HAHA! Sålde polares dator(P4 2.4, 512 GF-4mx 64 17" CRT) FÖR 6000:- Bra eller dåligt?

Permalänk
Medlem

Klipp ut sista stycket i den här posten och skicka till dina kompisar, så kan du säga utan att ljuga att detta var responsen du fick på sweclockers (men du skall alltså INTE ta med den här texten):

lololol...grymmt ballt gjort!!! ^_^
xtra fett me rspkt att det just var DU som sa det med senaste gejmen somm laggar rostbröd!!!
woot!!! sånna som du borde det finnas fler med!!1!1
\m/ O_o \m/

Visa signatur

The answer is technology! What was the question?

Permalänk
Medlem

Ruttet att lura andra på det sättet, är du möjligtvis 14 år? När du skaffat dig ett arbete och insett pengars verkliga värde kommer du kanske inse att det är jävligt fult att lura andra på pengar, betänk om det är en fattig mamma du säljer datorn till som fått göra stora avkall på annat för att kunna ge sin som en dator hon tror är jättebra och så fungerar den inte till det som det var tänkt, väldigt elakt gjort och sen skryta om det, finner inte ord.

Visa signatur

A7N8XE-d, xp2500@3200, 1 GB twinmos ddr 400, radeon 9800pro, 2*120gb segate raid 0 +400 gb segate

Permalänk
Medlem

Ja, tänk så hemsk han är som krämade ur priset lite på en gammal dator.
Så gör ju absolut INTE alla datorbutiker runt om i Sverige iallafall!

Dell är ju roligast.
"Köp en P4 just nu med Intel Dimension processor och dubbelt så stor hårddisk"
- Vi snackar en 2.4:a med 80GB hårddisk och 512 ram för 7-10 lax.
Extremt billigt ju.
Och killen som köpte datorn KAN spela de senaste spelen, men sedan om de flyter på är en helt annan femma.

Permalänk
Medlem

OT

Man kan iINTE spela ett spel med förlåg fps det går att starta dem OK.. men INTE spela!!!

Permalänk
Medlem

Du lär ju kunna röra dig, måttligt.
Ordet "spela" kan tolkas olika.
Och allt det här snacket om att köparen kan få tillbaka sina pengar eller göra en polisanmälan; glöm det.
Allt har gått till enligt lagen.

Permalänk
Medlem

Haha.. snacka om att bli sågad!

Infin1ty: : rolleyes : utan mellanrum mellan ":" och rolleyes.

OnTopic: Du kunde väl sålt den lite billigare i alla fall?

Permalänk

Årets sågning!

Fett dålig stil...

Du skulle sålt datorn för det den är värd + 500 spänn tycker jag.. Förr eller senare märker dem vad datorn går för och vad den är värd.

Visa signatur

Dell 2405 ;P + Shuttle SN25P, 3700+ San diego, 1GB XMS Pro, 6800GT (VF700Cu), 1 x WD Raptor 74GB, 1 x WD 200GB, 1 x Hitachi 250GB, DVD-R NEC 1300A. Kan någon dra ner värmen i min burk?

Permalänk

Den är inte ens värd 5000:-. Ju mer jag tänker på detta, ju mer förbannad blir jag. Att medvetet blåsa någon som inte har kunskaper, fy fan. Det är sånt här som bidrar till ett sämre samhällsklimat. Jaja, som någon annan sade, what goes around, comes around...

Permalänk
Medlem

Måste vara skitskoj hemma hos dom som köpte den. "Här har ni eran nya dator barn"
Jävla pucko!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Håller med, jävligt dålig stil att först sitta och ljuga till konsumenten, sen sitta och vara stolt över det att du lurat någon.
Själv skulle jag inte kunna göra detta, eftersom jag känner empati för levande varelser.
Dock är det redan gjort, men skulle det varit jag som köpte den och fått reda på det, så vette sjutton vad jag skulle gjort med dig.

Permalänk
Medlem

Här var det glatt då.. =S

jo, så här var det, han som köpte den använder den till att sitta på msn, spela warcraft 3, cs och sånt. han surfar och laddar hem saker.. han är 25år och bor ensam med sin tjej och kommer från botkyrka. han sa iaf. att han var nöjd med den på msn..

Permalänk
Medlem

jamen det var väl för att han inte uppfattat hur dålig den var än?!

så jävla dålig stil att lura folk så där!!!

Permalänk
Medlem

Jävligt taskigt faktiskt..
Varför lura en person som är icke kunnig på så mycket?

Visa signatur

XP 3000+ @ 2.22ghz - Geforce FX 5700LE @ 500/518 - 1024mb PC3200 - 160gb Maxtor, 20gb IBM (ej inkopplad) - ECS KT-600A - MX 510 - QPAD XXL 4mm + QPAD GLIDZ - KOSS UR40 - Creative Audigy 2 value - Papst 80mm - BBB 100/10 mbit - iPod Nano 4GB BLACK - Creative EP-630

Permalänk
Medlem

haha

jag sålde min 1337 burk för 4000 den innehöll då:
chassi (standard)
nätagg 300w
moderkort ett riktigt dåligt
256ddr ram
processor 1.7 intel CELERON
internt graffe och ljudkort

4000:- tyckte jag var ganska bra

Permalänk
Medlem

Klart det var elakt som fan och eftersom säljaren visste att han tog ut ett överpris handlade han inte heller i "god tro" som det heter vilket medför att det helt klart är olagligt. I den verkliga världen kommer så klart inget att hända, svårt att bevisa osv, skulle väll i så fall vara just det här inlägget men väldigt tveksamt ändå.

Aja, dåligt gjort iaf, karman sjönk med tusen och du kommer få vårtor på konstiga ställen

Permalänk
Medlem

geeken.... kan du sälja min me? 20,000 passar mig toppen.... efterson jag betalade 15,000 för en dator som suger..... *hatar Thorn som luras*

jaja... fixa detta å du får hälften... mouahahah

Permalänk
Medlem

Personligen hade jag nog knackat in en tomhylsa i knät på grabben som lurat mig så här grovt.

Permalänk
Medlem

Urk.
Klart att man ska försöka få en vettig summa för det man säljer men att, imo, Grundlura ngn på det där viset är inte sjysst.

Visa signatur

Scoot it over!

Permalänk

FY fan säger! att lura någon på detta vis är vedevärdigt!!!

har själv varit med om sånt..fast då gällde det moped. var inte så kunnig heller. blev fint blåst på 4500kr som jag då hade sparat på läääänge.

så att göra så här är bara spyfädigt! sen att du SKRYTER om det med gör inte saken bättre.

ne SPÖ borde du ha och det inte lite...
fy fan..

Visa signatur

friskt kopplat hälfet brunnet!

Permalänk
Medlem

vore 7500:- bra pris för min eller borde jag ta mer/mindre
dator i sign fast med 120gb hdd och 512 mb ram
utan skärm

Permalänk

Fidde_Aberg, jag gav ca 9.200:- för en XP 3000+ 1024 mb ram, HIS 9800pro ICE, Antec Sonata, 160 GB Hdd, samma moderkort som du har. Så, näe, jag tycker det är i det mesta laget. Men det är vad jag tycker.

Permalänk
Medlem

iofs så har du vatten kylning så de skulle kanske gå men de är på gränsen

Permalänk
Medlem

Shiit... alla verkar vara anti mig då..

Den enes bröd blir den andres död....

om han inte trivs, nehepp, jobbigt för han då...

(nu lär jag bli verbalt misshandlad och mördad, go on )

men iaf. han har inte klagat på den än...

Permalänk

tycker det var uruselt gjort...

Visa signatur

Lian Li PC73-SL | Tagan 480W | MSI K8N Neo Platinum nForce3 | AMD 3500+ + Swiftech MCX6400-V | PNY GeForce 6800 GT + Zalman VF700-CU | Corsair TWINX 2x512 MB Seagate Barracuda 200 GB | NEC 3540A | Creative SB Audigy 2 ZS | Logitech Z-5500 | Samsung SyncMaster 913B | Logitech MX510

Permalänk
Medlem

En prudukt är värd så mycket någon kan tänkas ge för den. Så den är värd 6000kr.
Siba, Elgigante och ONOFF har ju liknande priser.

Visa signatur

Osvald: AMD 64 3200+ | 1024 GiB RAM | Sapphire X700 Pro

Permalänk
Medlem

på NYA ja

men i krig, kärlek och datorförsäljning är näsan allt tilllåtet:p eller inte , vet inte riktigt vad jag tycker

Permalänk
Medlem

Tycker det var dåligt. Och om vi ska räkna till EQ2 till "de senaste" spelen så går det inte ens att starta spelet med ett Geforce 4 MX.

Permalänk
Medlem

heeheehe....

Permalänk
Medlem

Tänk alla skumma bilhandlare som finns... Så som dom beter sig så är väl eran blåsning ganska ynklig, stackars folk som går på det bara...