Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ferrat
Läste du ens vad det stod?

På vilket sätt är det sabbat?

Japp, jag läste ditt inlägg, både en och två gånger.

Du skrev att om man tyckte att han sabbat sitt chassi, visade det mest hur man var som person. Detta tolkade jag som att man vore dum eller något om man tyckte så.

Det sista jag skrev, ang. åsikter osv., var riktat åt många som skrivit i tråden.

Permalänk
Medlem

Men det är ju som sagt inte klart som jag har skrivit i nästan hela tråden ... ska slipa den med en dremmel till helgen , och då ska jag slänga upp bilder hur det ser ut då. Sen ska det på ett fläktgaller

Visa signatur

ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | Asus 4070 OC| Ryzen 7800X3D | 32GB Corsair 6000Mhz CL30 | EVGA G2 750W | Fractal Design Define R6

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mod_Mannen
Japp, jag läste ditt inlägg, både en och två gånger.

Du skrev att om man tyckte att han sabbat sitt chassi, visade det mest hur man var som person. Detta tolkade jag som att man vore dum eller något om man tyckte så.

Det sista jag skrev, ang. åsikter osv., var riktat åt många som skrivit i tråden.

Sa inte att om man tyckte så utan om man säger så, det är stor skilland sedan att du tolka det är väl då för att det är det första du assosierar med att göra så?

Jo men jag frågade, dig men även allmänt på vilket sätt det är sabbat

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Avstängd

Cuowe: Visst, jag klagar inte på dig.

Ferrat: Okej, det kanske missförstods lite åt båda håll då.

Permalänk

Tycker det blev fint, skit i galler mkt snyggare utan Hehe asså kom o tenka på en sak, hur ser golvet ut där du hammrade? kan tenka mig att det är lite fula hack där eller nått^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ericus
Grattis, du har just förstört ditt chassi.

^
|

Visa signatur

Blah...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Överkill
Tycker det blev fint, skit i galler mkt snyggare utan Hehe asså kom o tenka på en sak, hur ser golvet ut där du hammrade? kan tenka mig att det är lite fula hack där eller nått^^

Jodå det var lite hack i golvet men det får golvet tåla Moddat chassi går före ett sketet golv

Visa signatur

ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | Asus 4070 OC| Ryzen 7800X3D | 32GB Corsair 6000Mhz CL30 | EVGA G2 750W | Fractal Design Define R6

Permalänk
Medlem

Var är blodet?
Ingen Starsky & Hutch mod utan lite blod...

Permalänk
Medlem

De här va de fulaste hål jag sett ...

Visa signatur

| NF7-S 2.0 | AMD Athlon XP-M 2400+@2500Mhz - H20 Kyld DD-TDX v240radde | 1024Mb DDR333@400Mhz 6-3-3-2.5 |
| ATi Sapphire 9800Pro@XT 475/405 (R360) - CPUKylning - vModd --> Kylningen |
| Antec True Power 430W | Antec Performance Plus1080AMG Chassi Modd | 440Gb HDD | 8Mbit |

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RaWeN
Hmm... det var då en udda håltagningsmetod du använder iaf... stämjärn/skruvmejsel och hammare...

själv så använde man hammare och kniv ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ColtrasteN
själv så använde man hammare och kniv ^^

Gett så man är inte ensam om skumma metoder ^_^ Jag ska kanske fixa det ikväll eller imorgon . Annars så får jag skjuta upp det ett tag. ´Men det SKA vara klart till DHW04 iaf

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cuowe
Gett så man är inte ensam om skumma metoder ^_^ Jag ska kanske fixa det ikväll eller imorgon . Annars så får jag skjuta upp det ett tag. ´Men det SKA vara klart till DHW04 iaf

gjorde det dock inte på mitt chieftec chassi

EDIT: Det heter fläkthålet

Permalänk
Medlem

Det är HELT sjukt va folk på SweC verkar gilla att bråka och käfta så mycket det bara går...

Visa signatur

Citera mig! ananrs hittar jag inte tillbaka!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MatZiie
Det är HELT sjukt va folk på SweC verkar gilla att bråka och käfta så mycket det bara går...

Klart fan vad annars gör man här

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ColtrasteN
gjorde det dock inte på mitt chieftec chassi

EDIT: Det heter fläkthålet

Sär skrivning

Jaja ... det blir inget mekande med det på ett bra tag verkar det som då mitt grafikkort har tagit en resa till himmlen

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Sär skrivning

Jaja ... det blir inget mekande med det på ett bra tag verkar det som då mitt grafikkort har tagit en resa till himmlen

Har du 9600xt gått sönder precis ?

Permalänk
Medlem

Jaop

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Jaop

mitt med, ska skicka in det på måndag.

Permalänk
Medlem

Okej ... Jag ska se om jag kan lämna tillbaka mitt , köpte det av en polare som hade haft det i en månad . Men han känner kille som äger affären så jag hoppas jag kan lämna in det

Visa signatur