Doom 3 mars city savegame veteran önskas

Permalänk
Medlem

Doom 3 mars city savegame veteran önskas

Jag installerade någon flash light mod och sen blev Doom 3 superenkelt så jag gissar att det påverkade även mina savegames bytte svårighetsgrad.

Så någon som spelar på veteran (ej nightmare ) som kan skicka mig ett mars city autosave.

per.oqvist@rixmail.se

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

Sorry om jag lånar tråden lite men om någon har ett save game från alpha labs sector 2 så skulle jag bli glad.

Visa signatur

: AMD Ryzen 2600X : 32GB Corsair : Nvidia RTX 2070 :

Permalänk
Medlem

Re: Doom 3 mars city savegame veteran önskas

Citat:

Ursprungligen inskrivet av oqvist
Jag installerade någon flash light mod och sen blev Doom 3 superenkelt så jag gissar att det påverkade även mina savegames bytte svårighetsgrad.

Så någon som spelar på veteran (ej nightmare ) som kan skicka mig ett mars city autosave.

per.oqvist@rixmail.se

Kan bara skicka 10MB stora filer med Gmail, och saven ligger på 10.8

Edit: Hmm. kom på att det där med 10MB har jag bara hört..
ska testa iaf :).'

Edit 2: verkar som det kom fram, kolla mailen!

Permalänk
Medlem

okay ska testa tänkte inte på storleken... Jag brukade ha 10 mb förut men nu har jag bara tre så får se. Annars hittade jag några savegames på nätet men ingen aning vilken svårighet de har. Gissar jag kommer bara köra på. Är inte så otroligt imponerad än så länge lär nog aldrig spela det här spelet igen när jag väl klarat det. Det är inte dåligt men det är typ ett sånt där fps som håller 10 timmar sen blir du less på det. Än så länge i alla fall. Dock har det sina stunder definitivt då pulsen går upp en del nästan som AVP fast AVP var ju pulsen på max hela tiden.

edit: har testat nu hade fått det men fick bara ett "memory error".

Men tack i alla fall

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

Dra ner consolen, skriv: 'map' , tryck tab, skriv vidare /game/ eller vad det står, och sen banans namn. Ni hittar en lista på banor på IGN's cheat-arkiv bland annat.

Ni kommer få börja banan med 'normalt' med vapen, alltså ungefär vad som är tänkt att ha så långt in i spelet som banan ni väljer.

Jo, jag har själv klantat bort mina saves, så därför kan jag detta ;).

Visa signatur

7 tycker jag.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

coolt trodde man fick börja om med knytnävarna

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x