Permalänk
Medlem

p900 eller z1010

Hej. Jag ska köpa ny mobil. Det står mellan z1010 och p900. Det jag mäst undrar , är vilken som har bäst kalender. Jag ska använda kalendern ganska mycket. Vad finns det för stora skillnader mellan dom föruton att z1010 har 3g och p900 har symbian. Jag bryr mig inte så mycket om 3g.

Jag vet att det finns liknande inlägg. Men jag har inte hittat något om kalendrana i dom.

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

jag hade då tagit P900.

på frågan om vem som har bäst kalender är svaret ganska självklart, P900. men det är samtidigt en liten orätvis jämförelse.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Inaktiv

Du lycklig om du får tag i en Z1010

Permalänk
Medlem

Är det några andra för/nackdelar om man bortser 3g och symbian?

Permalänk
Medlem

Symbian är en för stor fördel att bortse från.

Permalänk
Medlem

stod själv mellan det valet innan. Valde dock fel! jag köpte en z1010, något som jag feteångrade sen, då den inte har symbian som min gammla lur hade.

Symbian är fet fördel, då det kryllar av roliga program och script till symbian.
p900 har även bättre kalender.

jag hade valt p900.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ok! Då blir det p900. Mitt val har lutat mot det. Tack alla för hjälpen.

Permalänk
Medlem

mjo p900 har mkt bättre kalender, hade tagit den oxå

Visa signatur

- Direct Connect for Symbian 7.0 UIQ
- http://mobiledc.sourceforge.net <mDC v3.00>

Permalänk

z1010 verkar inte vara svårt att få tag på om man köper med 3 abb.

Symbian är det något os eller?

Permalänk
Medlem

aa symbian är ett os. Det är nog det bästa som man kan ha, då det kryllar av godsaker till det

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ifall 3G inte spelar någon större roll så välj P900

Permalänk
Medlem

Har en z1010 och en P900, Men skulle ha valt P900 om jag var tvungen att välja.

Permalänk

hade en z1010 och lyckades byta ifrån mig den precis innan prisraset på tre. Nöjd med allt förutom att kameran på p900 är sämre (även om z1010s kamera suger). Tycker du ska välja p900, mkt lekande:D. Allt utom kameran är ju iaf bättre på p900. Sen slipper du 3g me;)

Permalänk

Vad finns det egentligen för telefoner som har både symbian och 3g?? 6630, nån mer?

Visa signatur

-det finns ingen ödets och himmelens lag, det finns ingen slumpens cynism, människor lider vareviga dag, de lider av kapitalism
-Vilken otursmango, den låg som oskyldig, så tog hon fram flera

Permalänk
Medlem

Motorola a920, a925, a1000

Visa signatur

Mina boktips: Clean codeHead First Design PatternsHead First Object-oriented Analysis and Design
Innovation distinguishes between a leader and a follower. — Steve Jobs