Spela wc3 över nätet utan battlenet?

Permalänk
Graded.se

Spela wc3 över nätet utan battlenet?

Som topicen lyder.. Kan man på något sätt spela warcraft III över nätet utan att behöva använda äckliga battle net

Permalänk
Avstängd

vad tror du?

Permalänk
Graded.se

Bra svar?
Kan man spela gta via lan kanske det lika gärna finns nån tok som har skrivit nått åt wc3?
Varför skriva om du inte kommer med nått vettigt?

Permalänk
Medlem

Re: Spela wc3 över nätet utan battlenet?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scalare
Som topicen lyder.. Kan man på något sätt spela warcraft III över nätet utan att behöva använda äckliga battle net

ojojoj.. stackars dig.. känner inte Battle.net av din .exe verision? [host]Crack![/host]

Visa signatur

3dMark05: 15.100 -> E4300 1.8Ghz @ 3.15Ghz , 2x1gb OCZ PC6400, 8800GTS 320mb, ASUS P5N-E SLI

Permalänk
Graded.se

MsPaint. Jo. det är inga problem. Jag har faktiskt köpt wc3-forsenthrone. Men jag pallar inte med battlenet. Hatar det så in i bomben, Vore fint om man kunde göra lite mer som man vill.

Permalänk
Medlem

finns till starcraft så det borde finnas till warcraft, kommer bara inte på vad det heter

Visa signatur

macbook, vista 64bit på q6600, Saphire hd4870 1 GB, CORSAIR 4GB DDR2 XMS2, ASUS P5Q PRO P45, CORSAIR HX 520W

Permalänk
Medlem

Finns flera sätt, men inget är så bra som Battle.Net.

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Medlem

Jag skulle också behöva något program för att kunan köra utan battlenet

Permalänk
Graded.se

Vet inte riktigt vad man ska googla på heller om man nu ska leta efter nått sådant.. nån måste ju ha nån bra ide eller kanske till och med vet att det finns/var?

Permalänk
Medlem

Ända jag hatar med Battle net är

lite jobbiga tyskar

Permalänk
Permalänk
Medlem

http://pvpgn.mivabe.nl/
Har inte testat några men de funkar nog

Permalänk
Medlem

Använd vpn som finns inbyggt i windows, eller BattleLan.

Visa signatur

På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver, och stavar som en idiot, så kommer du troligtvis att bli betraktad som en sådan.
Förmågan att kunna ändra åsikt skiljer den vise från den envise.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scalare
MsPaint. Jo. det är inga problem. Jag har faktiskt köpt wc3-forsenthrone. Men jag pallar inte med battlenet. Hatar det så in i bomben, Vore fint om man kunde göra lite mer som man vill.

kan du förklara varför du hatar battenet?

Permalänk
Medlem

Kali finns ju

Permalänk
Medlem

finns ett program som heter battlelan. Det funkar... jag kör med det.

Permalänk
Medlem

Battlelan, bästa programmet, dessutom inte olagligt. Tror jag i alla fall.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av soffpotatisen
vad tror du?

Vad tror du händer folk som svarar så där?

Allvarligt, har du inget att tillföra - skriv det inte.

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem

aa snälla säga varför du inte gillar bnet?

Visa signatur

| AMD Athlon 64 3500+| 1024 DDR RAM | Audigy 2 ZS | Radeon 9800 Pro | MSI K8N NEO2 Platinum-54G |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Seedz
aa snälla säga varför du inte gillar bnet?

kan väl finnas många anledningar att ogilla bnet.
verkar som om folk nu förtiden gör allt för att försöka dra på varandra varningar.

Visa signatur

-After 2000 years, I will be forgotten, and the Time-Loop will close. I will live forever, and you shall meet doom!!