FZ sågar Shellshock hårt!

Permalänk
Medlem

FZ sågar Shellshock hårt!

http://www.fz.se/artiklar/article.php?id=555

Har fragzone sågat ett FPS spel så J*vla hårt förut?

Permalänk
Medlem

Du vet att FZ har ett eget forum?

Visa signatur

CCNP

Permalänk

Tycker inte jag....De ser ut att suga hårt

Visa signatur

AMD Athlon 2000+ | 512 DDR PC2700 | 80GB HD Maxtor IDE | Club3d Ati Radeon 9800PRO

Permalänk
Medlem

Tacka vet jag Vietcong. Synd bara att det är så kort.

Visa signatur

Signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fillzan
Tacka vet jag Vietcong. Synd bara att det är så kort.

Vietcong är väl helt okej, synd bara det är så ensidigt. Alltså det presenterar det enbart ur en konservativ amerikansk synvinkel.

Edit: Vad jag har läst så ska Shellshocks story vara rippad från Apocalypse Now fast man bytt ut alla de "onda" mot vietnameser.

Visa signatur

Gör annat nu för tiden.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maniak
Du vet att FZ har ett eget forum?

Och? Du får gärna utveckla det där inlägget.

Permalänk

Kunde inte hållt med mera i sågningen. Mer uruselt spel får man leta efter...

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Avstängd

Vietcong sög hästdase...

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maniak
Du vet att FZ har ett eget forum?

du vet att det finns forum som välkomnar personer som skriver onödiga inlägg?

Permalänk
Medlem

är inget fps

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Avstängd

Det där "spelet" suger ju...

Visa signatur

Registrerad: 2002-11-26
Http://www.norrlandsguld.nu - Om du vill vara dig själv för en stund
Uppför man sig som en idiot så är risken stor att man är en...

Permalänk
Medlem

ja det sög verkligen. spelade det i 5 minuter hos en kompis sen fick jag nog. som NaRcotize sa: Mer uruselt spel får man leta efter
och Vietcon var lika uselt

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk

Varför klagar så många på vietcong för ? . Vad jag har läst så har det fått rätt bra lr hyffsade recensioner , många beskriver det som h&d fast i vietnam (men det var ju iofs en del folk som klaga det oxå även om det fick bra recensioner ) . Jag undrar bara eftersom jag inte har spelat spelat själv

Visa signatur

Gigabyte GTX 560Ti 1GB OC+ |Intel Core i5 750 2,66GHz / 8MB | Corsair XMS3 4GB DDR3 PC3-12800 1600MHz | ASUS P7H55/USB3

Permalänk
Hedersmedlem

"Så, med den inledande fördomen om portningar i åtanke, hur fungerar då PC-upplagan av Shellshock Nam '67? Tja, låt oss säga att spelet upphöjer ungefär alla fördomar som någonsin yttrats om konsolportningars uselhet till sanning. Till att börja med är styrningen så dålig att man instinktivt vill avinstallera spelet och knäcka skivan. Dessvärre har recensenter inte den förmånen, åtminstone inte innan de fått ur sig sin artikel, så det är bara att svälja irritationen, spela vidare och försöka förklara var det gått snett." - underbart

denna då
"Fler klagomål: om det vankas IQ-tävling kommer den artificiella intelligensen få storstryk av en normalbegåvad krukväxt."

-helt sanslösa

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem

Shellshock är ett riktigt sunkigt spel. Har ändå givit det en ordentlig chans, men det var dödfött. En praktflopp helt enkelt!

Vad det gäller Vietcong, så har nog de som sågar spelet inte provat i multiplayer. Där är det riktigt bra. Kampanjen suger getost.

Visa signatur

Stulen slö sked

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av demonclaw
Varför klagar så många på vietcong för ? . Vad jag har läst så har det fått rätt bra lr hyffsade recensioner , många beskriver det som h&d fast i vietnam (men det var ju iofs en del folk som klaga det oxå även om det fick bra recensioner ) . Jag undrar bara eftersom jag inte har spelat spelat själv

Tyckte att spelet var helt okej. Det kunde nog finslipats rejält men det fick helt klart godkänt.
Spelade det väldigt mycket i multiplayer då man inte behövde cdkey:D
Ger det 6.5/10 så här i efterhand. Förut låg nog betyget på 7.5/10:)

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
3dfx Fanboy

Testade shellshock på xboxen.. och där var där om möjligt, ännu sämre...

behöver ghost recon 2 snart...

Visa signatur

Runnin with a pump pump
no bluffin we buck buck

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gardis84
är inget fps

Precis. Snarare TPS.

Visa signatur

101010
"In Soviet Russia, spam posts you!"
Yxx, 60 undead priest <Oops> Azjol-Nerub EU-PvE. Men bara tills Oblivion. :)

Permalänk
Avstängd

Verkar vara ett riktigt skitspel.

Visa signatur

Registrerad: 2004-06-16 (dvs. mindre värd än många här på forumet).
Apanson's forum is the shit!
Ladda ner Firefox |Min Audioscrobbler

Permalänk

både vietcong och shellshock är extremt dåliga spel

Permalänk
Medlem

vietcong är väl då 999 gånger bättre. Vietcong är iaf kul i mp, kan vara lite enformigt i sp ja

Visa signatur

Speldatorn:
Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Samsung 27G60SD QD-OLED |

Permalänk

skojar du med mig eller? vietcong är så stelt o tråkigt som det kan bli i både sp och mp...fick det av min flickvän ..tog en vecka innan jag ens tog mig tid att installera det för att va snäll... efter lite testande både mp o sp så fråga jag om hon hade kvittot kvar..det va riktigt uselt...ful grafik noll känsla osv...blää

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robster1986
skojar du med mig eller? vietcong är så stelt o tråkigt som det kan bli i både sp och mp...fick det av min flickvän ..tog en vecka innan jag ens tog mig tid att installera det för att va snäll... efter lite testande både mp o sp så fråga jag om hon hade kvittot kvar..det va riktigt uselt...ful grafik noll känsla osv...blää

Nja jag körde mp demot en hel del förut när det kom ut och jag tyckte det var rätt schysst grafik och coola vapen . Var absolut inget fel på grafiken om man jämför med andra spel i samma genre . Så själva spel känslan och grafiken tycker jag du är lite för kritisk mot . Dock vet jag ingeting om sp kampanjen

Men är det nån som har kört expansionen "purple haze" då ? . Är det nåt och ha ?

Visa signatur

Gigabyte GTX 560Ti 1GB OC+ |Intel Core i5 750 2,66GHz / 8MB | Corsair XMS3 4GB DDR3 PC3-12800 1600MHz | ASUS P7H55/USB3

Permalänk

lite offtopic men men. Nozzie den där avataren känns bekant, kan det va gubben från Bumfights :D?

Visa signatur

Gillar att skälla på cs nördar.
mer CO-OP till folket!
Amd64 3200+ Abit kv8 guru Radeon AX800pro 256Mb vivo 1024Mb ddr 120gb hdd.

Permalänk

Och när spelade du Vietcong? För 2 veckor sedan?
Att totalt såga Vietcong är bara fel för att det var ett spel som erbjöd spelglädje både i MP och SP.
Bara meny-musiken gav en ju rysningar längs ryggraden. Det var det första Vietnam spel av värde som gjorts.

SP-uppdragen vart stundvis enformiga men det var overall ett jäkligt roligt spel.
MP var störtroligt att lira!

Exakt VAD är det du jämför Vietcong med?Du verkar titta på det i hur det förhåller sig till nyare spel...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robster1986
skojar du med mig eller? vietcong är så stelt o tråkigt som det kan bli i både sp och mp...fick det av min flickvän ..tog en vecka innan jag ens tog mig tid att installera det för att va snäll... efter lite testande både mp o sp så fråga jag om hon hade kvittot kvar..det va riktigt uselt...ful grafik noll känsla osv...blää

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem

hehe expressen gav det tre getingar säger väl en del om den tidningen då.

Permalänk
Avstängd

3 getingar? Haha.

Visa signatur

Registrerad: 2004-06-16 (dvs. mindre värd än många här på forumet).
Apanson's forum is the shit!
Ladda ner Firefox |Min Audioscrobbler

Permalänk

jag spelade det i januari kanske..då det fanns på hyllorna i affärerna och det kvittar..det har ingen känsla eller nåt..grafiken finns inte iheller dock är deti nte det viktigaste...men spelet har inget som är viktigt att ha..