Halo 2 leaked onto the Internet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bl@
Personligen tycker jag man skulle haft baskunskaperna i franska/tyska/engelska/mandarin alternativt japanska i skolan så man klarar sig i den vida världen.

Jag hoppar verkligen att du skämtar.
Man klarar sig finfint med engelska.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av karim
Jag ska ialla fall köpa det. Det är Halo2 värt det.

Jag förstår inte varför folk gillar Halo så mycket, jag fick det på köpet när jag köpte mitt Xbox, och ja har spelat lite.. Innan ja chippade mitt Xbox.. kanske totalt 5 timmar... Och jag tycker verkligen inte fps spel ska spelas på konsoll... Iaf inte med handkontroll... Det är ju ingen känsla

Men, ja klagar inte på folk som gillar spelet...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Antonovskij
Vadå hur kan du bli glad för det? Fyfan vad tråkigt om man har jobbat på ett spel jättelänge och sedan händer något sådant. Hoppas att du skojade.

Hoppas du skojar. Så du blir allvarligt ledsen och irriterad när ett spel läcks ut på nätet? Orka bry sig?! Snälla...piratkopiering är en del av vardagen nu för oss vardagliga datoranvändare. Jag utnyttjar systemet istället för att klaga och whina om hackers och crackers, och tror att de flesta här bara tar upp en slags fasad för att inte få en anmärkning eller whatever.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Jag brukar alltid köra med den principen:
Gillar man spelet så köper man spelet.

Däremot är nätet underbart när det gäller att prova på program, spel, musik som man inte har någon erfarenhet av.

Visa signatur

Modifikationer blir alltid dyrare än man tänkt sig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Belmor
Jag brukar alltid köra med den principen:
Gillar man spelet så köper man spelet.

Däremot är nätet underbart när det gäller att prova på program, spel, musik som man inte har någon erfarenhet av.

Så du erkänner att du använder piratkopierat material?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Så du erkänner att du använder piratkopierat material?

Gör sweclockers en tjänst genom att sluta posta dumma inlägg.

Visa signatur

h170i-plus i5 6600 2x8gb ddr3l 850 pro 256gb
Don't argue with an idiot. He will drag you down to his level, and beat you with experience.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
Varför envisas dom då med att dubba allt? idioti förfan

För att dubbningen är en väldigt stor industri och många tjänar pengar på detta.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Så du erkänner att du använder piratkopierat material?

Han kanske syftar på shareware-program?

Visa signatur

Mina boktips: Clean codeHead First Design PatternsHead First Object-oriented Analysis and Design
Innovation distinguishes between a leader and a follower. — Steve Jobs

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Vid närmare eftertanke så bryr ja mig inte det jävla minsta... Kunskapen jag har, tänker jag inte dela med mig av, för då blir bara alla moderators griniga

Ooh, fett hardcore.

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DeliMastah
hälsar du på i tyskland kan du i princip gå fram o prata me engelska med vem som helst

sikket jävla skitsnack...

Visa signatur

System 1 || Asus Rampage Extreme II | i7 920 @3,8GHz | 6GB DHX+ | 300GB Velociraptor | EVGA GTX275 1,7GB |
System 2 || Asus A8N-SLI Premium | Amd Opteron 170 | Sapphire X1800xt 512 ViVO | 2GB OCZ PC4000 Platinum EB |

Permalänk
Medlem

Det kommer nog endå bli så att dom som laddar ner det kommer att köpa spelet eftersom dom då vet att det är värt att köpa, plus att dom säker vill kunna köra på X-Box live och ha engelsk tal

Visa signatur

R7 7800X3D | 4070Ti | 32GB DDR5 6000mhz | 1TB SSD | 1TB M.2

Permalänk
Medlem

hahaha.. patitiskt.. alla här hjar sägkert refdan halo2...ja e skeygull å väntar apå e polare just nu, därfrö,min stsvning e fuxxad

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
hahaha.. patitiskt.. alla här hjar sägkert refdan halo2...ja e skeygull å väntar apå e polare just nu, därfrö,min stsvning e fuxxad

Skeygull?
Om du inte kan skriva bättre än så bör du inte posta tills du kan det, iaf inte när det ändå inte är någonting viktigt.

Jag tror inte så många här har det, lär vara många som drar sig för att tanka det eftersom det är på franska.

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mothman
Varför kan dom inte bara låta bli de stora releaserna???
Som doom 3 till exempel....det var ju hur många som hällst som laddade det...

Och tur är väl det för spelet var så otroligt långtråkigt att det inte ens e värt 50kr

Permalänk
Medlem

kan dom inte hålla käft om att dom utvecklar ett spel?

bygger upp massa förväntningar och skjuter upp datumen
får fan skylla sig själva att dom aldrig släpper ett spel samma med Hl2
snart kan folk inte hålla sig och 300 pirater bryter sig in i databasen och snor skiten

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av f#ect
kan dom inte hålla käft om att dom utvecklar ett spel?

bygger upp massa förväntningar och skjuter upp datumen
får fan skylla sig själva att dom aldrig släpper ett spel samma med Hl2
snart kan folk inte hålla sig och 300 pirater bryter sig in i databasen och snor skiten

det handlar ofta om att folk som jobbar på företgen släpper det också!

Permalänk
Medlem

dom borde hängas isåfall

Permalänk
Medlem

Det är troligen samma som när de börja undersöka hur alla DVD:s som oscaracadamy-medlemmar fick som kom ut på nätet, visade sig ju att ett antal barn till de skådisar/regissörer m.m. som sitter i den och röstar bara tog och brände av dem och la ut på nätet, oftast är det inte mer kompliserat än så..

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Avstängd

Halo 3 has been leaked...checka nforce

Visa signatur

P4 1,9GHz Willamette 100FSB, Hercules 9800SE AIW 128MB 256-Bit 4Pipelines + Zalman 80C-HP - OP1, 512MB RDRAM 400MHz Samsung

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knoxs
Halo 3 has been leaked...checka nforce

Det är väl det tråden handlat om från början?

Visa signatur

12:50. Press Return

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hägg
Det är väl det tråden handlat om från början?

Halo 3? Nja...

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
Varför skulle vi? hela jävla världen fattar engelska... även om de finns många tyskar/fransmän i världen så fattar inte en jävel utanför landet deras jävla fjollspråk.

Varför envisas dom då med att dubba allt? idioti förfan

Sie sind ein Narr, Deutsch ist überlegen alles Sprache.

Visa signatur

Asus Maximus II formula, E8400 @ 3.9GHz, 4GB Dominator DDR2, Radeon HD4850.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hägg
Det är väl det tråden handlat om från början?

Halo 2 din smarta jävul!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myris
Halo 3? Nja...

de va ett skämt!

Visa signatur

P4 1,9GHz Willamette 100FSB, Hercules 9800SE AIW 128MB 256-Bit 4Pipelines + Zalman 80C-HP - OP1, 512MB RDRAM 400MHz Samsung

Permalänk
Medlem

Skämt?! Icke!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myris
Skeygull?
Om du inte kan skriva bättre än så bör du inte posta tills du kan det, iaf inte när det ändå inte är någonting viktigt.

Jag tror inte så många här har det, lär vara många som drar sig för att tanka det eftersom det är på franska.

Men du, lilla ponken... Nu måste väl din svenska lärare blivit glad.... Ja tror dom flesta här förstår att jag skrev att ja e sketfull, därför min stavning är så fuxxad....

Och btw.. kolla min sign...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Hoppas du skojar. Så du blir allvarligt ledsen och irriterad när ett spel läcks ut på nätet? Orka bry sig?! Snälla...piratkopiering är en del av vardagen nu för oss vardagliga datoranvändare. Jag utnyttjar systemet istället för att klaga och whina om hackers och crackers, och tror att de flesta här bara tar upp en slags fasad för att inte få en anmärkning eller whatever.

Försök själv leva på att tillverka och sälja spel så får vi se om du har samma uppfattning sen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Antonovskij
Försök själv leva på att tillverka och sälja spel så får vi se om du har samma uppfattning sen.

Men faktum är att jag inte lever på att tillverka och sälja spel. Gör du det?

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Antonovskij
Försök själv leva på att tillverka och sälja spel så får vi se om du har samma uppfattning sen.

Jag anser att spelindustrin har sig själv att skylla och många andra med dom, om ett spel hade kostat rimliga pengar hade jag köpt en hel del spel.
Kom inte med att det kostar pengar att utveckla spel osv för det är inte spelprogrammerarnas löner som gör att ett spel kostar så mycket det är alla runt omkring som jag faktiskt inte vill ge så mycket.

sen kan man ju prissätta olika, lågt pris högt antal sålda enheter tror jag är rätt sätt att möta piratkopieringen för jag har hellre ett originalspel men idag köper jag bara spel som jag till 100% vet att jag kommer att spela mycket.

Så tyvärr lider jag med spelutvecklarna men deras sängkamrater vill jag inte ha att göra med.

Visa signatur

Det är mycket nedslående att leva i en tid då det är lättare att spränga en atom än en fördom.A. Einstein

Öh en dag närmare döden:)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Men faktum är att jag inte lever på att tillverka och sälja spel. Gör du det?

Ja, men långt ifrån den typen av spel som vi pratar om. Dock lider jag med dem som gör det. Jag håller absolut med om att det är för höga priser på för dåliga spel, men det är inte mycket vi kan göra åt det (som är moraliskt motiverat eller lagligt) :/

bl@: Jo jag förstår hur du menar tror jag. Man vill inte betala de som bara distribuerar spelen o sådär, men däremot kan man lättare tänka sig att betala om man vet att allt går till utvecklarna, alltså de som har slitit i x antal år med att få produkten färdig. Det håller jag med om till viss del, men frågan är hur vi kan agera för att få en sådan utveckling (Alltså att en större del av pengarna går direkt till utvecklarna).

Permalänk
Medlem

Vänta bara ett par år så ska ni se att allt som releasas är på mandarin

Visa signatur

På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver, och stavar som en idiot, så kommer du troligtvis att bli betraktad som en sådan.
Förmågan att kunna ändra åsikt skiljer den vise från den envise.