NFSU2: Bild på din bil

Permalänk
Medlem

Jag tycke också speciellt den med widebody kit var snygg

Permalänk
Hjälpsam

PS. Går utmärkt att köra igenom hela spelet med Pegaut 206 Varvade just med den

Caleb är en sådan fjolla, vann med 15 sec över honom lol

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fluf
PS. Går utmärkt att köra igenom hela spelet med Pegaut 206 Varvade just med den

Caleb är en sådan fjolla, vann med 15 sec över honom lol

Ja, jag vann med 20 sek över han på hard han suger verkligen

Permalänk
Avstängd

Nu är jag jävligt pissed off. Hade kört igenom 11 outruns och var på väg att hämta mitt första wide body kit. OCH DÅ STARTAR DATORJÄ*ELN OM SIG!!!!! jag är så jävla pissed off nu... nu får jag fan köra 11 till!

Permalänk

saken är den att jag har inga outruns kvar att köra men ändå så har jag inte wide body kits..har dock fått alla andra unika uppgraderingar..

Permalänk
Medlem

Robster du kanske är på fel nivå, du kan inte låsa upp allt på en gång utan har några st på varje nivå.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem

Caleb suger rejält på Xbox versionen klådde han med mer än en minut på medium

Visa signatur

KeRoXiN

Permalänk
Medlem

Asså, hur fan får man wide body kits egentligen? Dom säger att man ska köra 11 st.. Men jag har kört ungefär 50-60st nu på hard men ändå inte fått några :S

Permalänk
Medlem

EDIT: Löste mitt problem som jag skrev om först så här kommer en annan fråga:

Jag har redan klarat spelet men jag har inte vunnit en enda unik sak vad jag vet. Har kört kanske 10 outruns och håller på för fullt, hur vet man när man vunnit en unik sak? Kommer det upp en valruta som i NFSU1 eller?

EDIT2: Ajdå, verkar inte som man kan vinna unika saker efter man klarat spelet.. jäkla klantarsel jag är som tyckte att outruns var slöseri med tid.

Permalänk
Medlem

Efter första URL racet kan man ju få en stor bil (USV) är det värt att trimma och styla den?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mackan86
Efter första URL racet kan man ju få en stor bil (USV) är det värt att trimma och styla den?

Den är totalt värdelös, slöseri med pengar tycker jag. Jag klarade hela spelet med Miatan Testade 350Z ett tag men den var helkass så jag loadade tills innan jag köpte den.

Permalänk
Avstängd

hm, alltså jag har köpt alla lvl3 paket, men har inte fullt i handling, acc, eller speed, är på stage 5, får man några unika grunkor som får det fullt eller?

Permalänk
Medlem

Jag har börjat på nytt nu, för att få alla unika delar också. Så här ser bilen ut hittils:

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av soffpotatisen
hm, alltså jag har köpt alla lvl3 paket, men har inte fullt i handling, acc, eller speed, är på stage 5, får man några unika grunkor som får det fullt eller?

Nej olika bilar får olika mycket men har inte sett någon bil som får max på allt.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem

Här är min The Flash (från profilen jag klarat spelet med)

svar ja, jag gillar den röda färgen i NFSU2

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Lite off topic: Hur kollar man hur många % av spelet man klarat av och när får man mustangen?

Permalänk
Avstängd

BigMommas bild var ju najs (:

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AlZoR
Lite off topic: Hur kollar man hur många % av spelet man klarat av

man trycker på T när man spelar

Visa signatur

Citera om du vill ha svar

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coca
Robster du kanske är på fel nivå, du kan inte låsa upp allt på en gång utan har några st på varje nivå.

vilken är högsta nivån? är på circa 60-70% ..borde jag inte nått högsta nivån ?

Permalänk
Avstängd

det där är inte bilar. det är rymdskepp

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robster1986
vilken är högsta nivån? är på circa 60-70% ..borde jag inte nått högsta nivån ?

Unique Part Requirement
Hoods 4 wins at stage 2
Performance: (Engine, Transmission, or Tires) 3 wins at stage 3
Rims 6 wins at stage 3
Spoiler 4 wins at stage 4
Vinyl 6 wins at stage 4
Performance: (ECU, Turbo, or Brakes) 9 wins at stage 4
Performance: (Weight reduction or Suspension) 6 wins at stage 5
Widebody Kit 11 wins at stage 5

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk

jaha..men jag har ju 11 vinster på stage 5

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coca
Unique Part Requirement
Hoods 4 wins at stage 2
Performance: (Engine, Transmission, or Tires) 3 wins at stage 3
Rims 6 wins at stage 3
Spoiler 4 wins at stage 4
Vinyl 6 wins at stage 4
Performance: (ECU, Turbo, or Brakes) 9 wins at stage 4
Performance: (Weight reduction or Suspension) 6 wins at stage 5
Widebody Kit 11 wins at stage 5

på Performance: (Weight reduction or Suspension) 6 wins at stage 5 kunde jag välja Unique NOS oxå

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phalle
på Performance: (Weight reduction or Suspension) 6 wins at stage 5 kunde jag välja Unique NOS oxå

kunde jag oxå

Permalänk
Permalänk

Någon som vet vart man kan hämta savefiles om man inte orkar varva de själv utan vill ratta runt som en liten idiot bara

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever..

Permalänk
Medlem

eh när jag startar ett race så står det 3,2,1 sen får man köra.. men hoss min kompis så står det en brud och drar med armarna.. och i slutet hör jag massa folk "WOHOOHOHO" men dom syns inte på bilden , men det gör det hoss min kompis.. !! varför ?

Permalänk
Medlem

Du kanske har dragit ner grafiken till lägsta och tagit bort sådant?

Permalänk
Medlem

Du har tagit bort det i dina inställningar kanske?

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.