Permalänk

Diablo 2

Hejsan Hoppsan!
Har precis börjat med detta spel och lvlat med mina char's men tyvärr blir jag alltid kallad noob av alla för att jag har så dåliga saker.. Så därför undrar jag om nån har nåt konto som de kan ge bort, om ni slutat spela då förstås.

Tack på förhand,

David.

Visa signatur
Permalänk

Strunta i vad dom säger, det är fan så mycket roligare att slita ihop sina saker själv än att tigga på ett forum.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HenkeTheMan
Strunta i vad dom säger, det är fan så mycket roligare att slita ihop sina saker själv än att tigga på ett forum.

Very true

Permalänk

Det är klart men, känns lite tungt när alla springer om kring och skryter om deras enigma's osv :/.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Som dom andra sa. mycket bättre att komma med egna saker än med typ Fuskade saker. Bara att springa på och slakta!

Permalänk
Medlem

Tynnhammar:
Jag lovar dig att det kommer att gå grymt fort när du kommer upp några nivåer.
Du kommer oxå att hitta "feta" saker.

Så det är bara att skita i vad alla andra säjer. Det är för det mesta tyskar som tror dom är bäst i världen (no offens, men det är alltid så på battle.net)

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk
Medlem

Tips är ju.. Man ska döda mmm något han som skjuter el.. Och lite sådant. Ifrån honom brukar det flyga ut bra saker

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Tips är ju.. Man ska döda mmm något han som skjuter el.. Och lite sådant. Ifrån honom brukar det flyga ut bra saker

Mephisto

Fixa minst 250 i magic find och döda han.

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Medlem

Nja Baal e ju bättre att hitta goa saker!

Permalänk

har en char med typ 400 mf (sorc) och har gjort ca 300 mf runs på meph. Fortfarande bara hittat 2 zakarum som bäst. :/

Visa signatur
Permalänk
Medlem

har en fråga, vilka krafter är bra mot diablo, kör med sorceress

Visa signatur

macbook, vista 64bit på q6600, Saphire hd4870 1 GB, CORSAIR 4GB DDR2 XMS2, ASUS P5Q PRO P45, CORSAIR HX 520W

Permalänk
Medlem

Har också en fråga, har börjat spela Singleplayer med en Assassin, vad ska man satsa sina skillpoints på och vilka "skillattacker" är de bästa?

Permalänk
Medlem

Re: Diablo 2

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tynnhammar
Hejsan Hoppsan!
Har precis börjat med detta spel och lvlat med mina char's men tyvärr blir jag alltid kallad noob av alla för att jag har så dåliga saker.. Så därför undrar jag om nån har nåt konto som de kan ge bort, om ni slutat spela då förstås.

Tack på förhand,

David.

Hänvisar till följande tråd där du kan få hjälp med det mesta innom diablo2:
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=29591...

Permalänk
Medlem

Vi alla har vart n00bs någon gång på Diablo!

Men de flesta som kallar andra noobs kör med Maphack & andra hack och det är väldigt noobigt enligt mej!

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

det bästa stället o leta grejjer är pindleskin(så var det förut innan jag sluta spela iaf). fixa en levl 80 blizzsorc med en fin akt2 merc som kan tanka så "pwnar" du han på ett kick. på tal om n00biga tyskar så var det några som hotade att banna mig från deras game(lol) för att jag smiska dom i PvP.

Visa signatur

hoppas detta är rätt forumdel

I am a signature TACODICK, please copy me to your own sig to help me spread.

Permalänk
Medlem

Haha måste säga det men vilka noob man kan inte banna folk på diablo hahaahaha

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tynnhammar
har en char med typ 400 mf (sorc) och har gjort ca 300 mf runs på meph. Fortfarande bara hittat 2 zakarum som bäst. :/

mfar du på normal då eller?^^

Visa signatur

-After 2000 years, I will be forgotten, and the Time-Loop will close. I will live forever, and you shall meet doom!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snippar
mfar du på normal då eller?^^

kan ju bara ha EXTERM otur, fast 300runs låter mkt.
tynnhammar: zakarumn shield menar du då herald of zakarum eller dragon scale?

Visa signatur

hoppas detta är rätt forumdel

I am a signature TACODICK, please copy me to your own sig to help me spread.

Permalänk

Problemet är att allt går att köpa på Ebay...
La ner efter 4 års spelande för att inget var värt något. Så här såg situationen ut:
Jag+ 3 andra kompisar körde hela dagarna och hittade allt som går att hitta. Då räknar jag inte med zod och sånn skit då det är en chans på 165 miljoner att hitta den.
Sen efter några månader så har man sin baba med t bul-catos ringar, arcains, gf, arreats, storm med mera men är man bra för det? NÄ! Man måste byta till sig de bästa runorna som tyskar köpt i lösvikt från massa skitsidor och av dem göra massa überutrustning som alla andra har ändå...
Hur många hade haft enigma och botd om det inte gick att köpa runor? Inte en jävel! Så jävla tråkigt med allt fuskande. Blev så glad när jag hittade GT men 5 minuters senare blev jag noobförklarad och sönderägd av en med Eth berserker axe botd.
Synd på ett så bra spel!
Jag gissar att hälften av alla på Hell redan kör med enigma nu nån månad efter laddar restarten eller?
Pust!

Permalänk
Medlem

slutade spela i maj fast du hade jag engima, hoto, 2sojs o lite annats skit. allt hade jag hittatd själv eller bytt till mig för saker jag hittat. bara man hittar rätta människorna att trejda med så kan man få ihop ett über inventory ganska snabbt. ett exempel: hade kanske 5-7 ik armors som inte e värda ett jävla dugg, men som tur var så hitta jag värsta n00ben som offrade en ber rune för 1 ik armor :D. exempel 2: hitta nån snubbe som offra 1 jah rune för 3 ist, 2um o en mal eller nått sen hade man enigma ;). så bara man mfar mkt o hittar bra "trade n00bs" så e det inte så svårt

Visa signatur

hoppas detta är rätt forumdel

I am a signature TACODICK, please copy me to your own sig to help me spread.

Permalänk
Medlem

Har själv slutat men rekommenderar att spela i ett slutet sällskap som inte tradar eller spelar med ngn annan, då slipper man allt fuskande och alla drägg.

Permalänk
Medlem

Jadu, försök inte tradea för låga saker bara, iallafall inte mot en som du tycker verkar ha rätt bra prylar. Om det är något jag hatar så är det när man går in och offrar i ett trade game, folk typ I need *item name* man typ, ok make an offer, sen när dom offrar slänger dom fram gula rustningar, gula hjälmar och så vidare. Fyfan va jobbiga såna är.

Permalänk

prova skapa ett game där du ger bort en sak i, även om det är en skit sak så tar det typ 10 sekunder så är det minst 3-4 lvl90+ som vill ha sakerna

i allafall 6-7 över lvl 70 som vill ha det

Visa signatur

AMD Athlon 64 FX-53 2.4 GHz 1 MB | MSI K8N NEO2 Platinum-54G | 200GB western digital | Ati Radeon9800Xt 256 | Crucial PC4000 BallistiX DDR 1024MB |

Permalänk

Hej alla, jag är ny på sweclockers och jag undrar i fall någon skulle vilja ge mig items på diablo II exp *ladder* det skulle vara skit sjysst mina acc är Apemonkey-2 eller Angels[OF]fury

Visa signatur

Yo