... eftersom det är bättre.

Tack för tipsen!

Visa signatur

"Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villain by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished. However, this valorous visitation of a by-gone vexation, stands vivified and has vowed to vanquish these venal and virulent vermin van-guarding vice and vouchsafing the violently vicious and voracious violation of volition."