Permalänk
Medlem

z1010 eller u8130??

vilken tycker ni man ska välja om jag kan få vilken båda för samma pris och i samma skick?? och jag har ett ms duo 128mb som passar i z1010...

Visa signatur

Linux is free - if your time is worthless

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

okej men jag har redan bestämmt mig att jag tar u8130...verkar inte lika buggig...och u8130 kommer hem till mig imorrn...jag bara tänkte då jag såg en som vill byta en z1010 mot en u8130...jag menar man borde väl få en del för ett 128 mb memorystick duo av märket Sony...

*host* Nån som är intresserad? Har även ett Stereo-headset och en Bil-laddare för Nec e616v... *host*

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Seriöst, Z1010 är inte buggig, och mycket bättre än U8130. Tar du U8130 kommer du att ångra dig, för Z1010 är mycket bättre.

Visa signatur

Mina boktips: Clean codeHead First Design PatternsHead First Object-oriented Analysis and Design
Innovation distinguishes between a leader and a follower. — Steve Jobs

Permalänk
Medlem

Du gör rätt att ta 8130.....

Visa signatur

Stationär: Asrock Dual VSTA | AMD Opteron 170 | Sapphire X800XT | 2*1024 MB Corsair XMS | 1*Raptor 74 Gb | 2*Seagate 250 Gb | 1*Seagate 500 Gb | NEC 3540 | Logitech MX1000 | Icemat Black Second Edition |
Laptop: IBM 600X
Telefon: W880

Permalänk
Medlem

nödvändigt att skapa en tråd när du ändå bestämmer dig <7 min efter...

Visa signatur

60 Rogue @ Vek'nilash 60 Druid @ Zenedar (Nerlagd) 60 Rogue @ Zenedar (Nerlagd) Notebook: Dothan 2GHz | 1024MB 400MHz RAM | GF 6800 Go 256MB | 17" TFT | Server: AMD Athlon64 3200+ 939 0.09 | 2x Corsair Value 512 DDR400 Dualmode | Seagate 1x 250GB 1x 200GB S-ATA

Permalänk
Medlem

nej jag veta att det var lite onödigt men jag hittade fördelar efter 7 min.....taqck och hej.-.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

har en z1010 har inte haft ett enda problem!

Permalänk
Medlem

z1010 grillar dig levande med strålning

Permalänk
Medlem

Står själv under detta val, dock en 8138. Väljer nog LG'n.

Visa signatur

Define c | i5 8400 | 16 GB Corsair vengeance 3000 mhz |Gigabyte GTX 1080 Windforce OC| 500 GB SSD M2 + 1 TB HDD + 240 GB SSD SATA | EVGA 650GQ PSU | AOC AGON 27GQ 165 hz IPS | Logitech G610 | Steelseries Rival 310

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Base
Står själv under detta val, dock en 8138. Väljer nog LG'n.

z1010 är fan som å hålle en bit uran brevid örat

Permalänk
Medlem

Appropå z1010, hur säljs den och så... på www.tre.se är den ju slut, men hur är det i deras butiker, finns den där, eller är det bara underleverantörer så som onoff, aircall, siba osv som har kvar den?

Kommer dom(tre) ta in fler telefoner?

Visa signatur

Goatpower.Se | DayofDefeat.Nu | DayofDefeat.Net
HDTV für die ganze familie!

Permalänk

En polare till mig köpte en U8138, jag sa att han skulle ta en Z1010 men icke. Han är ganska missnöjd nu, menyerna ska tydligen vara jobbiga, inget minneskort, ingen blåtand och sen om man ska skicka över en ringsignal måste den andra också ha en LG.

Permalänk
Medlem

men om jag säger så här...mp3-funktionen är bara en kul grej enligt min mening...och jag är inte intresserad av att skicka över signaler (mp3)...kan ju kompisen ta ner på dc ju...eller rippa lagligt från orginal-cd:n som det heter här på sc..;)

Visa signatur

Permalänk

Haha, tror ni verkligen det spelar ngn roll om telefonen strålar 0.8 eller 1.6? Nu får nu ge er. Och hur svårt är det att använda ett headset (BT eller vanligt)? Ne inte spec, och det är smidigt som fan med.

Jag har en Z1010, har aldrig haft bättre telefon. Har bara hört skit om LG när det gäller telefoner.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DIFference
Haha, tror ni verkligen det spelar ngn roll om telefonen strålar 0.8 eller 1.6? Nu får nu ge er. Och hur svårt är det att använda ett headset (BT eller vanligt)? Ne inte spec, och det är smidigt som fan med.

Jag har en Z1010, har aldrig haft bättre telefon. Har bara hört skit om LG när det gäller telefoner.

Sar-värdet är ju dubblet så högt så det borde ju inte bli bättre av det...och förresten...man kan väl få cancer i allt möjligt i kroppen (inte bara hjärnan)...prostatacancer, ryggmärgscancer?...

men det var ju faktiskt inte detta jag menade att vi skulle snacka om när jag skapade denna tråden...och det var en onödig tråd redan från början, jag vet...

men ha det så trevligt med era små uran-bitar...:D

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anton_hjelmqvist
Sar-värdet är ju dubblet så högt så det borde ju inte bli bättre av det...och förresten...man kan väl få cancer i allt möjligt i kroppen (inte bara hjärnan)...prostatacancer, ryggmärgscancer?...

men det var ju faktiskt inte detta jag menade att vi skulle snacka om när jag skapade denna tråden...och det var en onödig tråd redan från början, jag vet...

men ha det så trevligt med era små uran-bitar...:D

Men är du dum på riktigt, hur ofta RINGER du med mobilen direkt intill k***n eller ruggmärgen? *skrattar* Du vet de strålar i stort sett ingenting under standby. Herregud...

Och en lg går inte ens jämföra med en se... se är alldeles för mkt bättre...

Permalänk
Medlem

enda nackdelen med min z1010 är väl att den e lite stor,men efter att man haft den ett tag vänjer man sig,den känns inte så stor och tung nu.

Visa signatur

-Ipod Touch 8gb , Westone UM2 + custom sleeves
-Nokia N95
-Apple MacBook Pro 2.2 Ghz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DIFference
Men är du dum på riktigt, hur ofta RINGER du med mobilen direkt intill k***n eller ruggmärgen? *skrattar* Du vet de strålar i stort sett ingenting under standby. Herregud...

Och en lg går inte ens jämföra med en se... se är alldeles för mkt bättre...

mja du kanske har den i fickan när du ringer (med headset)? eller du kanske håller den i handen? ahhh, busted, NAGELCANCER *mohahha*

Z1010 är mycket dyrare + att den är gigantisk...

märk väl, har inte sagt att den är dålig, bara större och dyrare

Visa signatur

'Let's put it this way: if you need to ask a lawyer whether what you do is "right" or not, you are morally corrupt. Let's not go there. We don't base our morality on law.' - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av soft0
mja du kanske har den i fickan när du ringer (med headset)? eller du kanske håller den i handen? ahhh, busted, NAGELCANCER *mohahha*

Z1010 är mycket dyrare + att den är gigantisk...

märk väl, har inte sagt att den är dålig, bara större och dyrare

Ack så mycket bättre. Däremot så är jag otroligt trött på Sweden 3G nätet och vill bli av med det fort som fan, har ju aldrig teckning.