Permalänk
Medlem

Ser bra ut :] Forsätt uppdatera i samma takt nu

OT: Jo, jag vet att det kostar lite =/

Visa signatur

D4MN Y0U W1SH

Permalänk
Medlem

ser riktigt bra.. måste också säga att dina tatueringar var sjukt fina...

Visa signatur

forum.wallabou.se

Permalänk

Snyggt som fan är de!! VÄLDIGT snyggt!!

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Blir jusigare och tjusigare

Btw, vad fick du betala för att gadda ryggen ?

Visa signatur

[Workstation] CPU: Intel Xeon E3-1240v5 + Noctua NH-U12S | MB: Supermicro X11SSH-LN4F | RAM: Samsung 32GB 2133MHz ECC DDR4 | SSD: 2x Samsung 850 Evo 500GB | GPU: Asus GeForce GTX 970 OC | CHASSI: Fractal Design Node 804 | PSU: Corsair RM650x |

| iMac 27" Late 2013 | MacBook Pro 13" Early 2015 | Server/NAS 36TB |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bloink
Blir jusigare och tjusigare

Btw, vad fick du betala för att gadda ryggen ?

En kväll och några öl

Visa signatur

Dator 1: ROG STRIX B560-F | Intel i7-11700K | GeForce RTX 3080 FE | 32GB DDR4-3200 | 2+1TB
Dator 2: Asus P7H55D-M Pro | Intel i5 650 | Onboard GPU | 16GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 3: ASRock E350M1 | AMD E-35 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 4: Asus E45M1-I Deluxe | AMD E-450 | Onboard GPU | 8 GB DDR3-1333 | 16TB
Dator 5: Gigabyte H55N-USB3 | Intel i3 530 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1066 | 1TB

Permalänk
Medlem

Oki.. så har jag börjat lacka "dörren" ..

börjar bli "stenkul"

lite glansig bild dock men stenigt värre

Permalänk
Medlem

GoTaLL du är fan moddningskungen nummer 1.

Visa signatur

GA-Z97X-GAMING 3 | Core i7 4790K 4,0GHz | BallistiX Sport 16GB | Gigabyte GeForce GTX980 G1 4GB | Crucial MX100 256GB+512GB SSD | Fractal Design Define R5 | EVGA SuperNova G2 850W | CM Nepton 240M

Permalänk
Medlem

modde kommer bli 95% klar idag .. kommer updates

Permalänk
Medlem

hur mycke vill du ha för lådan?

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem

man kan ju alltid ge bud ;P

dörr klar...

Permalänk
Medlem

5 kr
Har inte mera! stor skulld pga epa

Visa signatur

i7.

Permalänk
Medlem

du kan få spackelspaden som bidde lite väl kladdig i början för det ...men då får du hämta den i sophuset själv

Permalänk
Medlem

har du provat med ett typ lite dimmigt vitt ljus som lyser upp istället för blått/rött tycker att d e för många som har d ljuset ida =P tror d skulle bli snyggt me typ vit aktigt ljus, inte för skarpt bara =D men den är juh grymt snygg som d ser ut nu =D

Permalänk
Medlem

Oki... så börjar det likna nåt ..

lite fel cd i dock och moderkort etc sitter inte i heller men på g

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Ser riktigt bra ut...
Men ska du måla fronten? Anars tycker jag att den saknar lite "sten"-färg :/

GJ! Iaf. Du kan få en 500-ing för den

Visa signatur

Laptop: Macbook Pro 13" 2011: i7 2.7 GHz | 8 GB 1333 MHz DDR3 | 128 GB SSD
Telefon: Samsung Galaxy SII
Platta: Samsung Galaxy Tab 10.1 32 GB Wi-Fi

Permalänk
Medlem

fan bättre än 5:an .. så du kan nog få både spackelspade och spackelburk för det...

gällande fronten så är den mer gråaktig och slät för varje "artwork" behöver en brytpunkt ... och det flyter ihop bra ..så jag e nöjd med den..

Permalänk
Medlem

Ser bra ut :] Men jag hoppas du ska ska göra något åt cdromen

Visa signatur

D4MN Y0U W1SH

Permalänk
Medlem

å de va nog inte alls de han menade?

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av deros
Ser bra ut :] Men jag hoppas du ska ska göra något åt cdromen

instämmer helt

Visa signatur

forum.wallabou.se

Permalänk
Medlem

jag vet inte om ni missade det eller om ni bara tittar på bilder men "tror" jag skrev "lite fel cd i dock etc"

Permalänk
Medlem

Jo det skrev du.. fast jag bara undrade om du ska göra så den passar in lite, eller om du bara ska ha en t.ex brunmålad :]

Visa signatur

D4MN Y0U W1SH

Permalänk
Medlem

nej ska inte målas eller göras om då den e paj .."används bara som mall" .. har en dvdbrännare som skall sitta i som för tillfället e svart ...sen får vi se om jag behåller chassit eller om det kastas bort i skrotgarderoben:P

Permalänk
Medlem

tss.. kasta bort? Här ska inte kastas ngt

Men du skulle ju kunna slänga in lite "sten" i toppen av fronten och stealtha dvdn med hjälp av det :]

Visa signatur

D4MN Y0U W1SH

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
nej inte ritat men har sagt hur de skall ändras och vad jag vill ha etc... kostar en del att gadda sig ja ,... litet smakprov.. mellan uppdateringarna
http://w1.217.comhem.se/~u21704298/tat1.jpg

är jag helt ute och cyklar eller är det en insulinpump du har på bältet?

Visa signatur

Värre än så här kan det inte bli, sa pessimisten.
Jorå, sa optimisten.

Permalänk
Medlem

är diabetiker, astmatiker, allergiker.. så nej du har helt rätt ... nej inte kasta bort .. utan ställa i skrubben där allt annat man inte använder står ... ska ju modda mer så då blir de in med de nya ut med de gammla.. .. sen har man ju en 8årig grabb som vill ha ett nytt chassi så ;P

Permalänk
Medlem

ee? tänk den som fick ett chassi vid 8års ålder

Visa signatur

D4MN Y0U W1SH

Permalänk
Medlem

längtar till man får se den färdiga resultatet med alla komponenter mm.. skulle fan kunna tänka mig att köpa chassit om jag visste att det skulle komma fram helt..

Visa signatur

San Diego 3700+ @ 3ghz KAB7E 0547 GPAW | MSI NFORCE4 NEO4 | Geforce 8800gt 700/1650/1000 | NorthQ Ufo 120mm | 2x512mb A-data PC4500 2,5-4-4-7 tccd | Silenced Antec amg 1080 | Cooler Master True Power 620W Modular

Permalänk
Medlem

OKI pillade i grejjset i burken ...lite grötigt just nu med kablar etc ..

har en blå neon fläkt på cpu´n som inte skulle vart där men men..lite rött o fronten dock ..ska i lite leds i sdora så man ser gravyren bättre

i blått ...lte taskig bild men det lyser.. inte så mycke som det ser ut dock..

saknas en 120mm fläkt i sidan men det kommer ...den e knäpptyst ...:) ...å "döläcker" den ska ses så man förstår ..

Permalänk
Medlem

jävlar va snyggt.. ser ju nästan ut som en is kub.... synd att det var halvtaskiga bilder dock...

Visa signatur

forum.wallabou.se